„Hyundai“ kenčia dėl smukusios visureigių paklausos

Mažėjant „Tucson“ bei „Santa Fe“ visureigių pardavimams „Hyundai“ reorganizuoja savo veiklą Europoje. „JATO Dynamics“ duomenimis, 2008 m. „Tucson“ pardavimai Senajame žemyne sumažėjo 47% iki 30,630 vnt., o „Santa Fe“ smuko net 55% iki 21,460 vnt. Tokius prastus rezultatus lėmė pirkėjų susirūpinimas degalų sąnaudomis bei CO2 emisijomis, o taip pat prasidėjusi ekonomikos krizė.

“Hyundai Tucson”

„Hyundai“ Europos padalinio viceprezidentas Allanas Rushforthas pastebi, kad anksčiau visureigių pardavimai gamintojui atnešdavo nemažai pelno, tad verslas tapo orientuotas būtent į juos, tuo tarpu dabar daugiau dėmesio siekiama skirti mažesniems modeliams: i10, i20 bei i30. A.Rushforthas pripažįsta, kad keičiantis pardavimų struktūrai nukentės pelningumas, nes visureigių maržos yra gerokai didesnės nei mažų ar kompaktinių automobilių. Pasak jo, vienas parduotas „Santa Fe“ naudos atneša kaip du ar net trys i30. Vadovas mano, kad ateityje visureigiai sudarys apie 10% „Hyundai“ pardavimų, o iki šiol jų dalis siekė 20%.

„Hyundai Europe“ taip pat siekia padidinti pardavimus įmonių autoparkams bei nuomos kompanijoms. Dabar įmonėms parduodama apie 20% automobilių, o ateityje planuojama, kad bendrovių autoparkai nupirks iki 40% visų Europoje parduodamų automobilių. A.Rushforthas mano, kad pardavimai įmonėms leistų geriau subalansuoti veiklą ir padidinti atsparumą galimiems smukimams. Vadovas tikisi, kad „Hyundai“ visureigių pardavimai atsigaus kitąmet, kuomet pasirodys naujos kartos „Santa Fe“ ir „Tucson“ modeliai.

“Hyundai Santa Fe”

„Hyundai“ siekia padidinti pardavimus nuomos kompanijoms, nors „Ford Motor“ ir „General Motors“ mažina tokios veiklos apimtis. A.Rushforthas tvirtina, kad nuomos kompanijų įsigyti „Hyundai“ automobiliai padidins markės žinomumą ir, pavyzdžiui, leis „Volkswagen Golf“ vairuotojams įvertinti i30 privalumus. Gamintojas jau pasiekė susitarimą su „Europcar“ nuomos bendrove ir tikisi bendradarbiauti dar su trimis kompanijomis. Automobilių liekamąją vertę skaičiuojančios „EurotaxGlass International“ bendrovės atstovas Martinas Varrellis mano, kad automobilių pardavimas nuomos bendrovėms gali skaudžiai atsiliepti jų liekamajai vertei, nes vienu metu į antrinę rinką patenka daug naudotų automobilių.

Vasaris 24, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: