
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: “Toyota Hilux”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: pikapai
Konkurentai: „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“
Variklis: turbodyzelinis 2,5 ltr. (102 AG)
Išmatavimai: ilgis 526 cm, plotis 176 cm, aukštis 168 cm (su ketverių durų kabina – 170 cm), bazė 309 cm;
Svoris: dvejų durų kabina – nuo 1,515 kg; ketverių durų kabina – nuo 1,665 kg
Veikiausiai dauguma žmonių numano, kad visame pasaulyje populiariausias „Toyota“ modelis yra „Corolla“, tačiau tik nedaugelis atspėtų, kad antroji vieta atitenka pikapui „Hilux“. Būtent dėl to kurdamas naują „Hilux“ modelį „Toyota“ nesiėmė radikalių permainų, bet smarkiai patobulino ankstesnį automobilį. Japonijos gamintojas siekė, kad „Hilux“ išliktų masyvus, patikimas ir nebrangus pikapas, tačiau stengėsi jį padaryti rafinuotesnį norėdamas įtikti ir tiems pirkėjams, kurie šį automobilį rengiasi naudoti laisvalaikio išvykoms į gamtą.
Naujasis „Hilux“ atrodo gerokai moderniau, nes kėbulo linijos tapo glotnesnės. Be to, dabar šis pikapas gali pasigirti ir geresnėmis valdymo savybėmis. Nors vairuojant naująjį modelį jaučiami dideli jo gabaritai, tačiau jis nėra toks gremėzdiškas kaip kai kurie jo varžovai. „Hilux“ yra palyginti komfortiškas, nors didesni kelio nelygumai gana gerai jaučiami šio pikapo salone.
Dėl aptakesnių naujojo „Hilux“ formų sumažėjo vėjo keliamas triukšmas, tačiau 2,5 ltr. dyzelinis variklis šiam automobiliui yra aiškiai per silpnas. Nors negalima skųstis, kad šis agregatas dirba pernelyg triukšmingai, tačiau 102 „arklių“ dideliam pikapui nepakanka, tad dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams teks gerokai padirbėti pavarų perjungimo svirtimi, kuri, deja, nepasižymi reikiamu tikslumu.
Naujasis pikapas pravažumu nenusileidžia ankstesniam „Hilux“ modeliui. Š io automobilio prošvaisa yra gana didelė, tad jis turėtų nesunkiai įveikti bet kokį nelygų paviršių. „Hilux“ gaminamas su dviejų arba keturių varomų ratų pavara bei net trijų rūšių kabinomis: paprasta dviejų durų (Single Cab), erdvesne dviejų durų (Extra Cab) bei ketverių durų (Double Cab). Tiesa, Lietuvoje versijos su paprasta dviejų durų kabina užsisakyti negalima.
Nors variklio galia bei moderniomis elektroninėmis sistemomis „Hilux“ ir nusileidžia „Nissan Navara“, tačiau už jį yra gerokai pigesnis. Į „Hilux“ standartinę įrangą įtrauktos vairuotojo ir keleivio oro pagalvės bei šildomos priekinės sėdynės, bet už ABS sistemą ir, kai kuriais atvejais, netgi centrinį užraktą teks papildomai primokėti.
Privalumai: | praktiškas; pravažus; patraukli kaina; kokybiška ir daili kabina; gera elgsena kelyje |
Trūkumai: | variklis stokoja galios; tik dvi oro pagalvės; nepakankamai tiksli pavarų dėžė |
Verdiktas: | Nebrangus, kokybiškas ir pasižymi geromis važiavimo savybėmis, tačiau stokoja galios |
„Toyota“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autotoja“, „Tokvila“ ir „Solorina“. „Toyota Hilux“ su erdvesne dviejų durų kabina ir dviem varomais ratais mūsų šalyje kainuoja nuo 72,350 Lt, įskaitant PVM, kurį šiuo atveju galima susigrąžinti.
Sausis 3, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą