“Peugeot” labai daug tikisi iš”407 Coupe”

PSA paskelbė itin ambicingus naujojo “Peugeot 407 Coupe” pardavimų tikslus. Prancūzijos gamintojas rengiasi kasmet pagaminti 25 tūkst. šių kupė, o tai viršija šio modelio pirmtako – “406 Coupe” – 1998 m. pasiektus rekordinius pardavimus (24,257 vnt.). “Peugeot” vykdantysis direktorius Fredericas Saint-Geours Tokijo automobilių parodoje tikino nematąs kliūčių per visą šio modelio gamybos ciklą išviso parduoti 150 tūkst. “407 Coupe”. Per devynerius “406 Coupe” gamybos metus “Peugeot” pagamino 108 tūkst. šių automobilių. Naujasis “407 Coupe” Prancūzijos rinkoje pasirodė praeitą mėnesį, o kitose ES šalyse debiutuos gruodžio-sausio mėnesiais.

Viena išpagrindinių tokių aukštų pardavimo tikslų nustatymo priežasčių yra tai, kad “407 Coupe” debiutuos iškarto turėdamas ir dyzelinį variklį. Gamintojas tikisi, kad dyzelinis V6 agregatas bus montuojamas į maždaug pusę parduodamų “407 Coupe” automobilių. Pirmąjį dyzelinį variklį “406 Coupe” gavo tik praėjus penkeriems metams nuo šio modelio pasirodymo, t.y. 2001 m. 2002-2004 m. šis dyzelinis agregatas buvo montuojamas net į 65% 406 modelio automobilių.

“Peugeot 407 Coupe”

“Peugeot” tikisi, kad “407 Coupe” sužavės nemažai vidutinio amžiaus pasiturinčių pirkėjų, kurie, užauginę vaikus, išsedano, universalo ar vienatūrio gali persėsti į kupė. “Peugeot” atstovas Berndas Schantzas mano, kad “407 Coupe” turėtų patikti ir į šeštąją dešimtį įkopusiems pirkėjams. Vakarų Europoje šis modelis su baziniu 2,2 ltr. benzininiu varikliu kainuos nuo 29,900 eurų (103,239 Lt), o už 2,7 ltr. dyzeliniu agregatu aprūpintą modelį teks pakloti net 45,400 eurų (156,757 Lt). Gamintojas taip pat viliasi, kad į “407 Coupe” persės ir daug “406 Coupe” savininkų.

Nelaukta “406 Coupe” sėkmė nustebino ir patį gamintoją. Išpradžių buvo planuojama per visą modelio gamybos ciklą pagaminti apie 75 tūkst. “406 Coupe”, tačiau pavyko realizuoti net 33 tūkst. automobilių daugiau. Nepaisydama didelio populiarumo “Peugeot” nusprendė kurti kitokį “406 Coupe” įpėdinį. Naujasis “407 Coupe” yra gaminamas Rennes mieste Prancūzijoje įsikūrusioje “Peugeot” gamykloje, nes PSA nusprendė, kad visos 407 modelio versijos turėtų būti gaminamos vienoje vietoje. Tuo tarpu šio modelio pirmtaką sukūrė ir gamino Italijos bendrovė “Pininfarina”. PSA ir “Pininfarina” bendradarbiauja jau daugiau kaip 50 metų.

“407 Coupe” yra sukurtas trečiosios PSA platformos pagrindu. Tos pačios platformos pagrindu gaminamos “Peugeot 407″ ir “Citroen C5″ modelių sedano bei universalo versijos, o taip pat “Citroen” flagmanas C6. Prieštaringai vertinamą “407 Coupe” dizainą kūrė ne “Pininfarina”, o “Peugeot” specialistai. Kritikai teigia, kad naujasis modelis neteko itališko žavesio, kuriuo galėjo pasigirti jo pirmtakas. Vienas anonimu panoręs likti dizaino konsultantas tikino, kad “407 Coupe” išvaizda yra ne tokia harmoninga kaip ankstesnio modelio. Kupė automobiliams dizainas yra ypač svarbus, nes automobilio išorė yra vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių šių modelių populiarumą.

“Peugeot 406 Coupe”

Lyginant su “406 Coupe”, naujasis modelis yra 20 cm ilgesnis bei 130 kg sunkesnis. Išpradžių jis bus komplektuojamas su 2,2 ltr. (163 AG) ir 3,0 ltr. (211 AG) benzininiais bei PSA kartu su “Ford” sukurtu 2,7 ltr. V6 (204 AG) turbodyzeliniu agregatu. Gamintojas prognozuoja, kad apie 66% “407 Coupe” automobilių bus komplektuojami su automatinėmis pavarų dėžėmis.

“EuroNCAP” naujajam “Peugeot 407 Coupe” suteikė aukščiausią įvertinimą – 5 žvaigždutes. Tuo tarpu pėsčiųjų saugos kategorijoje šiam modeliui buvo skirtos dvi žvaigždutės išketurių, o vaiko saugos kategorijoje – keturios žvaigždutės išpenkių. Bazinis “407 Coupe” modelis komplektuojamas net su septyniomis oro pagalvėmis.

Gruodis 13, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: