D.Zetsche išplės bendradarbiavimą tarp „Mercedes“ ir „Chrysler“

Naujasis „DaimlerChrysler“ vadovas Dieteris Zetsche ketina sugriauti visus neregimus barjerus, trukdančius glaudesniam „Mercedes“ ir „Chrysler“ grupių bendradarbiavimui. Spaudos konferencijoje vadovas žurnalistams pranešė, kad šios grupės jau apjungė vieną veiklos sritį – integravo aukšto lygio elektronikos inžineriją. Su elektronikos sistemomis susijusios problemos per paskutinius kelerius metus smarkiai pakenkė „Mercedes-Benz“ įvaizdžiui.

Vokietijos spaudoje jau pasirodė pranešimų, kad „Mercedes“ ir „Chrysler“ grupės ateityje naudos bendrus variklius ir platformas. Pirma bendra platforma bus naudojama kuriant sekančios kartos „Mercedes-Benz ML“ ir „Jeep Grand Cherokee“ visureigius. Vis dėlto D.Zetsche nenurodė, kokiose kitose srityse bendradarbiaus šie JAV ir Vokietijos gamintojai.

Dieteris Zetsche

„DaimlerChrysler“ bosas tikino nepakęsiąs formalios pozicijos, kuri ilgą laiką trukdė bendram „Mercedes-Benz“ ir „Chrysler“ grupei priklausančių „Chrysler“, „Dodge“ ir „Jeep“ markių darbui. Vadovas sutiko, kad reikia išsaugoti markių savitumą, tačiau pabrėžė, kad šis argumentas dažniausiai naudojamas kuriant įvairiausius bendro darbo barjerus.

Pasak D.Zetsche, esant tokiai aršiai konkurencijai reikia kuo geriau išnaudoti visus turimus išteklius. Tai itin aktualu „Mercedes“ grupei, nes vadovas skatina gerinti kokybę tuo pat metu mažindamas darbuotojų skaičių. D.Zetsche ketina atleisti apie 8,5 tūkst. „Mercedes“ darbininkų teigdamas, kad ši grupė turi pernelyg daug resursų. Anot jo, jei darbuotojai nesutiks išeiti išdarbo savo noru, susitarimai su profsąjunga leidžia mažinti darbo valandų skaičių ir atlyginimus.

„DaimlerChrysler“ šefas mano, kad mažinant personalo apimtis ir paprastinant procesus, kokybė turėtų tik pagerėti. Jis teigia, jog klaidinga galvoti, kad kaštų mažinimas ir kokybės gerinimas yra nesutaikomi dalykai.

D.Zetsche dar kartą pakartojo, kad kol kas neketinama atsikratyti nuostolingai veikiančios „Smart“ markės. Anot jo, naujame „Smart“ verslo plane numatyta galimybė, siekiant geresnio pelningumo, bendradarbiauti su kitais gamintojais. Iki šių metų vidurio gamintojas turėtų apsispręsti dėl „Smart“ markės pasirodymo JAV rinkoje. Pernai „DaimlerChrysler“ atmetė šią idėją, tačiau D.Zetsche tikina, kad kitąmet pasirodysiantis naujos kartos „Smart ForTwo“ modelis atitiks JAV reikalavimus. Gamintojo sprendimas priklausys nuo valiutų kursų santykio bei tyrimo, kuriuo siekiama išsiaiškinti, ar „Smart“ atitiks JAV pirkėjų skonį, išvadų.

Nors sumažėjus reprezentacinių modelių rinkai gerokai smuktelėjo „Maybach“ pardavimai, D.Zetsche tikina, jog ši markė įrodė, kad bendrovė gali gaminti ir aukščiausio lygio automobilius. Anot jo, prasti „Maybach“ rezultatai tik labai nežymiai paveiks bendrus „DaimlerChrysler“ finansinius rodiklius.

Vasaris 2, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: