
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Rugpjūtį naujų automobilių rinka Europoje išaugo 7,5%
Dėl naujų modelių, didelių nuolaidų bei papildomos darbo dienos rugpjūčio mėnesį naujų automobilių pardavimai 23 ES šalyse (be Maltos ir Kipro) bei Norvegijoje, Š veicarijoje ir Islandijoje išaugo 7,5% iki 894,226 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo Vokietijos, Ispanijos, Italijos ir Prancūzijos rinkų augimas. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius pardavimai sumažėjo 0,5% iki 10,35 mln. vnt.
Rugpjūčio mėnesį geriausiai sekėsi Vokietijos gamintojams “Volkswagen” ir BMW, o taip pat Pietų Korėjos “Kia” bei Japonijos “Suzuki”. Tuo tarpu “Fiat” grupės registravimas praeitą mėnesį smuktelėjo 8,2%, nors Italijos rinka augo 12,7%.
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, registravimas 15 senųjų ES šalių bei Norvegijoje, Š veicarijoje ir Islandijoje rugpjūtį padidėjo 8,3%, o per pirmus aštuonis mėnesius išaugo 0,2% iki 9,86 mln. vnt.
Didesni pardavimai dar nereiškia, kad išaugo gamintojų pelnas, nes dėl perteklinių pajėgumų jie patiria didelį spaudimą mažinti kainas. Automobilių gamintojai kenčia ne tik dėl prastų pardavimų, bet ir dėl aukšto euro kurso bei išaugusių žaliavų kainų.
Rugsėjis 20, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą