Naujas modelis: „Volkswagen Passat CC“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Opel Insignia“, „Alfa Romeo 159“, „Renault Laguna Coupe“, „Peugeot 407 Coupe“
Varikliai benzininiai: 1,8 ltr. su turbina (160 AG), 2,0 ltr. su turbina (200 AG), 3,6 ltr. V-6 (300 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (140 AG), 2,0 ltr. (170 AG)
Išmatavimai: ilgis 480 cm, plotis 186 cm, aukštis 142 cm, bazė 271 cm
Svoris: 1,430 kg

Kupė kėbulo tipo pavadinimas kilo nuo prancūziško žodžio „coupe“, reiškiančio kirtimą ar pjovimą, nes kupė būdavo vadinamos sutrumpintos automobilių versijos, paprastai turinčios tik dvi duris. Dėl to, nors gamintojas „Passat CC“ vadina kupė, ištiesų tai tėra aptakesnių linijų sedanas, nusitaikęs į didelio pirkėjų susidomėjimo sulaukusio „Mercedes-Benz CLS“ rinkos nišą. Š is modelis ne tik nėra mažesnis už įprastinį „Passat“ sedaną, bet yra 3,4 cm ilgesnis ir 3,5 cm platesnis. Pavadinime išvydus CC raides akys nejučia ima ieškoti metalinio sulankstomo stogo klosčių, tačiau to daryti tikrai neverta – gamintojo teigimu, CC reiškia ne įprastinį „coupe-cabriolet“ terminą, bet „comfort coupe“, tad šio modelio tikrai nepavyks paversti kabrioletu.

“Volkswagen Passat CC”

Nors „Passat CC“ ir negalima vadinti kupė, jis atrodo išties dailiai. Š iam modeliui siūlomi trys benzininiai ir pora dyzelinių variklių. Visi „Passat CC“ agregatai yra modernūs ir pakankamai galingi, tačiau specialistai geriausiai vertina kukliausias jėgaines: 1,8 ltr. (160 AG) benzininį ir 2,0 ltr. (140 AG) dyzelinį variklius. Anot jų, abu varikliai veikia tolygiai, pasižymi gera trauka plačiame sūkių diapazone ir yra rafinuoti. Benzininis variklis yra 20 „arklių“ galingesnis bei 9 tūkst. Lt pigesnis, tačiau turbodyzelis 100 km kelio sunaudoja 1,7 ltr. mažiau degalų. Vis dėlto pastebima, kad benzininis agregatas šiam automobiliui tinka labiau. Bene prasčiausiu pasirinkimu laikoma 3,6 ltr. V-6 jėgainė, kuri dirba ne itin tolygiai, nėra labai energinga, tačiau sunaudoja gerokai daugiau degalų ir yra labai brangi.

“Volkswagen Passat CC”

„Passat CC“ turi naująją „Volkswagen“ adaptyvią pakabą (DCC, Dynamic Drive Control), galinčią keisti visų keturių amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo parinkto įprastinio, sportiško ar komfortiško režimo. Pavyzdžiui, pasirinkus sportinį režimą pakaba tampa standesnė o akceleratorius jautriau reaguoja į kiekvieną spustelėjimą. Nors išpradžių pakabos reguliavimo galimybė gali atrodyti įdomiai, vėliau daugeliui vairuotojų tai veikiausiai pabos ir jie leis pačiam automobiliui prisitaikyti prie jų vairavimo manieros bei kelio dangos.

Visi „Passat CC“ turi standesnę ir sužemintą važiuoklę. Važiuojant nelygiais keliais automobilis kiek nepastovus, tačiau ant geros dangos jis rieda nepriekaištingai: „Passat CC“ atrodo užtikrintas ne tik lekiant greitkeliu, bet ir vingiuotu keliu. Tiesa, gali pasirodyti, kad jo vairas nepakankamai informatyvus, tačiau nereikia pamiršti, kad kuriant šį automobilį daugiausiai dėmesio buvo skiriama ne sportiškumui, o komfortui.

“Volkswagen Passat CC” salonas

Automobilyje įrengtos tik keturios vietos ir jame erdvės nepritruks nei priekyje, nei gale sėdintiems keleiviams. Tiesa, dėl žemėjančio stogo gale įsitaisiusiems aukštaūgiams gali tekti kiek palenkti galvą į priekį. Š io modelio bagažinė taip pat yra pakankamai didelė.

Į „Passat CC“ bazinę įrangą įtraukta elektroninė stabilumo sistema ESP, 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, odinis vairas, oro kondicionierius ir audio sistema su CD/MP3 grotuvu bei 8 garsiakalbiais.

“Volkswagen Passat CC”


Privalumai: patraukli išvaizda; geri varikliai; modernios technologijos; neblogos valdymo savybės
Trūkumai: labai ilgas; prastas matomumas atgal; nedaug vietos galvai galinėje sėdynėje; aukšta kaina
Verdiktas: puikus modelis tiems, kurie ieško ko nors elegantiškesnio nei įprastinis sedanas

„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Autojuta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ ir „Magira“. „Volkswagen Passat CC“ mūsų šalyje kainuoja nuo 90,135 Lt.

Lapkritis 20, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • juskus

    velnioniskai grazi masina :) viskas idealu ;)

  • vicis

    nerealus auto…tiek techniniu,tiek konforto ir estetikos atzvilgiu…pastebiu tendencija jog vw koncernas pradeda gaminti vis idomesnius ir geresnius modelius..

  • tadas

    suani masina / tik gaila sunis nepatempia ?@?

  • saulius

    grazi ir sauni, bet nera jau tokia ideali ir kaina manau biskuti per didele :)

  • algis

    labai puikus

  • lionginas

    koks dabar naujauses wolgswagen passat jau ira lietuvoje

  • aleksas

    truputi per brangus ir tokiu ismatavimu aparatui keturiu vietu mazoka

  • grisha-grine

    pienknij somoxot

  • grisha-grine s lavorasisa

    xcialbi i ja takiego

  • Kiek met? reikia taupyti gaunant minimali? alg? po 670 Lt per m?n. ( nevalgant) ???

  • rg

    Savait? važin?jau išnuomotu naujut?liu VW CC Vokietijoje. Puikus dyzelinis variklis, pakankamai dinamiškas, ta?iau ir ekonomiškas. Stabilus kelyje, tiek autostradoje, važiuojant dideliu grei?iu, tiek siauruose ir vingiuotuose keliukuose.

    Šiek tiek nepatogus ?lipti, nes, matyt, yra žemesnis. Prastokas matomumas atgal.

  • simas

    ssuper modlis

  • Juozas

    kaip kai mano minimali alga? vos uz slaveja net 593LT per M?nka dar?t nevalgyt?

  • artiz311

    Gera vokiškas automobilis!Naujut?lis tai pasaka!Tik ar toki nepavogs, klausimas?Negi tur?si jame nakvoti su šautuvu?

  • Remis

    Turiu tai vazineti pasata ????????????????

  • Remis

    Turiu toki tai vazineti pasaka ????????????????????

  • Darius

    Geras automobilis,nesenai nusipirkau trukumu neradau.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: