Naujų lengvųjų automobilių regioninė prekyba sausio mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2006 m. sausio mėnesį Lietuvoje buvo parduotas 1,101 naujas automobilis, o tai yra 17% daugiau nei praeitų metų sausį (943 vnt.).

Kaip jau tapo įprasta, lyderio poziciją užėmė Rytų Lietuvos regionas (Vilniaus ir Utenos apskritys), kuriame buvo parduoti 777 automobiliai (71%). Antroje vietoje pasiliko Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys) – 166 vnt., 15%. Trečioji vieta atiteko Vakarų Lietuvos regionui (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) – 87 vnt., 8%, o ketvirtąją užėmė Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) – 71 vnt., 6%.

„Volkswagen Passat“ universalas

Rytų Lietuvos regione pagal bendrą parduotų automobilių skaičių sausį pirmavo „Moller Auto“ („Volkswagen“, 85 vnt.), antrąją vietą užėmė ARX („Š koda“, 78 vnt.), o trečioji gana netikėtai atiteko „JMA centrui“ („Subaru“, 65 vnt.).

Pietų Lietuvoje geriausiai sekėsi „Autotojai“ („Lexus“, „Toyota“, 42 vnt.), „Auto Jutai“ („Audi“, „Volkswagen“, 39 vnt.) bei „Auto Sabinai“ („Citroen“, „Honda“, 16 vnt.).

Vakarų Lietuvoje daugiausiai naujų automobilių pardavė „Hokla“ („Š koda“, 13 vnt.), „Baltic Auto“ („Volkswagen“, 12 vnt.) ir „Armi servisas“ („Chevrolet“, „Opel“, 11 vnt.).

Š iaurės Lietuvoje pagal parduotus automobilius pirmavo „Kredora“ („Volkswagen“, 23 vnt.), „Transalda“ („Volkswagen“, 16 vnt.) bei „Autoairis“ (Š koda“, 11 vnt.).

Kovas 1, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: