Naujas modelis: „Volvo XC60“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai vidutiniai visureigiai
Konkurentai: „Audi Q5“, BMW X3, „Mercedes-Benz GLK“, „Land Rover Freelander“
Varikliai: benzininis 3,0 ltr. I-6 su turbina (285 AG);
turbodyzeliniai: 2,4 ltr. I-5 (163 AG), 2,4 ltr. I-5 (185 AG)
Išmatavimai: ilgis 463 cm, plotis 189 cm, aukštis 171 cm, bazė 277 cm
Svoris: 1,825 kg

Neseniai pasirodęs „Volvo“ visureigis XC60 puikiai tiks nuolat skubantiems žmonėms, nes iškart po verslo susitikimo su juo galima drąsiai lėkti prie ežero ir nesibaiminti užbuksuoti šlapioje žolėje ar molingame lauko keliuke. „Volvo XC60“ komplektuojamas su elektronine keturių varomų ratų transmisija bei sistema, saugančia nuo apsivertimo, o didesnė prošvaistė leis nesibaiminti „pakibti“ ant ne vietoje pasitaikiusio akmens.

“Volvo XC60″

XC60 interjeras atrodo tikrai solidžiai: aukštos kokybės plastikas yra malonus liesti, aliuminio ar medžio apdailos elementai glosto akį, ore sklendžianti centrinė konsolė ne tik atrodo moderniai, bet ir sutaupo vietos dar vienai daiktadėžei, o itin ergonomiškos sėdynės užtikrina gerą savijautą net ir po ilgos kelionės. Automobilio gale neturėtų trūkti vietos galvai ar kojoms, o pakeltos galinės sėdynės užtikrins puikų matomumą net ir patiems mažiausiems keleiviams. Automobilio bagažinė yra pakankamai talpi, o nulenkus galines sėdynes čia nesunkiai tilps ir kalnų dviratis.

“Volvo XC60″

„Volvo XC60“ pirkėjams siūlomas vienas benzininis ir pora dyzelinių variklių. Bazinio 2,4 ltr. (163 AG) dyzelio galios bei sukimo momento šiam modeliui visai pakanka, tačiau, kitaip nei Vokietijos ar Prancūzijos gamintojų naujausi dyzeliniai varikliai, ši jėgainė nėra itin rafinuota, tad jaučiamos vibracijos per vairą ir pedalus, o smarkiau spustelėjus akceleratorių pasigirsta garsus ūžimas. Primokėjus beveik 6 tūkst. Lt galima įsigyti 22 AG galingesnę to paties variklio versiją, kuri pasižymi tokiomis pat nelabai mažomis degalų sąnaudomis. Jei nemėgstate dyzelinių variklių ir galite sau leisti didesnes išlaidas, galite rinktis 3,0 ltr. (285 AG) benzininį agregatą, tačiau dėl įspūdingos kainos (už tiek jau galima įsigyti ir XC90) ir didelių degalų sąnaudų ši versija veikiausiai bus sutinkama retai.

“Volvo XC60″ salonas

XC60 kelyje atrodo pakankamai komfortiškas, o dėl geros kėbulo kontrolės ir puikiai subalansuoto vairo jį valdyti išties smagu. Kadangi „Volvo“ labai mėgsta akcentuoti savo automobilių saugumą, turbūt nieko keisto, kad į XC60 standartinę įrangą įtrauktą „City Safety“ sistema, kuri važiuojant ne greičiau nei 20 km/val. stebi atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės ir, esant reikalui, įspėja vairuotoją, o šiam nereaguojant pati imasi stabdyti automobilį. Tiesa, kol kas šiai sistemai dar sunkiai sekasi atpažinti pėsčiuosius ir motociklininkus. Tad nors aklai pasitikėti ja tikrai neverta, „City Safety“ turėtų padėti išvengti nemažai smulkių avarijų.

“Volvo XC60″

Į XC60 bazinę įrangą įtrauktos šešios oro pagalvės, stabilumo sistema, garso aparatūra su CD grotuvu ir 6 garsiakalbiais, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, odinis multifunkcinis vairas, tempomatas, rūko žibintai bei 17 colių lengvo lydinio ratlankiai.


Privalumai: erdvus ir praktiškas; subalansuotos valdymo savybės; aukšta surinkimo ir apdailos kokybė
Trūkumai: pasenę dyzeliniai varikliai; neekonomiškas benzininis variklis; aukšta bazinė kaina
Verdiktas: išvaizdus, praktiškas ir subalansuotas miesto visureigis, kuris stokoja modernių variklių

„Volvo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostenos“ salonų tinklas. XC60 mūsų šalyje kainuoja nuo 127,908 Lt.

Vasaris 17, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • volvo xc60

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: