„General Motors Europe“ bandomųjų važiavimų programa kainuos 41 mln. eurų

Už pardavimus, rinkodarą ir pirkėjų aptarnavimą atsakingas „General Motors Europe“ viceprezidentas Jonathanas Browningas atskleidė, kad ambicingiausia šio gamintojo bandomųjų važiavimų programa kainuos 41 mln. eurų (142 mln. Lt). Pasak jo, nedidelės rinkodaros kampanijos nepajėgia patraukti pirkėjų dėmesio ir pagerinti „Opel“/„Vauxhall“ įvaizdžio.

Pagal „Milijono mylių bandomųjų važiavimų programą“ (Million Mile Test Drive) 40 Europos šalių gyventojams bus suteikta galimybė net tris dienas bandyti pasirinktą „Opel“/„Vauxhall“ automobilį. „General Motors“ Europos padalinys siekia visais įmanomais būdais pakeisti įsišaknijusį skeptišką pirkėjų požiūrį į „Opel“/„Vauxhall“ automobilius.

Pastaruoju metu „Opel“ modelių gamą papildė palankaus kritikų įvertinimo sulaukę automobiliai, pavyzdžiui, naujoji „Astra“, tačiau daugelis žmonių šią markę vis dar vertina prastai. Anot „General Motors Europe“ valdybos pirmininko Fritzo Hendersono, būtent dėl to ir reikia potencialiems pirkėjams suteikti galimybę patiems išbandyti smarkiai pagerėjusius automobilius.

“Opel Astra”

Bendrovės vadovai tikina, kad bandomieji važiavimai sulaukė didesnio susidomėjimo nei buvo tikėtasi. „General Motors Europe“ planavo sulaukti apie 500 tūkst. bandytojų, kurie nuvažiuotų apie milijoną mylių (beveik 1,7 mln. km), tačiau tikėtina, kad „Opel“/„Vauxhall“ automobilius panorės išbandyti net milijonas žmonių. Dėl didelio žmonių aktyvumo svarstoma galimybė padidinti bandymams skirtų automobilių kiekį nuo 35 tūkst. iki 40 tūkst. vnt.

„Opel“/„Vauxhall“ rinkodaros vadovas Alainas Visseris sako, kad vien Vokietijoje jau surengta apie 80 tūkst. bandomųjų važiavimų. Pasak jo, ši kampanija pasiteisins, jei bent 2% bandžiusiųjų įsigis „Opel“/„Vauxhall“ automobilius, o pagrindinis akcijos tikslas yra pagerinti šių markių žinomumą ir įvaizdį.

Iki liepos 20 d. vyksianti „Opel“ bandomųjų važiavimų akcija Lietuvoje taip pat sulaukė didelio susidomėjimo. Potencialiems pirkėjams mūsų šalyje siūloma išbandyti „Corsa“, „Meriva“, „Astra“ ir „Vectra“ modelius. Didžiausio bandytojų susidomėjimo sulaukė „Vectra“, pralenkusi naująją „Astra“. Daugiau informacijos apie bandymų programą galima rasti www.opel.lt interneto svetainėje.

Birželis 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: