
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Neregėti Europos automobilių gamintojų vadovų kaitos mąstai
Netikėtas “DaimlerChrysler” spendimas pakeisti grupės vadovą turėtų nieko nestebinti, nes per paskutinius kelis mėnesius naujus šefus gavo net keletas automobilių gamintojų. Tokios intensyvios aukščiausio lygio bosų kaitos veikiausiai nepamena nei vienas analitikas. Daugelis vadovus keičiančių gamintojų šiuo metu yra susidūrę su rimtomis problemomis.
Vadovų paieška užsiimančios bendrovės “Courland Automotive Practice” atstovas Chrisas Donkinas tvirtina, kad automobilių pramonėje šiuo metu vyksta rimti pokyčiai – per paskutinius 18 mėnesių pasikeitė nemažai strateginių partnerių bei akcininkų. Anot jo, keičiantis gamintojų strategijai tenka išesmės restruktūrizuoti vadovybę, todėl pastaruoju metu prasidėjo tokia intensyvi vadovų kaita.
Maždaug pusė šių metų Frankfurto automobilių parodoje susirinkusių bosų pernai Paryžiuje vykusios parodos metu dar neužėmė dabartinių postų. Tai, pavyzdžiui, aukščiausi “Alfa Romeo”, “Fiat”, “Jaguar”, “Lancia”, “Land Rover”, “Maserati”, “Mercedes-Benz”, “Renault”, “Rolls-Royce”, “Saab”, “Smart”, “Toyota Europe”, “Volvo” ir “Volkswagen” markės vadovai.
Dalis vadovų išsavo postų turėjo pasitraukti dėl prastų pardavimų bei pelno rezultatų. “CSM Worldwide” analitikas Markas Fulthorpe mano, kad vadovybės keitimas yra paskutinė sunkumų kamuojamos bendrovės gelbėjimo priemonė. Vis dėlto “Toyota Europe”, “Volvo” ar “Renault” bosai pasikeitė tikrai ne dėl užgriuvusių problemų.
Išanksto buvo paskelbta, kada ir kaip Louisas Schweitzeris perleis “Renault” vadovo kėdę legenda tapusiam “Nissan” šefui Carlosui Ghosnui. Nepaisant to, C.Ghosnas per kelis mėnesius išesmės pertvarkė “Renault” vadovų komandą – jis atleido už pardavimus, rinkodarą, produktų strategiją, gamybą, finansus ir kokybę atsakingus šio Prancūzijos gamintojo viceprezidentus.
C.Donkinas mano, kad po tokios intensyvios restruktūrizacijos gali prasidėti gamintojų susijungimų periodas. Analitikai taip pat pabrėžia, kad trijų sėkmingiausių automobilių gamintojų – BMW, “PSA/Peugeot-Citroen” ir “Porsche” – vadovybės yra itin stabilios.
Rugsėjis 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą