
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2005 m. “Saab” pasiekė pardavimų Europoje rekordą
Pernai „Saab“ Europoje pardavė rekordinį automobilių kiekį: 82,100 vnt., tuo tarpu 2004 m. pardavimai Senajame žemyne sudarė 81,714 automobilių. Prie puikių šio gamintojo rezultatų daugiausiai prisidėjo smarkus augimas Didžiojoje Britanijoje.
„General Motors“ viceprezidentas ir šio JAV gamintojo Europos padalinio vadovas Carlas-Peteris Forsteris tikisi, kad „Saab“ pardavimai žemyninėje Europos dalyje išaugs dar daugiau nei Didžiojoje Britanijoje. Anot jo, per artimiausius dvejus-trejus metus „Saab“ pardavimai turėtų padidėti ir kitose didžiosiose Senojo žemyno rinkose, tokiose kaip Vokietija Ir Italija. C.P.Forsteris teigė, kad dabar Didžiojoje Britanijoje per metus parduodama apie 28 tūkst. „Saab“ automobilių, o Vokietijoje ir Italijoje atitinkamai vos po 6 ir 5 tūkst. vnt. Vadovas tiki, kad „Saab“ pardavimai šiose rinkose galėtų būti kur kas geresni.
Didžiojoje Britanijoje „Saab“ pardavimai pernai ūgtelėjo 35% iki maždaug 27,500 vnt. ir sumušė 2004 m. pasiektą rekordą – 20,294 vnt. „Saab“ Didžiosios Britanijos padalinio atstovė spaudai teigė, kad augimą lėmė padidėję pardavimai didelių įmonių autoparkams bei didelio pasisekimo sulaukęs naujas 1,9 ltr. turbodyzelinis agregatas, kuris yra populiariausias „Saab“ variklis šioje šalyje.
C.P.Forsteris mano, kad „Saab“ gali pasigirti puikiu įvaizdžiu, tačiau ši markė turi nemažai verslo problemų. Interviu žurnalui „Automotive News Europe“ vadovas tvirtino, kad reikia pagerinti „Saab“ verslo reikalus. Pasak C.P.Forsterio, pardavimus Europoje tikimasi padidinti pristačius naują modelį. „Saab“ svarsto galimybę mažo „Cadillac“ visureigio architektūros pagrindu gaminti kompaktinį visureigį, kuris galėtų varžytis su BMW X3. Specialistai mano, kad šis automobilis galėtų pasirodyti rinkoje 2009 m. „Saab“ taip pat gali pasiūlyti ir dvivietį sportišką arba keturvietį kompaktinį automobilį, kuris modelių gamoje užimtų vietą žemiau „Saab 9-3“ prestižinio vidutinio modelio.
C.P.Forsteris dar negalėjo pasakyti, kada „Saab“ išbris išnuostolių pelkės, tačiau tvirtino, kad šis gamintojas galėtų veikti pelningai pagamindamas palyginti nedaug automobilių. Anot vadovo, anksčiau buvo manoma, kad norėdamas gauti pelno „Saab“ turi pagaminti ne mažiau kaip 200 tūkst. vnt. per metus, tačiau vėliau paaiškėjo, kad pelningai dirbti galima ir pagaminant kur kas mažiau automobilių.
Kovas 6, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą