„Fiat 500“ debiutas paskatins amerikiečių susidomėjimą mažais automobiliais

„Smart“ ir „Mini“ markių atstovai JAV tikisi, kad „Fiat 500“ debiutas JAV rinkoje paskatins amerikiečių susidomėjimą mažais automobiliais. Jau kitą mėnesį „Fiat 500“ pradės riedėti nuo „Chrysler“ gamyklos konvejerio, o dilerių salonus šis mažylis pasieks 2011 m. sausį. Skelbiama, kad jis kainuos nuo 15,500 dolerių (39 tūkst. Lt).

„Mini“ JAV padalinio vadovas Jimas McDowellas pastebi, kad pasirodžius naujam modeliui mažais automobiliais susidomi daugiau žmonių. Jis pripažįsta, kad „Fiat 500“ yra išties žavingas mažylis, tačiau abejoja, ar daug žmonių panorės įsigyti dar už „Mini“ mažesnį modelį. J.McDowellas sutinka, kad 15,500 dolerių yra tikrai patraukli kaina, tačiau pradėjus komplektuoti „Fiat 500“, jis tampa mažai pigesnis už „Mini“. „Mini Cooper“ trijų durų hečbekas JAV kainuoja nuo 20,100 dolerių (50,6 tūkst. Lt), o už „Smart ForTwo“ teks pakloti 11,990 dolerių (30,2 tūkst. Lt).

“Mini Countryman”

„IHS Automotive“ prognozuoja, kad mažų automobilių segmentas JAV iki 2015 m. sudarys apie 1,4 mln. vnt. per metus, nors šiemet jo dydis sudarys tik apie 516 tūkst. automobilių. J.McDowellas mano, kad mažų automobilių prekybą paskatins atsigaunanti ekonomika ir brangstantys degalai. TrueCar.com analitikas Jesse Toprakas mano, kad dėl ekonomikos nuosmukio pirkėjų įpročiai pasikeitė ilgam ir mažų automobilių rinka būtinai augs. „Autodata“ duomenimis, „Mini“ pardavimai JAV sausio-spalio mėn. sumažėjo 1,6% iki 39 tūkst. vnt., o „Smart“ per tą patį laikotarpį smuko net 61% iki kiek daugiau nei 5 tūkst. vnt.

“Smart ForTwo”

„Smart“ markę JAV rinkoje atstovaujančios bendrovės „Smart USA“ vadovė Jill Lajdziak pastebi, kad amerikiečiai pamažu pripranta prie greitkeliuose ir miestuose pasitaikančių mažų automobilių, o nauji modeliai turėtų dar labiau paskatinti pirkėjų susidomėjimą. Vadovė sutinka, kad prasidėjus krizei „Smart“ pardavimai smarkiai smuko, nes „ForTwo“ perkamas tik kaip trečias ar ketvirtas šeimos automobilis.

“Fiat 500″

„IHS Automotive“ analitikė Rebecca Lindland mano, kad jau kelerius metus JAV veiklą vykdanti „Mini“ markė čia tapo žinoma. J.McDowellas teigė, kad 20111 m. sausį amerikiečiams bus pasiūlytas „Mini“ visureigis „Countryman“, o atstovybių tinklą ketinama išplėsti nuo 102 iki 115. „Fiat“ markės JAV rinkoje vadovė Laura Soave tvirtina, jog „Fiat 500“ turėtų sudominti pirkėjus, kurie vertina itališką dizainą, galimybę tinkinti automobilį pagal savo poreikius bei ieško gero kainos ir vertės santykio. Per pirmuosius metus JAV ir Kanadoje planuojama parduoti 50 tūkst. „Fiat 500“.

Lapkritis 24, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: