„Fiat“ ir „Chrysler“ bendra problema – kokybė

Po bankroto atsigaunanti „Chrysler Group LLC“ savo ateities planus grindžia „Fiat“ inžinerija ir automobilių gamybos patirtimi, tačiau abu gamintojai turi bendrą problemą: jų kokybė dažnai vertinama kaip prastesnė už vidutinę. „Chrysler Group LLC“ įvaizdis kenčia dėl prastos kokybės, tuo tarpu šis gamintojas per artimiausius dvejus metus JAV ketina įsisavinti šešių „Fiat“ platformų ir technologijų pagrindu sukurtų ar adaptuotų modelių gamybą, nors Italijos bendrovė Europoje taip pat dažnai sulaukia priekaištų dėl nepakankamos kokybės.

Iki galo nesukomplektuota „Chrysler Group LLC“ inžinierių grupė dabar stengiasi įsisavinti „Fiat“ darbo metodus, o kai kurios JAV bendrovės gamyklos bus pritaikomos „Fiat“ platformų pagrindu sukurtų modelių gamybai. Žinant, kad „Chrysler Group LLC“ gyvena tik išvalstybės paramos, galima nuspėti, kad visos pertvarkos bus atliekamos gana skubotai, tad kokybės pagerėjimo tikėtis sunku.

„J.D. Power and Associates“ 2008 m. pirkėjų pasitenkinimo tyrimuose Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje „Fiat“ sulaukė gana prastų įvertinimų. „J.D. Power“ automobilių tyrimų padalinio viceprezidentas Dave,as Sargentas pastebi, kad „Fiat“ rezultatai visose trijose šalyse yra prastesni už vidutinius. Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje automobilių kokybės ir patikimumo kategorijoje „Fiat“ pateko tik į paskutinį ketvirtį tarp daugiau nei 20 markių. Š ių tyrimų metu domimasi, kaip pirkėjai vertina maždaug priešdvejus metus įsigytus automobilius.

“Fiat Punto”

Pasak D.Sargento, „Fiat“ jau daug metų turi prastą reputaciją dėl kokybės problemų. Jis pripažįsta, kad Italijos bendrovė daug dirba šioje srityje, tačiau tai daro visi gamintojai. D.Sargentas mano, kad kokybė „Fiat“ vis dar kelia nemažai iššūkių ir šioje srityje tikrai reikėtų pasitempti.

Dabar konsultantu dirbantis, o anksčiau „General Motors“ variklių kūrimo padalinyje aukšto lygio inžineriją koordinavęs Fritzas Indra tvirtina, kad seniau „Fiat“ varikliai Europoje garsėjo prasta kokybe, tačiau paskutiniaisiais metais padėtis pasikeitė į gerą.

„Fiat“ savo ruožtu nesutinka su „J.D. Power“ tyrimo rezultatais. „Fiat“ komunikacijų skyriaus viceprezidentas Richardas Gadesellis tvirtina, kad gamintojas patikimesniais laiko kitų nepriklausomų organizacijų, tokių kaip milijonus Vokietijos vairuotojų vienijančios ADAC, tyrimus, kurių rezultatai nesutampa su „J.D. Power“. Anot jo, kai kurie pirkėjų pasitenkinimo apklausų tyrimai rodo priešketverius-penkerius metus buvusią situaciją, dažnai šių tyrimų metu kalbama apie tokius „Fiat“ modelius, kurie jau netgi nebegaminami.

„J.D. Power“ vykdomuose pirkėjų pasitenkinimo tyrimuose didžiausias svoris suteikiamas automobilio kokybei ir patikimumui, tačiau įvertinami ir kiti veiksniai: automobilio patrauklumas, eksploatavimo kaštai bei pasitenkinimas servisu. „Fiat“ geriau už vidurkį buvo įvertintas tik eksploatavimo kaštų kategorijoje, kurioje vertinamos degalų sąnaudos, draudimas ir remonto išlaidos.

Liepa 28, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Komentarai

  • chichi

    audi kokybe zemiau sudejus abu minetus nemoksas

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: