Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu

„Jaguar Land Rover“ dizaino vadovas Ianas Callumas prognozuoja, kad kitąmet rinkoje pasirodysiantis naujas „E-Pace“ kompaktinis visureigis taps populiariausiu „Jaguar“ markės modeliu. Anot jo, „E-Pace“ bus pigesnis už kol kas vienintelį „Jaguar“ visureigį „F-Pace“ bei turėtų sudominti gerokai platesnės amžiaus grupės pirkėjus. Tuo tarpu šio Didžiosios Britanijos gamintojo produktų rinkodaros vadovas Finbaras McFallas žurnalistams sakė manąs, kad net 80% „E-Pace“ pirkėjų tai bus pirmasis „Jaguar“ markės automobilis.

“Jaguar E-Pace”
(Šaltinis: “Jaguar Land Rover”)

„Jaguar E-Pace“ prestižinių kompaktinių visureigių klasėje varžysis su tokiais modeliais kaip „BMW X1“, „Audi Q3“, „Mercedes-Benz GLA“ ir netrukus pasirodysiančiu „Volvo XC40“. Skelbiama, kad „E-Pace“ kainuos nuo 34’950 eurų, tuo tarpu už didesnį „F-Pace“ tektų pakloti gerokai daugiau: bent 45’200 eurų.

Būtent „F-Pace“ dabar yra geriausiai perkamas „Jaguar“ modelis: kovo mėnesį pasibaigusiais apskaitiniais metais „Jaguar Land Rover“ pardavė beveik 68 tūkst. šių visureigių, t.y. apie 39% iš visų parduotų automobilių (173 tūkst. vnt.). F.McFallo teigimu, „F-Pace“ yra sparčiausiai perkamas modelis per visą „Jaguar“ istoriją. Tuo tarpu rinkos tyrimų bendrovė „IHS Markit“ prognozuoja, jog „E-Pace“ leis gamintojui 2019 m. pasiekti 250 tūkst. vnt. pardavimus. Palyginimui, 2010 m. buvo parduota tik 43 tūkst. vnt.

“Jaguar E-Pace”
(Šaltinis: “Jaguar Land Rover”)

Kinijos rinkai skirti „E-Pace“ bus gaminami bendradarbiaujant su vietos gamintoju „Chery Automobile“, o visas kitas rinkas jie pasieks nuriedėję nuo Grazo mieste Austrijoje veikiančios „Magna Steyr“ konvejerio. „Magna Steyr“ gamins ir kitąmet pasirodysiantį elektrinį „I-Pace“ modelį. Dalies modelių perdavimas kontraktiniam gamintojui leidžia kompensuoti pajėgumų trūkumą, nes „Jaguar Land Rover“ gamyklos Britanijoje jau dirba pilnu pajėgumu.

„E-Pace“ naudoja iš „Land Rover Range Rover Evoque“ perimtą plieninę platformą su skersai montuojamu varikliu. Siekdamas kiek įmanoma padidinti salono erdvę gamintojas nusprendė atsisakyti XE, XF ir „F-Pace“ naudojamos aliumininės galinių varomųjų ratų platformos. Tiesa, „E-Pace“ stogas bei variklio ir bagažinės gaubtai bus gaminami iš aliuminio.

“Jaguar E-Pace”
(Šaltinis: “Jaguar Land Rover”)

Bazinė „E-Pace“ versija bus varoma priekiniais ratais, tačiau galima užsakyti ir keturių varomų ratų sistemą. Visureigis turės tik 2,0 ltr. variklius: tris dyzelinius (110 kW, 132 kW ir 177 kW) bei du benzininius (183 kW ir 221 kW). Jėgainės bus derinamos su šešių laipsnių mechanine arba devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

I.Callumas pastebi, kad „E-Pace“ buvo siekiama suteikti kiek įmanoma sportiškesnę išvaizdą – tam turėtų pasitarnauti dideli ratai, trumpos priekinė ir galinė iškyšos bei ašaros formos šoniniai langai.

Liepa 21, 2017   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: