
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Opel” planuoja OPC versijų ekspansiją
Siekdama pagerinti „Opel“ markės įvaizdį „General Motors“ ketina plėsti OPC (Opel Performance Center) modelių gamą. Per artimiausius dvejus metus šis JAV gamintojas ketina sukurti beveik visų „Opel“ modelių sportiškas OPC versijas. „General Motors Europe“ išorės dizaino skyriaus vadovas Markas Adamsas pristatydamas „Opel Astra“, „Zafira“ ir „Vectra“ OPC versijas teigė norįs, kad „Opel“ žmonių akyse taptų išties dinamiška marke. Anot jo, šį tikslą galima pasiekti pasiūlius daugiau veržlių modelių.
„Opel“ vadovai mano, kad išplėtus OPC modelių gamą pagerės šios markės įvaizdis. Gamintojas tikisi, kad veržlios ir galingos kiekvieno modelio versijos privers suvirpėti ne vieno pirkėjo širdį ir leis pamiršti apie praeitame dešimtmetyje „Opel“ kamavusias kokybės problemas. „Dresdner Kleinwort Wasserstein“ analitikas Arndtas Ellinghorstas pripažino, kad dabar „Opel“ markė yra suvokiama pernelyg techniškai. Anot analitiko, ji turėtų kelti daugiau emocijų ir pasižymėti stipresniu charakteriu.
Š iuo metu „Opel“ siūlo kompaktinio modelio „Astra“, mažo ir vidutinio vienatūrių „Meriva“ ir „Zafira“ bei vidutinės klasės modelio „Vectra“ hečbeko ir universalo OPC versijas. Žadama, kad kitąmet pasirodys ir mažosios „Corsa“ OPC modelis. Gamintojas taip pat svarsto galimybę kurti sportiškas roadsterio GT bei kompaktinio visureigio „Antara“ versijas. Roadsteris GT į Europą bus importuojamas išJAV. Š io modelio gamyba „General Motors“ Wilmingtono (JAV) gamykloje turėtų prasidėti jau šiemet. Tuo tarpu visureigį „Antara“ nuo šių metų ketvirtojo ketvirčio gamins Pietų Korėjos bendrovė „GM Daewoo“.
1999 m. pristatydama pirmąjį OPC modelį – sportišką „Astra“ versiją – „Opel“ bandė sekti „Mercedes-Benz“ pavyzdžiu. Galingos (ir nerealiai brangios) AMG modelių versijos „Mercedes-Benz“ markei suteikė tam tikrą sportiškumo aureolę, todėl ir „Opel“ tokiu būdu tikėjosi pagerinti savo įvaizdį. „Opel“ tikslai nuo to laiko nė kiek nepakito: M.Adamsas pripažįsta, kad OPC versijomis siekiama garsinti markės vardą.
„Signum“ yra bene vienintelis „Opel“ automobilis, kuris bent jau artimiausiu metu tikrai neturės OPC versijos. M.Adamsas teigė, kad gamintojas kol kas neketina kurti sportiškos „Signum“ versijos. „Astra OPC“ ir „Zafira OPC“ komplektuojami su 2,0 ltr. (240 AG) turbininiais agregatais, o „Vectra“ turi 2,8 ltr. V6 (255 AG) turbininį variklį. „Meriva OPC“ ratus suka 1,6 ltr. (180 AG) turbininė jėgainė.
„General Motors“ planuoja per metus pagaminti 2,200 vnt. „Zafira“, 2,600 vnt. „Vectra“ ir 3,500 vnt. „Astra“ sportiškųjų OPC automobilių. OPC modeliais prekiaujama Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Š veicarijos rinkose. „General Motors“ pagamino tik 3 tūkst. 1999 m. debiutavusių „Astra OPC“ ir 3,5 tūkst. antrosios kartos „Astra OPC“ automobilių. Š iek tiek nustebino nelauktai didelė pirmosios kartos „Zafira OPC“ paklausa – „General Motors“ pagamino net 12 tūkst. šių automobilių.
Vakarų Europoje „Astra OPC“ kainuoja nuo 28 tūkst. eurų (96,678 tūkst. Lt), už „Zafira OPC“ tenka pakloti 32,500 eurų (112,216 Lt), už „Meriva OPC“ – 23 tūkst. eurų (79,414 Lt), „Vectra OPC“ sedanas kainuoja nuo 37,800 eurų (130,516 Lt), o universalas – nuo 38,600 eurų (133,278 Lt). Didžiojoje Britanijoje OPC modeliai vadinami VXR vardu.
Sausis 19, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą