Sudie, išoriniai galinio vaizdo veidrodėliai?

Panašu, kad šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai ateityje gali likti tik prisiminimuose: kaip pastebi „Automotive News Europe“ apžvalgininkas Nickas Gibbsas, „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ siekia įtikinti įstatymų leidėjus, jog šoninius veidrodėlius reiktų pakeisti kameromis, nes tai didintų saugumą ir mažintų taršą. Frankfurto automobilių parodoje „Audi“ pristatė savo įsivaizduojamą sprendimą: koncepcinį elektrinį visureigį „e-tron quattro“. „Audi“ produktų ir technologijų kūrimo skyriaus vadovas Ulrichas Hackenbergas teigė, jog ir 2018 m. pasirodysianti serijinės gamybos versija vietoje šoninių veidrodėlių turės kameras.

“Audi e-tron quattro” koncepcinis modelis

U.Hackenbergo teigimu, valdžios institucijas labai domina toks sprendimas, nes jis didina saugumą. „Audi“ idėja yra automatiškai analizuoti kamerų vaizdą ir įspėti vairuotoją apie pavojingą situaciją vienoje ar kitoje automobilio pusėje. Šoninių veidrodžių atsisakymas prisidėtų ir prie automobilių emisijų mažinimo, nes tai pagerintų jų aerodinamines savybes, o dėl to sumažėtų degalų sąnaudos. Anot U.Hackenbergo, „e-tron quattro“ pasipriešinimo koeficientas yra 0,25, o tai labai geras rezultatas visureigiui. Mažą šio modelio pasipriešinimą lemia veidrodėlių atsisakymas bei ilgas galinis aptakas.

Toje pačioje Frankfurto parodoje „Mercedes-Benz“ taip pat pademonstravo savo aptakaus automobilio viziją: keturių durų modelį „Concept IAA“, kuris vietoje šoninių veidrodėlių turi už priekinių ratų esančiose nišose paslėptas kameras. Vaizdas iš šių kamerų perduodamas į centrinio galinio veidrodžio vietoje esantį ekraną.

“Mercedes-Benz Concept IAA”

Automobilių gamintojai siekia įtikinti įstatymų leidėjus, jog kameros prisideda prie saugumo didinimo. Gamintojai taip pat tvirtina, kad jiems turėtų būti suteikta daugiau laisvės įgyvendinant vis griežtinamus aplinkos taršos normatyvus.

Spalis 29, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: