Analize

Kaip „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ didina pardavimus išlaikydami išskirtinumą(7)

„Automotive News Europe“ apžvalgininkai Christiaanas Hetzneris ir Luca Ciferri analizuoja rinkos tendenciją, kuomet Vokietijos prestižinių automobilių gamintojams pavyksta sparčiai didinti pardavimų apimtis nedarant žalos markės įvaizdžiui. Jie pastebi, kad vis dažniau pirkėjai iš automobilių salonų…

„Volkswagen“ markės vadovo Herberto Diesso laukia sunkūs uždaviniai

Šių metų liepos pradžioje „Volkswagen“ markė gavo naują vadovą – Herbertą Diessą, kuris anksčiau vadovavo BMW automobilių ir technologijų kūrimo skyriui, o prieš tai ėjo šio prestižinių automobilių gamintojo pirkimų vadovo pareigas. „Volkswagen“ markei iki šiol tiesiogiai vadovavo visos „Volkswagen“…

Kaip „Škoda“ sėkmė padeda ir kenkia „Volkswagen“ grupei(1)

Didelė sėkmė netrunka prišaukti aplinkinių pavydą, tačiau „Automotive News Europe“ publikuotame Christiaano Hetznerio straipsnyje pastebima, jog puikūs „Škoda“ rezultatai kelia susirūpinimą ne tik konkurentams, bet ir pačiai „Volkswagen“ grupei. Wolfsburgo mieste Vokietijoje įsikūręs didžiausias…

Augančioje Europoje vyrauja didelės nuolaidos ir registravimas savo vardu

„Automotive News Europe“ straipsnyje teigiama, kad mažesnis nedarbas ir palankesnės degalų kainos leido vartotojams sutaupyti pinigų, kurie buvo išleidžiami naujiems automobiliams įsigyti tokiais tempais, kurie pranoko pačias drąsiausias automobilių gamintojų prognozes. Akivaizdu, kad šiuo metu yra stipri…

Ar autonomiški automobiliai darys sprendimus dėl gyvybės ir mirties?

Detroito, Tokijo ir Štugarto inžinieriai praktiškai išsiaiškino, kaip sukurti autonomišką automobilį. „Google“ taip pat išsprendė šią mįslę. Tačiau dar liko neaiškus svarbus niuansas – ar reikia suteikti automobiliams galią…

Nepaisant problemų, „Toyota“ išlieka vertingiausia automobiline marke(1)

„Toyota“ pavyko išsaugoti vertingiausios automobilinės markės titulą 2015 m. nepaisant automobilių atšaukimų, susijusių su saugos oro pagalvėmis, neigiamai paveikusių jos vertę. BMW užėmė antrą vietą, o „Mercedes-Benz“ – trečią, rodo „BrandZ“ 100 vertingiausių pasaulinių markių naujausias tyrimas, kurį…