Naujas modelis: Toyota RAV4

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai visureigiai
Konkurentai: „Honda CR-V“, „Nissan X-Trail“
Varikliai: benzininis 2,0 ltr. (152 AG);
turbodyzeliniai: 2,2 ltr. (136 AG), 2,2 ltr. (177 AG)
Išmatavimai: ilgis 440 cm, plotis 186 cm, aukštis 172 cm, bazė 256 cm
Svoris: 1,465 kg (su 2,0 ltr. varikliu)

1994 m. pasirodęs pirmosios kartos trejų durų „Toyota RAV4“ modelis buvo vienas pirmųjų nedidelių visureigių, todėl galima teigti, jog šis Japonijos gamintojas įkvėpė didelio pirkėjų susidomėjimo sulaukusį mažų ir vidutinių visureigių segmentą. Neseniai debiutavęs trečios kartos RAV4 yra gerokai didesnis už savo pirmtaką – automobilis pailgėjo net 15 cm.

„Toyota RAV4“

Nors išpirmo žvilgsnio naujasis RAV4 atrodo gana panašus į ankstesnįjį modelį, ištiesų tai yra visiškai kitas automobilis. Naujasis visureigis atrodo kiek moderniau ir yra gerokai erdvesnis. Dabar RAV4 tiek priekyje, tiek ir gale gali patogiai įsitaisyti aukštaūgiai keleiviai, o ant bėgelių įtaisytas galines sėdynes galima stumdyti pirmyn ir atgal. Bagažinės talpa padidėjo net 47%. Važiuojant penkiese šiame visureigyje tilps 586 ltr. bagažo, o nulenkus galines sėdynes krovinių skyriaus talpa padidėja iki 1,469 ltr. Tiesa, „Toyota“ konstruktoriai neatsisakė į šoną atsidarančių bagažinės durų, kurios tam tikrose situacijose gali sukelti įvairių keblumų.

„Toyota RAV4“

RAV4 gavo ir naują keturių varančių ratų sistemą, kuri turėtų optimaliai paskirstyti sukimo momentą. Važiuojant pastoviu greičiu RAV4 valdymas primena priekiniais ratais varomą automobilį, tačiau staigiai pajudant išvietos iki 45% sukimo momento gali būti perduodama galiniams ratams. Įvairūs prietaisai ir jungikliai išdėstyti gana patogiai, o interjero apdailos medžiagos yra tvirtos ir patvarios.

RAV4 gali būti komplektuojamas su benzininiu bei pora turbodyzelinių agregatų. Specialistai rekomenduoja rinktis kuklesnę dyzelinę jėgainę, kuri, jų teigimu, yra rafinuota, o 136 AG pakanka ir komfortiškai kelionei greitkeliu, ir greitam lenkimo manevrui. Tuo tarpu net ir puikiai sukomplektuotas bei 177 AG jėgainę turintis RAV4X yra paprasčiausiai per brangus, o varžytis su BMW X3 jam bus labai sunku. Bazinis 2,0 ltr benzininis variklis yra triukšmingas ir kiek per silpnas, tad kiekvieną lenkimo manevrą teks kruopščiai planuoti.

„Toyota RAV4“ salonas

RAV4 gerai slopina vėjo ir padangų keliamą triukšmą, o standi pakaba neblogai švelnina įvairiausius kelio nelygumus. Be to, šis visureigis palyginti mažai svyra posūkiuose. Galima pastebėti, kad į benzininį modelį montuojama penkių laipsnių pavarų dėžė veikia kiek sklandžiau nei dyzeliniuose RAV4 sutinkama šešių laipsnių transmisija. Nors RAV4 išesmės yra taip vadinamas „plentinis“ visureigis, jis lengvai įveikia molingus kelius bei stačias įkalnes.

RAV4 komplektuojamas su oro kondicionieriumi, CD grotuvu, net 9 oro pagalvėmis bei stabilumo sistema.

Privalumai: geras valdymas, rafinuoti dyzeliniai varikliai, turtinga saugumo įranga;
Trūkumai: triukšmingas benzininis variklis, į šoną atsidarančios bagažinės durys;
Verdiktas: RAV4 ūgtelėjo, tačiau vis dar duri keletą pastebimų trūkumų

„Toyota“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Tokvila“, „Autotoja“ ir „Solorina“. „Toyota RAV4“ mūsų šalyje kainuoja nuo 81,650 Lt.

„Toyota RAV4“

Liepa 12, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • remis

    saunus/au

  • Kestas

    Piukus

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: