„Fiat“ sėkmės pagrindas – varikliai

Prie „Fiat“ sėkmės kovojant su Europos naujų automobilių rinką krečiančiu nuosmukiu bei sėkmingai perimant „Chrysler Group“ kontrolę nemažai prisidėjo variklių gamybos padalinio „Fiat Powertrain Technologies“ (FPT) vadovas Alfredo Altavilla. Jo vadovaujamas FPT aprūpina Italijos gamintoją mažais ekonomiškais agregatais, o taupūs varikliai ir patrauklūs maži modeliai leidžia išnaudoti didžiųjų Vakarų Europos valstybių vykdomas naujų automobilių pirkimo skatinimo programas, kuomet žmonės senas transporto priemones atiduoda perdirbti ir gavę valstybės paramą ieškosi naujų mažesnių ir ekologiškesnių modelių.

ACEA duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį „Fiat“ grupės pardavimai smuko tik 1%, o bendras rinkos nuosmukis sudarė 11%. Dėl to „Fiat“ grupės užimama Europos naujų automobilių rinkos dalis išaugo nuo 8,1% iki 9,1%. FPT tiekiami agregatai leido pasiekti įspūdingų laimėjimų aplinkos taršos mažinimo srityje: „JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Italijos gamintojas Europoje pasižymėjo mažiausiomis CO2 emisijomis, kurios sudarė tik 138,4 g/km. Pačios „Fiat“ markės rodiklis buvo dar geresnis: tik 133,7 CO2 g/km.

Alfredo Altavilla

FPT pasiekimai didinant variklių galią ir mažinant taršą padėjo įtikinti JAV prezidento Baracko Obamos vyriausybę, kad „Fiat“ yra tinkamiausias partneris, galintis išgelbėti „Chrysler“. A.Altavilla, kuris yra ir „Fiat“ grupės verslo plėtros vadovas, labai daug prisidėjo prie sėkmingos šio sandorio baigties. Pats vadovas teigė, jog džiaugiasi galėdamas padėti atkurti tokį garsų JAV automobilių gamintoją. Dabar A.Altavilla yra ir „Chrysler Group“ valdybos narys.

45 metų A.Altavilla prie FPT vairo stojo 2006 m. Pernai FPT šešiolikoje savo gamyklų pagamino 2,9 mln. variklių ir 2,4 mln. transmisijų. FPT dirba apie 20 tūkst. žmonių, šis „Fiat“ padalinys turi net 11 tyrimų ir technologijų diegimo centrų. Viena išpagrindinių A.Altavillos užduočių perimant vadovavimą FPT buvo gauti daugiau užsakymų išišorės. 2007 m. FPT pasirašė strateginį susitarimą su „Daimler“ dėl 3,0 ltr. turbodyzelinės jėgainės tiekimo „Mitsubishi Fuso Canter“ modeliui, o šių metų birželį buvo sutarta bendrovei „Perkins Engines“ nuo 2011 m. tiekti 3,4 ltr. turbodyzelinius agregatus. A.Altavilla žurnalui „Automotive News Europe“ teigė, kad sandoris su „Daimler“ buvo vienas svarbiausių pasiekimų jo karjeroje.

A.Altavilla „Fiat“ grupėje darbuotis pradėjo 1990 m., kuomet prisijungė prie užsienio operacijų grupės. 1995 m. jam buvo pavesta vadovauti „Fiat“ veiklai Kinijoje, o 1998 m. – ir Indijoje. Nuo 2002 m. A.Altavilla atstovavo „Fiat“ interesus aljanse su „General Motors“, o po poros metų buvo paskirtas „Fiat“ aljansų ir verslo plėtros vadovu. 30 mėnesių pavadovavęs bendrai „Fiat“ ir „Koc Holding“ bendrovei „Tofas“ jis perėmė atsakingą FPT vadovo postą.

Rugpjūtis 25, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: