„Renault“ ir „Nissan“ gilina bendradarbiavimą

„Renault“ ir „Nissan“ paskelbė planus plėsti savo bendradarbiavimo mastą: partneriai ketina didinti bendros gamybos apimtis, kartu konstruoti naujas platformas bei variklius ir drauge vykdyti automobilių inžinerijos, logistikos ir tyrimų bei technologijų diegimo veiklas. Prancūzijos ir Japonijos gamintojai dar sykį pakartojo tikį, kad gilesnis bendradarbiavimas šiemet leis sutaupyti net 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt), o produktyvumo augimas ateityje leis dar labiau sumažinti kaštus.

Pirmą kartą per dešimties metų sukaktį švenčiančio „Renault“-„Nissan“ aljanso istoriją bus sudaryta speciali komanda, kuri derins bendrus veiksmus. 11 žmonių grupę sudarys šeši „Nissan“ ir penki „Renault“ atstovai, kurie ieškos, siūlys ir diegs sprendimus, leisiančius harmonizuoti ir standartizuoti šių dviejų gamintojų veiklą. „Renault“ ir „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas pastebėjo, kad per paskutinius dešimt metų aljansas leido rasti abiems gamintojams naudingų sprendimų ir tokia schema puikiai veikė, kol abi bendrovės augo ir dirbo pelningai. Tuo tarpu dabar sinergijų ieškojimas tapo tiesiog gyvybiškai būtinu dalyku, tad bendradarbiavimas turi plėtotis dar sparčiau.

“Nissan Frontier” gamyba “Renault” gamykloje Brazilijoje

Tikimasi, jog šiais metais bendra „Renault“ ir „Nissan“ gamyba bei logistika leis sutaupyti 363 mln. eurų (1,253 mln. Lt). „Renault“ Curitiba mieste Brazilijoje esančioje gamykloje pradės dviejų „Nissan“ modelių – pikapo „Frontier“ ir vienatūrio „Lavina“ – gamybą, o nuo „Nissan“ Pietų Afrikos gamyklos konvejerio neseniai pradėjo riedėti „Renault“ pikapas ir hečbekas „Sandero“. Pranešama, kad iki metų pabaigos kartu bus gaminama net 11 modelių. Iki šiol „Renault“-„Nissan“ bendra gamyba išesmės apsiribojo mažais ir kompaktiniais automobiliais, gaminamais tos pačios B platformos pagrindu: „Renault Clio“ ir „Modus“ bei „Nissan Tiida“, „Note“ ir „Micra“.

Gamintojai tikisi, jog bendrų variklių naudojimas leis sutaupyti 289 mln. eurų (998 mln. Lt), o bendros platformos ir komponentai – dar 279 mln. eurų (963 mln. Lt). Inžinerinį bendradarbiavimą nuo šiol koordinuos Odile Desforges, kuri šiemet perėmė vadovavimą „Renault“ inžinerijos ir kokybės padaliniui. O.Desforges buvo pakviesta pritaikyti sėkmingo vadovavimo bendrai „Renault“-„Nissan“ pirkimų organizacijai (RNPO) patirtį inžinerinio bendradarbiavimo srityje. Vadovaujant O.Desforges 2001-2007 m. abiejų gamintojų bendrų pirkimų apimtys išaugo nuo 30% iki 85%, o tai, „Credit Suisse“ apskaičiavimais, leido sutaupyti per 6 mlrd. eurų (21 mlrd. Lt).

“Renault” ir “Nissan” bendra atstovybė Maroke

Š altiniai praneša, kad O.Desforges perkėlimas į inžinerijos ir kokybės padalinį rodo „Renault“ apsisprendimą su „Nissan“ dalintis platformomis, modeliais ir technologijomis. Š iuo metu abu gamintojai kartu kuria variklius, vykdo elektrinių automobilių programą ir konstruoja naują bendrą platformą, kurios pagrindu dabar statomoje Chennai gamykloje Indijoje bus gaminamas kuklus mažas automobilis. O.Desforges žurnalui „Automotive News Europe“ teigė, kad jos „Tomahawk“ programa siekiama tokius komponentus kaip oro bei alyvos filtrus, o taip pat kondicionierius naudoti abiejų gamintojų modeliuose. Pavyzdžiui, pagrindinis kondicionieriaus mazgas ateityje bus montuojamas net 24 mažuose ir kompaktiniuose modeliuose.

„Renault“ ir „Nissan“ tikisi, kad šiais metais bendra veikla leis sutaupyti ir kitose srityse: 157 mln. eurų (542 mln. Lt) – pirkimų sektoriuje, 147 mln. eurų (508 mln. Lt) – pardavimų ir rinkodaros veikloje, 115 mln. eurų (397 mln. Lt) – tyrimų bei technologijų diegimo srityje, 102 mln. eurų (352 mln. Lt) – lengvųjų komercinių automobilių gamyboje bei 48 mln. eurų (166 mln. Lt) – informacinių sistemų ir pagalbinių funkcijų sferose.

Liepa 23, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: