Tendencijos

Automobilių gamintojai ima vertinti turbinas kaip priemonę CO2 sumažinti

Automobilių ir jų komponentų gamintojai mano, kad benzininiams varikliams pritaikyta turbininė technologija yra puiki priemonė sumažinti į aplinką išmetamą anglies dvideginio kiekį. Naudodami…

JAV didėja susidomėjimas mažesniais automobiliais

JAV automobilių gamintojų vadovai pripažino, kad sparčiai brangstantys degalai pirkėjus skatina rinktis europietiško stiliaus nedidelius automobilius, o bendrovės svarsto galimybes kurti ekonomiškesnius…

Vis daugiau vyresnio amžiaus pirkėjų ieško nedidelių automobilių

Vyresnio amžiaus pirkėjai vis dažniau renkasi ne vidutinius sedanus, o jų poreikius labiau atitinkančius mažus automobilius. Dėl šios tendencijos automobilių gamintojai pateko į keblią situaciją: vyresnio amžiaus pirkėjai…

Neregėti Europos automobilių gamintojų vadovų kaitos mąstai

Netikėtas “DaimlerChrysler” spendimas pakeisti grupės vadovą turėtų nieko nestebinti, nes per paskutinius kelis mėnesius naujus šefus gavo net keletas automobilių gamintojų. Tokios intensyvios aukščiausio lygio…

Dideli dileriai nelinkę plėstis kitose rinkose; bent jau kol kas(1)

Liberalizavus Europos skrydžių rinką įsigalėjo pigias keliones siūlančios bendrovės, tokios kaip „Ryanair“. Š ių metų spalio 1 d. automobilių dileriams taip pat atsivers naujos galimybės, nes panaikinus…

Automobilių rinkodaros naujos galimybes ir sunkumai

Viena rinkodaros aksiomų tvirtina, kad sukūrus gerą reklamą, galima parduoti beveik bet kokį produktą. Automobilių gamintojai šiandien pirkėjus vilioja nepriekaištingomis reklamos kampanijomis, tačiau vis didesne grėsme tampa tai, kad…