„General Motors“ niekaip negali išsiversti be Bobo Lutzo

Greitos bankroto procedūros metu „General Motors“ smarkiai sumažino savo skolų naštą, patobulino automobilių dizainą ir pagerino jų kokybę, tad dabar pagrindinė JAV gamintojo užduotis yra tinkamai tai pranešti pirkėjams. Š is darbas teks ilgamečiam „General Motors“ produktų šefui Robertui Lutzui, kuriam patikėtos rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovo pareigos. R.Lutzas prisipažįsta dažnai viešai kritikavęs gamintojo reklamą ir juokauja, jog galbūt dėl to jam ir buvo patikėtą ją patobulinti.

Robertas Lutzas

R.Lutzas sako sieksiąs, kad „General Motors“ rinkodaros centre atsidurtų produktai ir jų dizainas. Kiek anksčiau panašią strategiją jis pritaikė darbuodamasis BMW, kur jo parinkta reklamos agentūra sugalvojo garsųjį šūkį „Kraštutinai energingas automobilis“ (angl. The ultimate driving machine). Š is devizas sulaukė gerų vertinimų dėl puikaus pagrindinių BMW modelių savybių perteikimo. Vis dėlto nors R.Lutzo ilgametė darbo automobilių versle patirtis niekam nekelia abejonių, skeptikai primena, kad jam nepažįstamos tokios naujos bendravimo ir reklamos sklaidos priemonės kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „YouTube“.

R.Lutzas žada abipusiais ryšiais susieti automobilių dizainą ir viešuosius ryšius bei reklamą. Anot jo, dabar yra būtina sukurti ir naudoti integruotus komunikacijos metodus. Vadovas tikina, kad nuo šiol „General Motors“ informacijos sklaida taps agresyvesnė ir efektyvesnė.

Robertas Lutzas

Š ių metų pradžioje 77 m. amžiaus R.Lutzas planavo iki 2009 m. pabaigos pasitraukti iš„General Motors“, tačiau po pavasarį atliktos nugaros operacijos jis vis dėlto panoro darbuotis toliau. R.Lutzas nenorėjo sugrįžti į savo ankstesnes produktų vadovo pareigas, kurios jau buvo patikėtos buvusiam variklių padalinio vadovui Tomui Stephensui, tad kartu su „General Motors“ bosu Fredericku Hendersonu aptarė naują postą. F.Hendersonas teigia norėjęs, kad R.Lutzas koordinuotų kūrybinę gamintojo pusę. Anot jo, „General Motors“ rinkodara nepakankamai gerai informavo pirkėjus apie automobilių kokybę. Nuo 2005 m. gamintojo pardavimų, aptarnavimo ir rinkodaros vadovo pareigas ėjo Markas LaNeve, bet po reorganizacijos jis buvo paskirtas JAV padalinio pardavimų vadovu.

R.Lutzas atvirai kritikuoja dabartinę „General Motors“ reklamą. Pavyzdžiui, jis leido suprasti, kad „Buick Enclave“ ir „LaCrosse“ modelių reklama jam nepatiko. R.Lutzas buvo susitikęs su „Buick“ vadove Susan Docherty aptarti būsimų šios markės reklamų, bet ji pastebėjo, kad neketinama atsisakyti „Buick“ reklamą kuriančios agentūros „Leo Burnett“ paslaugų. Manoma, kad R.Lutzo nepasitenkinimas reklama bent išdalies atsirado dėl prastų kai kurių modelių pardavimų. Pavyzdžiui, gamintojas planavo per metus parduoti bent 100 tūkst. „Saturn Aura“, tačiau pernai pavyko realizuoti tik 59,380 vnt.

Robertas Lutzas

Pertvarkydamas „General Motors“ reklamą R.Lutzas daug dėmesio ketina skirti JAV Rytinės ir Vakarinės pakrančių gyventojams, kur tvirtas pozicijas užima užsienio gamintojai.

Rugpjūtis 27, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: