Analize

Didėja Europos automobilių rinkos fragmentacija

Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA išankstiniais duomenimis, pernai 10% Vakarų Europos rinkos dalies slenkstį pavyko peržengti tik vienai markei – „Volkswagen“. Velse (Didžioji Britanija) įsikūrusio Cardiffo universiteto Automobilių rinkos…

„Citroen C6“: svarbiausia – kokybė(1)

„PSA/Peugeot-Citroen“ valdomas Prancūzijos gamintojas „Citroen“ ėmėsi visų įmanomų priemonių siekdamas užtikrinti į prestižinių didelių automobilių segmentą nusitaikiusio C6 modelio sėkmę…

“Opel” planuoja OPC versijų ekspansiją(2)

Siekdama pagerinti „Opel“ markės įvaizdį „General Motors“ ketina plėsti OPC (Opel Performance Center) modelių gamą. Per artimiausius dvejus metus šis JAV gamintojas ketina sukurti beveik visų „Opel“ modelių sportiškas OPC versijas.

“Porsche” jau regi 100 tūkst. vnt. metinius pardavimus

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ tikisi anksčiau nei planuota pasiekti 100 tūkst. vnt. metinius pardavimus. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas Vokietijos bendrovės viceprezidentas Hansas Riedelis teigė, kad 100 tūkst…

“Dodge” ruošiasi Europos šturmui

„Dodge“ yra populiariausia „DaimlerChrysler“ markė JAV, tačiau Senajame žemyne ji kol kas mažai žinoma. Vis dėlto jau netrukus pasirodys pirmieji Europos rinkai skirti „Dodge“ modeliai: hečbekas „Caliber“ bei visureigis „Nitro“.

Baigiantis 2005 m. B.Pischetsriederio laukia naujos problemos

“Volkswagen” padėtis po truputį gerėja, tačiau šio didžiausio Europos automobilių gamintojo vadovas Berndas Pischetsriederis neturi laiko pasidžiaugti savo laimėjimais. “Volkswagen” pardavimai Europoje bei užimama Senojo žemyno rinkos dalis…