
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Po kovo-balandžio nuosmukio, gegužę naujų automobilių rinka vėl išaugo
„AutoTyrimų“ duomenimis, 2005 m. gegužės mėn. Lietuvoje buvo įregistruota 1,180 naujų automobilių arba 15% daugiau nei praeitų metų gegužę (1,022 vnt.). Tai maloni žinia po, tegu ir nedidelio, kovo-balandžio mėn. rinkos nuosmukio.
Gegužę šalyje buvo įregistruoti 956 asmeniniai (+9%) ir 224 komerciniai (+59%) automobiliai. Rinkos lyderiu išliko „Volkswagen“ (155 vnt.), į antrąją vietą pakilo „Renault“ (112 vnt.), o į trečią smuktelėjo „Toyota“ (95 vnt.).
Populiariausiu asmeninės paskirties modeliu gegužę tapo „Š koda Octavia“ (78 vnt.), kuris smarkiai pranoko antrą ir trečią vietas užėmusius „Renault Scenic“ (38 vnt.) ir „Toyota Corolla“ (37 vnt.). Tarp komercinės paskirties modelių ryškiai pirmavo „Fiat Panda“ (44 vnt.) ir „Volkswagen Caddy“ (41 vnt.).
2005 m. sausio-gegužės mėnesiais Lietuvoje išviso įregistruoti 5,177 nauji lengvieji automobiliai (+12%).
Birželis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą