„MG Rover“ bus suskaidytas, o dauguma darbuotojų neteks darbo

Tony Blairo vadovaujama leiboristų vyriausybė bankrutavusio „MG Rover“ darbuotojams bei tiekėjams pasiūlė 150 mln. svarų sterlingų (759 mln. Lt) paramą. Tikimasi, kad tai bent kiek pagerins leiboristų įvaizdį priešgegužės 5 d. įvyksiančius rinkimus.

Bankrutavusį „MG Rover“ administruojanti „PricewaterhouseCoopers“ teigė praradusi viltį parduoti šį Didžiosios Britanijos automobilių gamintoją. „MG Rover“ bus suskaidytas, o maždaug 5 tūkst. žmonių taps bedarbiais. Tony Blairas teigė, kad nėra reikalo apsimetinėti, kad kokia nors bendrovė staiga panorės įsigyti „MG Rover“. Pasak jo, Longbridge,o darbuotojams ir jų šeimoms atėjo sunkus metas. Manoma, kad „MG Rover“ bankrotas skaudžiai atsilieps valdančiosios leiboristų partijos įvaizdžiui.

1964 m. “Austin Mini Super de Luxe”

„MG Rover“ sustabdė gamybą žlugus deryboms su „Shanghai Automotive Industry Corp.“ (SAIC). Bendrovės administratoriai teigė užkonservuosiantys „MG Rover“ gamyklą ir ieškosiantys pirkėjų, kurie norėtų įsigyti jos turtą. Didžioji dalis iš„MG Rover“ darbuotojų iškart bus atleisti. Dalis jų dar liks užbaigti jau pradėtus gaminti automobilius bei darbuosis variklių ir sportinių MGF automobilių gamybos padaliniuose.

Bankrutavus „MG Rover“, Didžiosios Britanijos iždo kancleris Gordonas Brownas atidėjo kelionę į Vašingtoną (JAV) ir kartu su prekybos sekretore Patricia Hewitt atvyko į Birmingemą. Pasak P.Hewitt, 50 mln. svarų sterlingų (253 mln. Lt) numatoma skirti darbuotojų perkvalifikavimui, 40 mln. svarų sterlingų (202 mln. Lt) – išeitinėms kompensacijoms, 24 mln. svarų sterlingų (121 mln. Lt) – su „MG Rover“ susijusiems verslams paremti, o 42 mln. svarų sterlingų (212 mln. Lt) – „MG Rover“ tiekėjams.

1922 m. “Austin Seven”

Profsąjungų atstovai teigė, kad daugeliui darbuotojų standartinių išeitinių kompensacijų gali nepakakti. Mat nemažai jų yra išsimokėtinai įsigiję „MG Rover“ automobilius.

„PricewaterhouseCoopers“ pranešė tirianti galimybes išskaidyti „MG Rover“. Bankrutavusio gamintojo turtu domisi ir SAIC. Š is Kinijos automobilių gamintojas yra įsigijęs intelektinės nuosavybės teises į keletą „Rover“ modelių, todėl jis gali nusipirkti gamyklos įrengimus ir išsivežti juos į Kiniją.

1905 m. įkurtas Didžiosios Britanijos automobilių gamintojas gamino keletą legendinių automobilių: „Mini“, „Morris Oxford“, „Morris Minor“, „Austin Seven“, „MGB“ bei „Mini Metro“. Š ios bendrovės žlugimas paveiks ir apie 15 tūkst. automobilių komponentus gaminančių žmonių. Didžiosios Britanijos konservatorių partijos lyderis Michaelis Howardas stebėjosi, kad vyriausybė anksčiau nesiėmė spręsti šios problemos.

Balandis 25, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: