“Audi” žada vytis BMW ir “Mercedes-Benz”

Agresyvūs “Audi” modelių gamos plėtros planai leidžia spėti, kad ši markė išvisų jėgų bandys vytis pastaraisiais metais gerokai nutolusius BMW ir “Mercedes-Benz”. Komponentų gamintojų teigimu, “Audi” planuoja iki 2015 m. savo metinius pardavimus padidinti net iki 1,5 mln. automobilių. Bendrovė siekia, kad “Audi” markės automobiliai būtų suvokiami ne kaip sportiškesnės “Volkswagen” modelių versijos, bet kaip BMW ir “Mercedes-Benz” lygio prestižiniai modeliai.

Po 2002 m. įvykdytos “Volkswagen” grupės pertvarkos buvo išskirtos atskiros “Volkswagen” ir “Audi” markių grupės. Pagal šį sumanymą, pastarosios grupės, kurią sudaro “Audi”, “Seat” ir “Lamborghini” markės, modeliai turėtų būti veržlesni bei sportiškesni nei “Volkswagen”.

Siekdama aktyviau varžytis su BMW bei “Mercedes-Benz” markėmis “Audi” kuria atskirą architektūrą savo pagrindiniams gaminiams bei ketina gerokai išplėsti modelių gamą, pasiūlydama įvairesnių kėbulo tipų ir naujų nišinių automobilių. Panašią strategiją didindami savo pardavimus naudojo ir BMW bei “Mercedes-Benz”. Abi šios markės dabar per metus parduoda daugiau kaip po milijoną automobilių. Iki 2008 m. BMW grupė (BMW ir “Mini” markės) planuoja savo pardavimus padidinti iki 1,4 mln. vnt., o “Mercedes” grupė (”Mercedes-Benz”, “Smart” ir “Maybach” markės) iki 2010 m. ketina pasiekti 1,8 mln. vnt. metinius pardavimus. Tuo tarpu “Audi” pernai realizavo 779 tūkst. automobilių.

“Audi Q7″

Neseniai pasigirdo kalbų, kad “Audi” ketina perimti tiesioginę “Seat” kontrolę, tad galima spėti, kad ji neketina lengvai pasiduoti pripažinimą užsitarnavusioms BMW ir “Mercedes-Benz” prestižinėms markėms. “Audi” nusprendė pasekti varžovų pavyzdžių ir papildyti savo modelių gamą visureigiais. Jau kitų metų pradžioje debiutuos “Audi Q7″, kuris varžysis su BMW X5 bei naujuoju “Mercedes-Benz GL”, o iki 2008 m. “Audi” ketina pristatyti ir kompaktinį visureigį Q5, kuris konkuruos su BMW X3.

Itin svarbus “Audi” plėtros etapas yra naujos, kodiniu pavadinimu B-C-D žinomos, architektūros sukūrimas. Š ios architektūros pagrindu bus gaminami visi trys pagrindiniai “Audi” modeliai: A4, A6 ir A8. Manoma, kad siekiant padidinti “Audi” išskirtinumą šios architektūros pagrindu bus gaminami tik “Audi” automobiliai, nors teoriškai ją galėtų naudoti ir kitos “Volkswagen” grupės markės. “Volkswagen” grupė dabar naudoja bendrų architektūrų (pagrindinių modulių ir komponentų), o ne platformų strategiją.

Manoma, kad pirmasis B-C-D architektūros pagrindu sukurtas modelis bus 2007 m. Detroito (JAV) automobilių parodoje debiutuosiantis keturvietis kupė, kuris modelių gamoje užims vietą tarp A4 ir A6. Maždaug po metų turėtų pasirodyti ir šio automobilio kabrioleto versija, kuri pakeis dabartinį A4 kabrioletą. “Audi” neketina pasiduoti kupė-kabrioletų madai ir žada toliau naudoti minkštus sulankstomus stogus.

Tiesa, du “Audi” modeliai – A3 bei TT – ir toliau bus gaminami “Volkswagen” grupės PQ35 architektūros pagrindu. Naujasis TT 2+2 konfigūracijos kupė pasirodys jau kitų metų kovą, o dvivietis roadsteris debiutuos rugsėjo mėnesį įvyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Manoma, kad “Audi” gamins ir “Shooting Brake” koncepciniu modeliu paremtą keturviečio TT kupė versiją. Vokietijos gamintojas taip pat ketina pasiūlyti daugiau kėbulo variantų, pavyzdžiui, A3 modelių gamą, kurią dabar sudaro trejų ir penkerių durų hečbekai, papildys sedanas, kupė ir, galbūt, kabrioletas.

“Audi Shooting Brake” koncepcinis modelis

2006 m. pabaigoje turėtų pasirodyti naujasis “Audi” flagmanas – “Le Mans Quattro” koncepcinio modelio pagrindu sukurtas galingas automobilis, kuris bus pavadintas R8 vardu. Š io modelio gamybos apimtys sieks 5 tūkst. vnt. per metus.

Be to, net ir po Q7 ir Q5 visureigių pasirodymo “Audi” neketina nutraukti padidinto pravažumo “Allroad Quattro” versijų gamybos, tad jau kitąmet pasirodys dabartinio A6 universalo “Allroad Quattro” versija. Taip pat veikiausiai bus gaminama ir naujos kartos A4 universalo padidinto pravažumo versija. 2007 m. debiutuosiantis naujos kartos A4 sedanas bus šiek tiek didesnis už dabartinį modelį.

Visų keturių varomų ratų “Quattro” technologija yra svarbus “Audi” pajamų šaltinis. Pernai šią technologiją turėjo 27% visų parduotų “Audi” automobilių, tuo tarpu 1997 m. ši dalis sudarė vos 15%.

Gruodis 22, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: