
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių rinkos struktūra pagal kėbulo ir degalų tipą gegužės mėn.
„AutoTyrimų“ duomenimis, šių metų gegužės mėnesį Lietuvoje buvo įregistruoti 1,188 nauji automobiliai: 964 asmeninės ir 224 komercinės paskirties transporto priemonės. 66% (634 vnt.) asmeninės paskirties automobilių turėjo benzininius variklius, o likę 34% (330 vnt.) buvo aprūpinti dyzelinėmis jėgainėmis. Tarp komercinių automobilių tris ketvirtadalius (75%, 168 vnt.) automobilių sudarė dyzeliai, o likę 25% (56 vnt.) turėjo benzininius agregatus.
Tarp asmeninės paskirties automobilių pagal kėbulo tipą ir toliau pirmavo hečbekai (37%, 357 vnt.), nuo jų atsiliko sedanai (23%, 217 vnt.), vienatūriai (20%, 192 vnt.), ir universalai (20%, 190 vnt.). Nežymią rinkos dalį užėmė kupė ir kabrioletai (po 0,4% arba 4 vnt.). Tarp komercinių automobilių smarkiai pirmavo furgonai/kombi (88%, 196 vnt.), antri liko sunkvežimiai (12%, 27 vnt.). Taip pat buvo įregistruotas vienas šasi (0,4%).
Gegužės mėnesį didžiausią variklio tūrį turėjo kariškieji „Humvee A2“ (6,466 cm3), o su mažiausiu varikliu buvo komplektuojamas „Chevrolet Matiz“ (796 cm3). Pagal jėgainės galią pirmavo „Bentley Continental GT“ (412 kW), o silpniausią variklį turėjo „Piaggio Porter“ (28 kW).
Birželis 27, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą