Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Plėsdamos modelių gamas prestižinės markės rizikuoja savo įvaizdžiu
„Automotive News Europe“ apžvalgininkas Christiaanas Hetzneris analizuoja situacija, kuomet sparčiai plėsdamos siūlomų modelių ir versijų pasiūlą prestižinės markės rizikuoja sumenkinti savo įvaizdį. Pavyzdžiui, ilgą laiką BMW vardas buvo siejamas su sportiškais galinių ratų varomais sedanais, tačiau šiemet pasirodęs 2 serijos „Grand Tourer“ nedaug kuo skiriasi nuo kitų vidutinio dydžio vienatūrių – jis varomas priekiniais ratais ir gali turėti septynias sėdimas vietas. „Mercedes-Benz“ markė taip pat žengia į naujas teritorijas – iki dešimtmečio pabaigos pirkėjams bus pasiūlytas ištaigingas pikapas, sukurtas „Nissan Frontier“ pagrindu.
Siekdami didinti pardavimų apimtis bei pelno maržas, Vokietijos prestižinių automobilių gamintojai demonstruoja savo kūrybiškumą ir įprastus rinkos segmentus dalija į vis smulkesnes dalis. Pasak už pardavimus ir rinkodarą atsakingo „Mercedes-Benz“ valdybos nario Ola Kaellenius, gamintojas įvertina naujos versijos kūrimui reikiamas investicijas, pardavimų potencialą, kanibalizacijos su kitais modeliais mąstą bei galimą maržą ir, analizei parodžius teigiamą rezultatą, imasi gamybos.
“BMW 5 Gran Turismo”
„Ernst & Young“ analitikas Anilas Valsanas pastebi, kad perpildytoje rinkoje pirkėjui reikia suteikti išskirtinumo pojūtį, kad jis nevairuoja tokio paties BMW kaip ir jo kaimynas. E.Valsanas atkreipia dėmesį, kad dažnai nišinės automobilių versijos turi pirkėjų geidžiamų savybių ir tai leidžia gamintojui nustatyti aukštesnes kainas ar taikyti mažesnes nuolaidas. „Audi“ vadovas Rupertas Stadleris yra atskleidęs, kad nors penkiaduris hečbekas A7 yra sukurtas A6 architektūros pagrindu, jo vidutinė pardavimo kaina yra artima A8.
Didžiosios Britanijos bendrovės „CAP Automotive“ duomenimis, kasmet pristatomų automobilių versijų kiekis nuo 2009 m. išaugo net keturis kartus. Iš dalies šią tendenciją lėmė tai, kad, spaudžiami vis griežtinamų aplinkos taršos normatyvų, prestižinių automobilių gamintojai patraukė į mažesnius segmentus – „Audi“ pristatė A1 bei Q3, BMW pasiūlė mažą visureigį „Mini Countryman“. Naujų mažesnių modelių ketina siūlyti ir „Mercedes-Benz“, kurios kompaktinių automobilių pardavimai pernai sudarė 33% bendros apimties, tačiau gamintojas prognozuoja, kad iki 2025 m. ši dalis pasieks 42%.
R klasės “Mercedes-Benz”
Versijų pasiūlą didina ne tik prestižinės vokiškos markės, pavyzdžiui, „Opel“ greta įprastinės stilingojo „Adam“ versijos dar siūlo ir „Adam Rocks“, „Adam S“, „Adam Open Air“ ir t.t. „Fiat“ mažas vienatūris 500L dar turi ir „500L Trekking“ bei „500L Living“ versijas. „Ford“ siekdamas pritraukti turtingesnių pirkėjų Europoje pasiūlė ištaigingas „Vignale“ versijas, o „Land Rover“ kitąmet žada pasiūlyti populiariojo „Range Rover Evoque“ kabrioleto versiją.
Vis dėlto ieškoti naujų pelningų rinkos nišų geriausiai sekasi būtent Vokietijos prestižinėms markėms, nes jos gali laisviau nustatyti kainas. Pavyzdžiui, „Porsche“ siūlo net 25 sportiškojo 911 modelio versijas, kurių kaina Vokietijoje svyruoja nuo 90 iki 210 tūkst. eurų. Praeitais metais iš viso parduota mažiau nei 31 tūkst. „Porsche 911“, tad vienos versijos vidutiniai pardavimai nesiekė nei 1,5 tūkst. vnt., tačiau „Porsche“ vis vien gali pasigirti puikia pelno marža.
“Audi A7″
Sunku pasakyti, kada prasidėjo versijų dauginimo tendencija, tačiau Ch.Hetzneris mano, kad to pradininku reiktų laikyti 2004 m. debiutavusį „Mercedes-Benz CLS“. Vokietijos gamintojas tuomet surizikavo ir E klasės sedanui suteikė kupė būdingą žemėjantį stogą. Pirkėjams tai patiko, tad BMW taip pat nepanoro nusileisti ir po ketverių metų pasiūlė išvaizdesnį visureigio X5 variantą – kupė formas primenantį X6. Tiesa, toli gražu ne visi kūrybiniai eksperimentai buvo sėkmingi – vienatūrio ir visureigio bruožų turėjęs R klasės „Mercedes-Benz“ taip ir nerado savo pirkėjo. BMW tuomet pasimokė iš savo varžovo nesėkmės ir vietoje vienatūrio pasiūlė sunkų ir gremėzdišką 5 serijos „Gran Turismo“ modelį, tačiau jis savo pardavimų rekordą pasiekė pirmaisiais pilnais prekybos metais, o dabar daugiausiai pirkėjų randa Kinijoje, kur, beje, dar parduodamas ir R klasės „Mercedes-Benz“.
Niujorke įsikūrusios konsultacinės bendrovės „AlixPartners“ vadovas Markas Wakefieldas aiškina, kad kurti naujas versijas gamintojus skatina ir jų dilerių daromas spaudimas. Pasak jo, konkurentų salone pamatę naują modelį dileriai tuojau pat kreipiasi į gamintoją prašydami atsako. Tiesa, vėliau tai atsisuka prieš pačius dilerius, nes išsiplėtus modelių gamai jie turi palaikyti gerokai didesnes automobilių atsargas. Vienas anonimu panorėjęs likti BMW dileris iš JAV teigė, kad naujos nišinės versijos mažina įprastinių modelių paklausą, tad reikia agresyviau skatinti pardavimus.
„AutoExtremist.com“ svetainės leidėjas Peteris de Lorenzo mano, kad plėsdamos veiklą masinių markių teritorijoje BMW ir „Mercedes-Benz“ rizikuoja savo įvaizdžiu. Leidėjas tvirtina, kad „Porsche“ puikiai sekasi pabrėžti savo išskirtinumą, „Audi“ veikia gan nuosekliai, tuo tarpu BMW ir „Mercedes-Benz“ prarado savo kryptį. Tai galima paaiškinti šių dviejų markių siekiu žūtbūt padidinti pardavimų apimtis, nes jos, kitaip nei „Audi“ ir „Porsche“, neturi tvirto užnugario. „PricewaterhouseCoopers“ duomenimis, „Volkswagen“ jau trejus metus yra daugiausiai į tyrimus ir technologijų diegimą investuojantis automobilių gamintojas. Iš tiesų „Volkswagen“ yra daugiausiai į šią sritį investuojanti įmonė visame pasaulyje. Savo ruožtu „Mercedes-Benz“ siekdama mažinti kaštus plečia bendradarbiavimą su „Renault“-„Nissan“ aljansu.
“Mini Paceman”
Dabar gamintojai naudoja lanksčias gamybos architektūras, tad brangesnės nišinės versijos turi daug bendrų komponentų su įprastiniu modeliu. Automobilių gamybai būdingos didelės kapitalo investicijos ir dideli pastovieji kaštai, tad lengviausias kelias didinti pelningumą yra didinant gamybos apimtis.
Plati modelių gama taip pat padeda geriau apsisaugoti nuo rinkos svyravimų. Vokietijos prestižinių markių atstovai pastebi, kad pirkėjų įpročiai ir poreikiai per paskutinius 10 metų smarkiai pasikeitė. Anksčiau modelio paklausa per jo gamybos ciklą buvo beveik simetriškos varpo formos, o dabar didžiausio susidomėjimo sulaukiama per pirmuosius dvejus gamybos metus, o vėliau paklausa smarkiai smunka. Siūlydami išvestines versijas gamintojai gali išlaikyti daugmaž pastovias apimtis ir palaikyti stabilų gamyklų apkrovimą.
Vis dėlto už pardavimus ir rinkodarą atsakingas BMW valdybos narys Ianas Robertsonas pripažįsta, kad naujų segmentų ir kėbulo tipų kūrimo galimybės jau yra išsemtos ir ateityje reiks apsispręsti, ar kurti įpėdinius prasčiau perkamiems modeliams. Jo kolega Peteris Schwarzenbaueris jau atsisakė populiarumo nesulaukusių „Mini“ versijų – roadsterio, kupė ir „Paceman“.
Rugpjūtis 28, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Komentarai
massamuscle
nfl washington jerseysteelers ohio state shirtcharles barkley hardwood classic jerseypink psg track top herve leger silver dresssexy wedding dressmichael kors grommet dresslong anarkali dress cotton game gino gradkowski womens jersey denver broncos 77 home orange nfl adidas predator 19.4 turf wvu 2019 football uniforms for cheap jordan 11 noir militia vertzx flux adv virtuewhite nike 95 mensadidas gazelle og all hvit
massamuscle http://www.massamuscle.net/
spacesmacks
blue suede jordan 11 turquoise liverpool kit charles woodson michigan jersey stitched mermaid tutu dress for baby girl all red kobe 9 womens camouflage boston red sox hat cecilia
spacesmacks http://www.spacesmacks.com/
maktuobe
football trikot steelersgoat wearing tom brady jerseyceltic kit 2014patrick marleau penguins jersey coach signature jacquard walletcoach brass chain strapmichael kors iphone 6 casecoach swagger shoulder bag 20 air jordan true flight blanco and rojo knit newsboy hat pattern baby youtube mohamed salah egypt national team jerseyneymar football kit juniorchelsea team shirttrae young shirt jersey blue flowy dress shorttraditional chinese kimono dressenza costa ribbed dressred and black ball gown wedding dress
maktuobe http://www.maktuobe.com/
cyberverge
nike dualtone racer womens black coach champion purse texas rangers baylor baseball cap zone price speedgoat 3 mens h m lady dress samsung s20 cover case amazon
cyberverge http://www.cyberverge.net/
muadotho
modern church dressesmacys sexy dressessay yes to the dress goth brideflowy sleeve bridesmaid dress air force 1 low red whitenike magista gris azulnike hyperdunk 2016 all blueall pink nike free 60 mens shoes uk shoes
muadotho http://www.muadotho.com/
rigwares
adidas nmd grau and rot onitsuka tiger edr 78 deluxe cheap soccer training shirts nike sb grey and black uv react air force 1 pandora earrings for mens
rigwares http://www.rigwares.com/
sex porn mom
Garrett thinks to himself; he did not wear a jock home from practice. He was ‘going commando.” Is it his older brother’s jock? “Oh, well. “He mumbles to himself as he takes another whiff of the musky scented pouch of the jock. filmy porno “Was it because of that?” His dad asks as he points a finger towards him. And his midsection.
gay sex porn
The now lukewarm water streams through the curls of his hair rinsing away the last vestiges of the soapy lather. It all goes down the drain in a swirl of bubbles. “My hard-on. Somewhat. But I have them all the time. You know that. You’ve made enough comments about me sportin’ boners in the morning when you see them at breakfast.”
porno dla dzieci
“Do it!” His dad orders. Garrett sits on the commode, where his father had sat.
gay sex porn
Garrett can see what his father is doing, unconsciously his hands moves to his cock. He strokes the length of his tool with his left hand while he teases the blistering red crown with the fingertips of his right hand. The lightning of his cool fingertips sends sparks through every nerve in his body. “You have not fucked, have you, my son? Have you?” His father asks, as he readjusts the cock covered and swelling in his khaki pants. “I thought as much.”
free porn sex
“What?’ He balks at the suggestion from his dad.
Parašykite komentarą