
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Porsche” jau regi 100 tūkst. vnt. metinius pardavimus
Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ tikisi anksčiau nei planuota pasiekti 100 tūkst. vnt. metinius pardavimus. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas Vokietijos bendrovės viceprezidentas Hansas Riedelis teigė, kad 100 tūkst. vnt. metinius pardavimus gamintojas gali pasiekti anksčiau nei 2008 m. „Porsche“ tikisi, kad pardavimai išaugs dėl naujo kupė „Cayman“ pasirodymo bei sėkmingos plėtros Š iaurės Amerikos, Japonijos, Australijos, Kinijos ir Rusijos rinkose.
Praeitų metų liepos 31 d. pasibaigusiais finansiniais metais „Porsche“ pardavimai išaugo 16% iki 88,400 vnt. Gamintojas viliasi, jog šiais finansiniais metais jo pardavimai JAV padidės nuo 34,100 vnt. iki 40 tūkst. vnt. Norėdamas tai pasiekti, „Porsche“ turės išspręsti „Cayenne“ paklausos smukimo problemą: per pirmus tris praeitų metų ketvirčius šio visureigio pardavimai JAV sumažėjo net 23,2% iki 9,803 vnt. „Cayenne“ sudaro apie pusę visų „Porsche“ parduodamų automobilių kiekio. Nepaisant „Cayenne“ smukimo, bendri „Porsche“ pardavimai JAV per pirmus devynis praeitų metų mėnesius išaugo 2% iki 23,809 vnt.
„Porsche“ pernelyg nesijaudina dėl sumažėjusios savo visureigio paklausos, nes tikisi, jog jos rezultatus pagerins augimas besivystančiose rinkose. Anot H.Riedelio, dabar besivystančiose šalyse parduodama 8% visų „Porsche“ automobilių, o artimiausiu metu ši dalis turėtų padidėti iki 10%. 2006-07 finansiniais metais gamintojas tikisi Kinijoje realizuoti apie 2 tūkst. automobilių. Tuo tarpu 2004-05 finansiniais metais šioje šalyje jam pavyko parduoti apie 530 vnt. H.Riedelis prognozuoja, kad šiais finansiniais metais pardavimai Japonijoje išaugs nuo 3,045 vnt. iki 4 tūkst. vnt., o Australijoje – šoktels nuo 500 vnt. iki 1,700 automobilių.
Pernai „Porsche“ dilerių tinklas Kinijoje išsiplėtė nuo 9 iki 20, o Rusijoje – net tris kartus: nuo 5 iki 15. Dabar „Porsche“ visame pasaulyje turi apie 600 atstovybių, iškurių 250 yra Europoje ir 220 – JAV.
H.Riedelis tikisi, kad pirmaisiais pilnais prekybos metais pavyks realizuoti 10 tūkst. „Cayman“ automobilių. Š is „Boxster“ roadsterio pagrindu sukurtas kupė Europoje debiutavo praeitų metų lapkritį, Azijoje – gruodį, o Š iaurės Amerikoje ir kitose rinkose debiutoja šį mėnesį.
2009 m. turėtų debiutuoti dar vienas „Porsche“ modelis – keturvietis sedanas „Panamera“. Gamintojas tikisi, kad jo prekybos apimtys sieks apie 20 tūkst. vnt. per metus.
Sausis 17, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą