
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Volkswagen Passat CC“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Opel Insignia“, „Alfa Romeo 159“, „Renault Laguna Coupe“, „Peugeot 407 Coupe“
Varikliai benzininiai: 1,8 ltr. su turbina (160 AG), 2,0 ltr. su turbina (200 AG), 3,6 ltr. V-6 (300 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (140 AG), 2,0 ltr. (170 AG)
Išmatavimai: ilgis 480 cm, plotis 186 cm, aukštis 142 cm, bazė 271 cm
Svoris: 1,430 kg
Kupė kėbulo tipo pavadinimas kilo nuo prancūziško žodžio „coupe“, reiškiančio kirtimą ar pjovimą, nes kupė būdavo vadinamos sutrumpintos automobilių versijos, paprastai turinčios tik dvi duris. Dėl to, nors gamintojas „Passat CC“ vadina kupė, ištiesų tai tėra aptakesnių linijų sedanas, nusitaikęs į didelio pirkėjų susidomėjimo sulaukusio „Mercedes-Benz CLS“ rinkos nišą. Š is modelis ne tik nėra mažesnis už įprastinį „Passat“ sedaną, bet yra 3,4 cm ilgesnis ir 3,5 cm platesnis. Pavadinime išvydus CC raides akys nejučia ima ieškoti metalinio sulankstomo stogo klosčių, tačiau to daryti tikrai neverta – gamintojo teigimu, CC reiškia ne įprastinį „coupe-cabriolet“ terminą, bet „comfort coupe“, tad šio modelio tikrai nepavyks paversti kabrioletu.
“Volkswagen Passat CC”
Nors „Passat CC“ ir negalima vadinti kupė, jis atrodo išties dailiai. Š iam modeliui siūlomi trys benzininiai ir pora dyzelinių variklių. Visi „Passat CC“ agregatai yra modernūs ir pakankamai galingi, tačiau specialistai geriausiai vertina kukliausias jėgaines: 1,8 ltr. (160 AG) benzininį ir 2,0 ltr. (140 AG) dyzelinį variklius. Anot jų, abu varikliai veikia tolygiai, pasižymi gera trauka plačiame sūkių diapazone ir yra rafinuoti. Benzininis variklis yra 20 „arklių“ galingesnis bei 9 tūkst. Lt pigesnis, tačiau turbodyzelis 100 km kelio sunaudoja 1,7 ltr. mažiau degalų. Vis dėlto pastebima, kad benzininis agregatas šiam automobiliui tinka labiau. Bene prasčiausiu pasirinkimu laikoma 3,6 ltr. V-6 jėgainė, kuri dirba ne itin tolygiai, nėra labai energinga, tačiau sunaudoja gerokai daugiau degalų ir yra labai brangi.
“Volkswagen Passat CC”
„Passat CC“ turi naująją „Volkswagen“ adaptyvią pakabą (DCC, Dynamic Drive Control), galinčią keisti visų keturių amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo parinkto įprastinio, sportiško ar komfortiško režimo. Pavyzdžiui, pasirinkus sportinį režimą pakaba tampa standesnė o akceleratorius jautriau reaguoja į kiekvieną spustelėjimą. Nors išpradžių pakabos reguliavimo galimybė gali atrodyti įdomiai, vėliau daugeliui vairuotojų tai veikiausiai pabos ir jie leis pačiam automobiliui prisitaikyti prie jų vairavimo manieros bei kelio dangos.
Visi „Passat CC“ turi standesnę ir sužemintą važiuoklę. Važiuojant nelygiais keliais automobilis kiek nepastovus, tačiau ant geros dangos jis rieda nepriekaištingai: „Passat CC“ atrodo užtikrintas ne tik lekiant greitkeliu, bet ir vingiuotu keliu. Tiesa, gali pasirodyti, kad jo vairas nepakankamai informatyvus, tačiau nereikia pamiršti, kad kuriant šį automobilį daugiausiai dėmesio buvo skiriama ne sportiškumui, o komfortui.
“Volkswagen Passat CC” salonas
Automobilyje įrengtos tik keturios vietos ir jame erdvės nepritruks nei priekyje, nei gale sėdintiems keleiviams. Tiesa, dėl žemėjančio stogo gale įsitaisiusiems aukštaūgiams gali tekti kiek palenkti galvą į priekį. Š io modelio bagažinė taip pat yra pakankamai didelė.
Į „Passat CC“ bazinę įrangą įtraukta elektroninė stabilumo sistema ESP, 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, odinis vairas, oro kondicionierius ir audio sistema su CD/MP3 grotuvu bei 8 garsiakalbiais.
“Volkswagen Passat CC”
Privalumai: patraukli išvaizda; geri varikliai; modernios technologijos; neblogos valdymo savybės
Trūkumai: labai ilgas; prastas matomumas atgal; nedaug vietos galvai galinėje sėdynėje; aukšta kaina
Verdiktas: puikus modelis tiems, kurie ieško ko nors elegantiškesnio nei įprastinis sedanas
„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Autojuta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ ir „Magira“. „Volkswagen Passat CC“ mūsų šalyje kainuoja nuo 90,135 Lt.
Lapkritis 20, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
juskus
velnioniskai grazi masina :) viskas idealu ;)
vicis
nerealus auto…tiek techniniu,tiek konforto ir estetikos atzvilgiu…pastebiu tendencija jog vw koncernas pradeda gaminti vis idomesnius ir geresnius modelius..
tadas
suani masina / tik gaila sunis nepatempia ?@?
saulius
grazi ir sauni, bet nera jau tokia ideali ir kaina manau biskuti per didele :)
algis
labai puikus
lionginas
koks dabar naujauses wolgswagen passat jau ira lietuvoje
aleksas
truputi per brangus ir tokiu ismatavimu aparatui keturiu vietu mazoka
grisha-grine
pienknij somoxot
grisha-grine s lavorasisa
xcialbi i ja takiego
aš
Kiek met? reikia taupyti gaunant minimali? alg? po 670 Lt per m?n. ( nevalgant) ???
rg
Savait? važin?jau išnuomotu naujut?liu VW CC Vokietijoje. Puikus dyzelinis variklis, pakankamai dinamiškas, ta?iau ir ekonomiškas. Stabilus kelyje, tiek autostradoje, važiuojant dideliu grei?iu, tiek siauruose ir vingiuotuose keliukuose.
Šiek tiek nepatogus ?lipti, nes, matyt, yra žemesnis. Prastokas matomumas atgal.
simas
ssuper modlis
Juozas
kaip kai mano minimali alga? vos uz slaveja net 593LT per M?nka dar?t nevalgyt?
artiz311
Gera vokiškas automobilis!Naujut?lis tai pasaka!Tik ar toki nepavogs, klausimas?Negi tur?si jame nakvoti su šautuvu?
Remis
Turiu tai vazineti pasata ????????????????
Remis
Turiu toki tai vazineti pasaka ????????????????????
Darius
Geras automobilis,nesenai nusipirkau trukumu neradau.
Parašykite komentarą