
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Sausį Europos naujų automobilių rinka šiek tiek smuktelėjo
Europos naujų automobilių rinka šiuos metus pradėjo taip pat, kaip pabaigė 2004 m. – be didesnių pokyčių. Gan nemažą augimą Prancūzijoje ir Ispanijoje atsvėrė smukimas Italijoje bei Vokietijoje ir ženklus – 8,2% – nuosmukis Didžiojoje Britanijoje.
Išviso 2005 m. sausio mėnesį Europoje parduoti 1,222,564 nauji automobiliai, 0,8% mažiau nei 2004 m. sausį.
„Renault“ pardavimai praeitą mėnesį išaugo 14,9%, tuo tarpu kitas Prancūzijos gamintojas „PSA/Peugeot-Citroen“ smuktelėjo 1,3%.
„Volkswagen“ grupės valdomoms vokiškoms „Audi“ ir „Volkswagen“ markėms sekėsi skirtingai: „Audi“ išaugo 8,1%, tuo tarpu „Volkswagen“ smuko 6,2%.
Prasta padėtis Italijos rinkoje sudavė skaudų smūgį sunkumų kamuojamam „Fiat Auto“. „Fiat“ sausį sumažėjo 19,3%, o „Alfa Romeo“ markei sekėsi dar prasčiau – jos pardavimai smuko net 27,9%.
Azijos gamintojams sekėsi labai skirtingai. Labiausiai nepavyko „Nissan“ – jis smuko 18,6%. Bendri „Toyota“ ir „Lexus“ paradavimai sumažėjo 1,2%, o „Honda“ – išaugo 8,9%. Sparčiausiai augančia marke Europoje išliko „Kia“ – ji šoktelėjo net 56,1% iki 15,940 vnt.
„General Motors“ valdomai „GM Daewoo“ markės keitimas iš„Daewoo“ į „Chevrolet“ sekėsi gana neblogai – „Chevrolet“ markė sausį paaugo 13,4% iki 12,172 vnt. Į šį skaičių įeina ir šiek tiek JAV pagamintų „Chevrolet“ automobilių. „Cadillac“ markė išaugo 36,5%, tačiau 343 vnt. Europos mastu yra nykstamas skaičius.
Iš„Ford“ grupės markių geriausiai sekėsi „Volvo“ – ji paaugo 16,1% iki 22,730 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo „Volvo XC90“ visureigis. „Jaguar“ ir toliau sekėsi nekaip, o „Ford“ pardavimai, nepaisant atnaujinto „Focus“ pasirodymo, smuktelėjo 8,4%.
„DaimlerChrysler“ sausį sekėsi prastai: „Mercedes-Benz“ pardavimai smuko 9,4%, o „Chrysler“ grupės pardavimai sumažėjo 6,9%. Tuo tarpu „Smart“ išaugo net 30,3%, tačiau neatsvėrė kitų markių smukimo.
Vasaris 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą