Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pasauliniai automobilių pardavimai per 5 metus turėtų išaugti 24%
„J.D. Power“ vadovas Seve,as Goodallas prognozuoja, kad per 5 metus pasauliniai automobilių pardavimai išaugs 24% nuo 59 mln. vnt. iki 73 mln. vnt. Trys ketvirčiai arba 10,7 mln. vnt. šio 14 mln. vnt. prieaugio turėtų tekti besivystančioms šalims, kuriose automobilių pardavimai gali išaugti net 62%.
Anot S.Goodallo, rinkos augimas per ateinančius penkerius metus bus dvigubai spartesnis nei per praėjusių 5 metų laikotarpį. Taip turėtų būti dėl besivystančių šalių gyventojų skaičiaus ir ekonominės galios didėjimo, santykinio politinio stabilumo, vietinės automobilių pramonės plėtros bei augančios perkamosios galios.
Labiausiai – net dvigubai – iki 10,4 mln. vnt. turėtų išaugti Kinijos rinka. Tuo tarpu augimas Pietų Korėjoje, Brazilijoje, Rusijoje ir Indijoje iki 2009 m. turėtų sudaryti 2,8 mln. vnt. Išsivysčiusiose šalyse prieaugis bus daug mažesnis – tik 3,3 mln. vnt. Tarp šių šalių labiausiai turėtų augti Europos rinka: Vokietijos – 600 tūkst. vnt., Prancūzijos – 400 tūkst. vnt., o likusi Vakarų Europa – dar 900 tūkst. vnt.
„J.D. Power“ įžvelgia tris rimtus iššūkius europiečiams, norint sėkmingai plėstis pasaulinėje rinkoje.
Pirma, įtempti automobilių gamintojų ir komponentų tiekėjų santykiai. Gamintojai nori vis daugiau atsakomybės perduoti tiekėjams tuo pačiu reikalaudami mažesnių kainų. Pasak S.Goodallo, šis konfliktas gali pakenkti abiems pusėms.
Antra, mažmeninės prekybos neefektyvumas ir nenuoseklumas. Gamintojai negali greitai ir lengvai įdiegti užsienio šalyse sau įprasto rinkos modelio.
Trečia, pirkėjų ir rinkų skirtumai. Regioniniai skirtumai tai nėra vien tik skirtinga produktų pasiūla, bet ir skirtingi pirkėjų lūkesčiai bei pirkimo būdai. Pavyzdžiui, Kinijoje dauguma pirkėjų yra vyrai ir, kitaip nei Didžiojoje Britanijoje ar Vokietijoje, automobilį perkantys pirmą kartą.
Regioniniai automobilių pirkėjų skirtumai*
Š alis | Amžius, m. | Vyrų dalis, % | Perka automobilį pirmą kartą |
Vokietija | 40 | 75 | 4% |
Didžioji Britanija | 39 | 55 | 8% |
JAV | 46 | 59 | 4% |
Kinija | 35 | 79 | 73% |
Indija | 37 | 94 | 35% |
Tailandas | 38 | 76 | 25% |
Š altinis: „J.D. Power and Associates“
Sausis 17, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą