„Volkswagen“ pasiryžęs ir toliau mažinti kaštus bei didinti pardavimus

Net ir šių metų gale pasibaigus „ForMotion“ efektyvumo programai „Volkswagen“ yra pasiryžęs toliau smarkiai mažinti kaštus. Bendrovės vadovas Berndas Pischetsriederis teigė, kad 2005 m. pabaigoje sustoti negalima. Pernai „Volkswagen“ sutaupė daugiau nei milijardą eurų (3,5 mlrd. Lt) ir su „ForMotion“ pagalba tikisi padidinti šių metų pelną net 3,1 mlrd. eurų (10,7 mlrd. Lt).

Masinių automobilių gamintojai, kaip „Volkswagen“ ar „General Motors“ valdomas „Opel“, mažina kaštus ir darbuotojų skaičių siekdami kompensuoti nedidelės paklausos, perteklinių pajėgumų ir augančių žaliavų kainų daromą neigiamą poveikį.

“Volkswagen Touareg”

„Volkswagen“ sumažino savo 2004 m. pelno prognozę 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt) iki pesimistinio varianto – 1,9 mlrd. eurų (6,6 mlrd. Lt).
B.Pischetsriederis atkreipė dėmesį į tai, kad augančios plieno kainos taip pat nepraeis be pėdsako. Vienas didžiausių Europos plieno gamintojų „Arcelor“ paskelbė sieksiąs padidinti plieno kainas 20-50%.

Vokietijos gamintojo pardavimai pernai buvo didesni nei 2003 m., tačiau „Volkswagen“ turi sunkumų dėl menkos paklausos pagrindinėse rinkose. B.Pischetsriederis teigė manąs, kad pardavimai Vokietijos, JAV ir Kinijos rinkose šiemet išliks panašūs kaip ir 2004 m.

„Volkswagen“ vadovas išreiškė susirūpinimą dėl Kinijos partnerio „Shanghai Automotive“ planų perimti Didžiosios Britanijos gamintojo „Rover“ kontrolę.

B.Pischetsriederis paneigė gandus, kad „Volkswagen“ planuoja statyti gamyklą JAV. Anot jo, pirmiausia reikia išnaudoti Meksikoje ir Pietų Amerikoje esančių gamyklų pajėgumus. Pueblos gamykloje Meksikoje bus gaminama naujoji „Jetta/Bora“, kurios pardavimai, kaip tikimasi, turėtų būti didesni nei ankstesniųjų modelių.

Svarbiausio „Volkswagen“ modelio – „Golf“ – pagrindu gaminama „Jetta/Bora“ turėtų būti populiariausias šio Vokietijos gamintojo automobilis JAV. Pernai JAV buvo parduoti 82,221 „Jetta“ automobiliai, o tai sudarė daugiau nei 32% visų „Volkswagen“ pardavimų šioje šalyje.

“Volkswagen Golf”

Pagrindinės „Volkswagen“ problemos JAV yra aukštas euro kursas, senstelėjusi modelių gama bei intensyvūs kainų karai. Bendrovės pardavimai nukentėjo dėl strategijos nedaryti pirkėjams didelių nuolaidų ir taip išsaugoti maržas. „Volkswagen“ pardavimai JAV pernai smuktelėjo 15% iki 256,111 vnt. ir atsiliko net nuo prestižinių automobilių atstovo BMW, kuris JAV rinkoje 2004 m. realizavo 260 tūkst. automobilių.

„Volkswagen“ nuostoliai JAV 2004 m. gali pasiekti 1 mlrd. eurų (3,5 mlrd. Lt), nes bendrovė gana vėlai apsidraudė nuo valiutų kursų svyravimo. Manoma, kad, nepaisant naujų „Jetta“ ir „Passat“ modelių pasirodymo, šiemet nuostolio JAV taip pat nepavyks išvengti. 2005 m. „Volkswagen“ nuo valiutų kursų svyravimų apdraudė apie 60% savo pajamų.

Vasaris 7, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: