2004 m. „Renault“ sėkmingai didino pardavimus

Dėl gerų rezultatų už Europos ribų ir nemažėjančio „Megane“ modelių šeimos populiarumo antrasis pagal dydį Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ grupė savo pardavimus 2004 m. padidino 4,2% iki 2,488,523 vnt. (įskaitant ir „Dacia“ bei „Samsung“ markes). Vien tik „Renault“ markės pardavimai išaugo 4,5% iki 2,308,181 vnt.

Bendrovės teigimu, šiemet pagrindinis jos tikslas Vakarų Europoje yra maksimizuoti pelną. Š io Prancūzijos gamintojo komercijos direktorius Patrickas Blainas teigia numatęs rinkos dalies Vokietijoje sumažėjimą mainais į išsaugotą pelningumą.

“Renault Modus”

„Renault“ mano, kad šie metai bus ne ką lengvesni už 2004 m., kuomet Europos automobilių rinka kamavosi dėl neaugančios paklausos, brangių žaliavų bei užsienio gamintojų spaudimo mažinti kainas. „Renault“ pardavimai šiais metais turėtų išaugti dėl didėjančio „Logan“ populiarumo bei naujų modelių, tame tarpe ir naujos kartos „Clio“, pristatymo. Dabar vidutinis „Renault“ modelių amžius yra 3,5 metų ir gamintojas rengiasi išlaikyti tokį modelių atnaujinimo tempą.

“Renault Megane Coupe-Cabriolet”

„Renault“ pardavimai Vakarų Europoje išaugo 0,3%, bendrovė užėmė 10,5% lengvųjų asmeninių bei komercinių automobilių rinkos. Sėkmingiausias modelis buvo „Megane“, o mažas automobilis „Modus“ nuo savo pasirodymo rugsėjo mėnesį Vakarų Europoje gavo net 80 tūkst. užsakymų.

„Renault“ pardavimai už Vakarų Europos ribų išaugo 16,4% iki 676,870 vnt. Analitikai 2004 m. „Renault“ rezultatus vertina teigiamai, tačiau susirūpinimą kelia mažėjantis „Megane“ populiarumas Vokietijoje. Š ioje šalyje dėl slpnos paklausos ir aktyvios Vokietijos gamintojų reklamos bei pasiūlytų nuolaidų „Renault“ rinkos dalis pernai sumažėjo 1,3%.

“Renault/Dacia Logan”

„Renault“ teigimu, pardavimai Turkijoje išaugo net 101%, o Rytų Europoje ir Rusijoje – 32%. Bendrovė pranešė, kad jai gerai sekėsi ir Afrikos, Artimųjų Rytų bei Lotynų Amerikos rinkose.

Dėl „Logan“ pasirodymo Rumunijos „Renault“ padalinio „Dacia“ pardavimai išaugo 38,6%. Teigiama, kad rugsėjo-gruodžio mėnesiais buvo parduota 20 tūkst. „Logan“ ir dar gauta 40 tūkst. užsakymų. Š iemet „Logan“ bus pristatytas Sirijoje, Slovėnijoje, Lenkijoje, Ukrainoje bei Vakarų Europoje. Taip pat bus pradėta šio kuklaus modelio gamyba Rusijoje, Maroke bei Kolumbijoje.

Nepaisant sunkios padėties Vakarų Europos rinkoje, „Renault“ pavyko išsaugoti gana gerą 5,5% veiklos pelningumo maržą.

Sausis 27, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: