Analize

Lengvųjų komercinių automobilių rinka: sėkmės receptai

Europos komercinių automobilių gamintojai puikiai žino, kad konkuruojant šiame sektoriuje labai svarbu turėti strateginį partnerį, nes bendradarbiavimas leidžia pasiekti masto ekonomiją ir pasiūlyti patrauklias kainas…

Hibridinės technologijos: „Toyota“ priešlikusį pasaulį

„Toyota“ intensyviai vystomos hibridinės technologijos yra vienas rizikingiausių šiuolaikinio automobilių gamybos verslo projektų. „Toyota“ prezidentas Fojio Cho teigė, kad gamintojas per artimiausius kelerius metus…

Trys automobilinės markės pirmauja pagal aktyvius savo propaguotojus(1)

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad „Mercedes-Benz“, BMW ir „Toyota“ yra trys dažniausiai rekomenduojami prekiniai ženklai ne tik tarp automobilių gamintojų, bet ir apskirtai. Konsultacinė bendrovė „NOP World“ pernai 31 šalyje atliko tyrimą ir…

K.H.Kalbfellis žada radikaliai pertvarkyti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“(14)

Naujasis „Alfa Romeo“ vadovas Karlas-Heinzas Kalbfellis yra nepatenkintas šio gamintojo valdymo struktūra. K.H.Kalbfellio netenkina hierarchinis „Alfa Romeo“ valdymas ir jis žada greitai imtis radikalių permainų. Anot jo…

„Ford“ tikisi nepavėluoti dar kartą

Gana vėlai įžengęs į kompaktinių vienatūrių segmentą – „Ford Focus C-Max“ nuo savo konkurentų atsiliko net keleriais metais – „Ford“ tikisi nepavėluoti dar kartą. Š is gamintojas viliasi, kad SAV koncepcinio automobilio pagrindu…

„Hyundai“ siekia pralenkti „Nissan“ Europoje

„Hyundai“ tikisi, kad šiemet jos pardavimai Europoje pralenks „Nissan“. Anot „Hyundai Motor“ Europos padalinio viceprezidento Wernerio Frey,aus, pralenkti „Nissan“ šiuo metu yra pagrindinis ir gana realus bendrovės tikslas…