„Mercedes-Benz“ į S klasės modelį pradėjo montuoti 4 cilindrų variklį

„Daimler“ valdoma „Mercedes-Benz“ markė pirmąjį kartą istorijoje į reprezentacinį S klasės sedaną pradėjo montuoti 4 cilindrų variklį. Šis žingsnis leis sumažinti degalų sąnaudas bei CO2 emisijas, prisivilioti aplinkosauga susirūpinusių vairuotojų ir šiek tiek sumažinti kainą. „Daimler“ yra pirmasis išprestižinių automobilių gamintojų, savo ištaigingiausiame modelyje naudojantis 4 cilindrų motorą. Pastaruoju metu aplinkos taršos ir degalų sąnaudų mažinimui skiriama daug dėmesio, BMW į degalų sąnaudų mažinimą šiemet investavo 1,2 mlrd. eurų (4 mlrd. Lt), o „Daimler“ investicijos šiemet padidėjo beveik du kartus iki 1 mlrd. eurų (3,5 mlrd. Lt).

„Mercedes-Benz S250 CDI“ Lietuvoje kainuoja nuo 252,346 Lt, t.y. daugiau nei 15 tūkst. Lt pigiau už pigiausią versiją su šešių cilindrų agregatu. 2,1 ltr. (150 kW) dyzelinis motoras išvysto 500 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 8,2 s. Variklis komplektuojamas su automatine septynių laipsnių transmisija bei „stop-start“ sistema, jo vidutinės degalų sąnaudos 100 km sudaro tik 5,7 ltr., o CO2 emisija – 149 g/km. Taupiausia 7 serijos BMW versija 730d pasižymi 6,8 ltr. 100 km degalų sąnaudomis ir 178 g/km CO2 emisija, o ekonomiškiausios „Audi A8“ versijos 3,0 TDI rodikliai yra atitinkamai 6,6 ltr. 100 km ir 174 CO2 g/km.

“Mercedes-Benz S250 CDI”

Dėl nedidelių CO2 emisijų ši S klasės versija veikiausiai bus labai populiari šalyse, kur automobilių mokesčiai skaičiuojami pagal jų taršą, o mažos degalų sąnaudos padidins jo patrauklumą verslo klientams. „IHS Automotive“ analitikas Christophas Stuermeris pastebi, kad S250 CDI pirkėjams leis suderinti gerą socialinį įvaizdį su komfortu bei nevers mokėti didelių mokesčių už galią, kurios ir taip negalima panaudoti nepažeidžiant kelių eismo taisyklių.

„Mercedes-Benz“ atstovė spaudai Verena Mueller pastebi, kad jau galima suderinti prabangą ir ekologiškumą. Anot jos, keturių cilindrų S klasės versija turėtų sudominti vairuotojus, kurie ieško mažiausių CO2 emisijų. V.Mueller mano, kad tai gali būti tiek fiziniai asmenys, tiek ir įmonės. Vis dėlto BMW kol kas neketina sekti „Mercedes-Benz“ pavyzdžiu: BMW vadovas Norbertas Reithoferis teigė esąs patenkintas 7 serijos sedanuose naudodamas 6 ir 8 cilindrų motorus. Anot jo, ateityje reprezentaciniams modeliams reiks diegti hibridines sistemas. BMW kuriamas „Vision Efficient Dynamics“ koncepcinis modelis rinkoje turėtų pasirodyti 2013 m. Š is keturvietis automobilis turės trijų cilindrų vidaus degimo variklį ir du elektros motorus, iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,8 s, o jo CO2 emisija sieks vos 99 g/km.

„Audi“ taip pat planuoja pasiūlyti hibridinį A8, kuris turės keturių cilindrų benzininę jėgainę ir elektros motorą. Manoma, kad ši versija gali pasirodyti po poros metų. „Audi“ atstovas spaudai Ericas Felberis mano, kad keturių cilindrų varikliai kelia grėsmę techninėms automobilio charakteristikoms, o šios klasėms modeliams būtina išlaikyti tam tikrą dinamiškumą. Dar iki hibridinės versijos debiuto „Audi“ pristatys ir tik priekiniais ratais varomą A8 versiją.

Lapkritis 30, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Komentarai

  • d

    As vazineju su s klase ir esu labai patenkintas, o mersas ir be variklio mersas.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: