
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„General Motors“ niekaip negali išsiversti be Bobo Lutzo
Greitos bankroto procedūros metu „General Motors“ smarkiai sumažino savo skolų naštą, patobulino automobilių dizainą ir pagerino jų kokybę, tad dabar pagrindinė JAV gamintojo užduotis yra tinkamai tai pranešti pirkėjams. Š is darbas teks ilgamečiam „General Motors“ produktų šefui Robertui Lutzui, kuriam patikėtos rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovo pareigos. R.Lutzas prisipažįsta dažnai viešai kritikavęs gamintojo reklamą ir juokauja, jog galbūt dėl to jam ir buvo patikėtą ją patobulinti.
Robertas Lutzas
R.Lutzas sako sieksiąs, kad „General Motors“ rinkodaros centre atsidurtų produktai ir jų dizainas. Kiek anksčiau panašią strategiją jis pritaikė darbuodamasis BMW, kur jo parinkta reklamos agentūra sugalvojo garsųjį šūkį „Kraštutinai energingas automobilis“ (angl. The ultimate driving machine). Š is devizas sulaukė gerų vertinimų dėl puikaus pagrindinių BMW modelių savybių perteikimo. Vis dėlto nors R.Lutzo ilgametė darbo automobilių versle patirtis niekam nekelia abejonių, skeptikai primena, kad jam nepažįstamos tokios naujos bendravimo ir reklamos sklaidos priemonės kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „YouTube“.
R.Lutzas žada abipusiais ryšiais susieti automobilių dizainą ir viešuosius ryšius bei reklamą. Anot jo, dabar yra būtina sukurti ir naudoti integruotus komunikacijos metodus. Vadovas tikina, kad nuo šiol „General Motors“ informacijos sklaida taps agresyvesnė ir efektyvesnė.
Robertas Lutzas
Š ių metų pradžioje 77 m. amžiaus R.Lutzas planavo iki 2009 m. pabaigos pasitraukti iš„General Motors“, tačiau po pavasarį atliktos nugaros operacijos jis vis dėlto panoro darbuotis toliau. R.Lutzas nenorėjo sugrįžti į savo ankstesnes produktų vadovo pareigas, kurios jau buvo patikėtos buvusiam variklių padalinio vadovui Tomui Stephensui, tad kartu su „General Motors“ bosu Fredericku Hendersonu aptarė naują postą. F.Hendersonas teigia norėjęs, kad R.Lutzas koordinuotų kūrybinę gamintojo pusę. Anot jo, „General Motors“ rinkodara nepakankamai gerai informavo pirkėjus apie automobilių kokybę. Nuo 2005 m. gamintojo pardavimų, aptarnavimo ir rinkodaros vadovo pareigas ėjo Markas LaNeve, bet po reorganizacijos jis buvo paskirtas JAV padalinio pardavimų vadovu.
R.Lutzas atvirai kritikuoja dabartinę „General Motors“ reklamą. Pavyzdžiui, jis leido suprasti, kad „Buick Enclave“ ir „LaCrosse“ modelių reklama jam nepatiko. R.Lutzas buvo susitikęs su „Buick“ vadove Susan Docherty aptarti būsimų šios markės reklamų, bet ji pastebėjo, kad neketinama atsisakyti „Buick“ reklamą kuriančios agentūros „Leo Burnett“ paslaugų. Manoma, kad R.Lutzo nepasitenkinimas reklama bent išdalies atsirado dėl prastų kai kurių modelių pardavimų. Pavyzdžiui, gamintojas planavo per metus parduoti bent 100 tūkst. „Saturn Aura“, tačiau pernai pavyko realizuoti tik 59,380 vnt.
Robertas Lutzas
Pertvarkydamas „General Motors“ reklamą R.Lutzas daug dėmesio ketina skirti JAV Rytinės ir Vakarinės pakrančių gyventojams, kur tvirtas pozicijas užima užsienio gamintojai.
Rugpjūtis 27, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Komentarai
ruz57
where can i buy generic clomiphene pill where to buy clomid without prescription get cheap clomid for sale clomid price at clicks how to get cheap clomiphene price buy clomiphene tablets can i order generic clomiphene without a prescription
buy generic cialis online
This is the amicable of topic I take advantage of reading.
order metronidazole pill
This is a topic which is in to my verve… Many thanks! Faithfully where can I lay one’s hands on the acquaintance details in the course of questions?
zffem
purchase azithromycin sale - ciprofloxacin 500 mg brand metronidazole 400mg brand
ozxas
order generic motilium 10mg - flexeril 15mg canada flexeril online order
t2ngz
buy clavulanate without prescription - atbioinfo ampicillin pill
csnzh
nexium 40mg pill - https://anexamate.com/ buy nexium medication
quyb3
coumadin 5mg canada - https://coumamide.com/ purchase cozaar generic
zrj8c
buy meloxicam medication - https://moboxsin.com/ meloxicam 7.5mg usa
epahf
order prednisone generic - apreplson.com prednisone canada
cb3e9
amoxicillin for sale - amoxil drug cheap amoxil without prescription
j6suo
diflucan oral - https://gpdifluca.com/ how to buy fluconazole
qk3ej
cenforce 50mg canada - https://cenforcers.com/ generic cenforce 100mg
y6lec
???»?—what can i take to enhance cialis - https://ciltadgn.com/# buy cheap tadalafil online
xyhzn
buy cheap tadalafil online - https://strongtadafl.com/# cialis active ingredient
Conniesmoks
The thoroughness in this break down is noteworthy. accutane presentaciones
Parašykite komentarą