“Dodge” ruošiasi Europos šturmui

„Dodge“ yra populiariausia „DaimlerChrysler“ markė JAV, tačiau Senajame žemyne ji kol kas mažai žinoma. Vis dėlto jau netrukus pasirodys pirmieji Europos rinkai skirti „Dodge“ modeliai: hečbekas „Caliber“ bei visureigis „Nitro“. Siekdama prasibrauti į europiečių sąmonę „Dodge“ ketina naudoti nebrangias, bet gerai pastebimas rinkodaros priemones. Pavyzdžiui, JAV gamintojas ketina bendradarbiauti su namų apyvokos reikmenimis prekiaujančiomis parduotuvėmis ir pelnyti pirkėjų palankumą siūlant „Dodge“ automobilių nemokamai parvežti jų pirkinius namo.

“Dodge Caliber” koncepcinis modelis

„Dodge“ markė ketina orientuotis į namuose tvarkytis bei meistrauti mėgstančius vyrus. Už „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ rinkodarą Vokietijoje atsakingas Robertas Scheffleris tvirtina, jog „Dodge“ sieks pabrėžti esmines vyrų vertybes: pasitenkinimą darbu, jėgą, vyriškumą bei tikrumą. Norėdama tuo įtikinti pirkėjus „Dodge“ ketina susikurti ryškų, į akis krintantį įvaizdį, kuris pasiteisino JAV rinkoje – šioje šalyje „Dodge“ parduoda daugiau automobilių nei „Jeep“ ir „Chrysler“ kartu paėmus. Į Europą išJAV bus „importuotas“ ir „Dodge“ devizas „Grab life by the horns“ („Griebk gyvenimą už ragų“), kuris veikiausiai nebus verčiamas išanglų kalbos. R.Scheffleris tikina, kad bus siekiama išsiskirti išklasikinės reklamos srauto, kuris dažniausiai būna pilkas ir beveidis.

Š iuo metu Europoje jau galima įsigyti „Dodge“ superautomobilį – roadsterį „Viper“. „DaimlerChrysler“ siekia įvesti „Dodge“ markę į Senojo žemyno rinką tikėdamasi, kad laikui bėgant Europoje, kaip ir JAV, jos pardavimai galėtų viršyti bendrus „Jeep“ ir „Chrysler“ pardavimus. „Automotive News Europe“ duomenimis, 2004 m. Vakarų Europoje „Chrysler“ pardavė 57,228 automobilius, „Jeep“ – 35,688 vnt., o „Dodge“ – vos 214 automobilių. Tuo tarpu JAV rinkoje „Dodge“ markė yra itin stipri: per pirmus dešimt 2005 m. mėnesių šioje šalyje buvo realizuota 914,570 „Dodge“ automobilių, o bendri „Jeep“ ir „Chrysler“ pardavimai sudarė 856,430 vnt.

“Dodge Nitro” koncepcinis modelis

Europoje „Dodge“ labiausiai akcentuos penkių durų hečbeką „Caliber“ bei kompaktinį visureigį „Nitro“. Abu šie modeliai netrukus papildys „Dodge“ modelių gamą JAV. Europoje „Caliber“ pasirodys birželio mėnesį, o „Nitro“ – šių metų pabaigoje arba 2007 m. pradžioje. „Caliber“ platformos pagrindu sukurti nauji „Jeep Patriot“ ir „Compass“ modeliai, o „Nitro“ naudojama ta pati platforma kaip ir šiemet pasirodysiančiame naujos kartos „Jeep Wrangler“.

„Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ atstovas spaudai Vokietijoje Markusas Haufas tvirtino, kad „Chrysler“ markė daugiau orientuota į išlavintą automobilinį skonį turinčius verslininkus, tuo tarpu „Dodge“ orientuojasi į vidutines pajamas gaunančius tarnautojus. Pasak M.Haufo, „Dodge Caliber“ turėtų varžytis su „Seat“, „Alfa Romeo“, „Opel“ ir „Mazda“ markių automobiliais, o Nitro konkuruos su „Honda CR-V“ bei „Toyota RAV4“ tipo visureigiais. Bendrovė planuoja gaminti ir dviem, ir visais keturiais ratais varomas „Nitro“ versijas.

„DaimlerChrysler“ dar nenusprendė, ar į Europą bus importuojamas atnaujintas „Dodge Stratus“, kuris Š iaurės Amerikoje pasirodys 2007 m. M.Haufas tvirtino, kad „Dodge Charger“ ir „Magnum“ modeliai veikiausiai nebus siūlomi Senojo žemyno rinkai, nes čia jie persidengtų su „Chrysler 300C“ sedanu ir universalu.

Sausis 6, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: