Naujas modelis: „Subaru Forester“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai visureigiai
Konkurentai: „Honda CR-V“, „Mitsubishi Outlander“, „Renault Koleos“ „Nissan X-Trail“
Varikliai benzininiai: 2,0 ltr. (150 AG), 2,5 ltr. su turbina (230 AG);
turbodyzelinis 2,0 ltr. (147 AG)
Išmatavimai: ilgis 456 cm, plotis 178 cm, aukštis 170 cm, bazė 262 cm
Svoris: 1,465 kg

„Subaru“ konstruktoriai pernelyg nesivaiko madų, todėl „Forester“ visuomet buvo praktiškas ir pravažus, nors ir ne pats dailiausias visureigis. Naujasis „Forester“ toliau tęsia šią tradiciją, tačiau atrodo aukštesnis ir agresyvesnis nei jo pirmtakas, kuriam buvo priekaištaujama dėl pernelyg didelio panašumo į paprastą universalą.

“Subaru Forester”

„Forester“ pirkėjai gali rinktis 2,0 ltr. ir 2,5 ltr. benzininius agregatus, o dyzelių mėgėjams jau siūlomas naujasis „Boxer“ tipo 2,0 ltr. dyzelinis variklis. Nauji agregatai yra ekonomiškesni ir išmeta mažiau anglies dvideginio, tačiau šį modelį bandę specialistai pastebi, kad benzininė 2,0 ltr. jėgainė visureigiui yra pernelyg silpna: automobiliui trūksta traukos, ypač esant vidutinėms ir mažoms apsukoms, o pasirinkus automatinę greičių dėžę padėtis dar labiau komplikuojasi. Dėl to vertėtų susimąstyti apie dyzelinį variklį, o benzininių jėgainių gerbėjams lieka galingas turbininis agregatas.

“Subaru Forester”

Automobilis turi naują nepriklausomą galinę pakabą, didesnę prošvaistę bei efektyvią keturių varomų ratų sistemą, tad „Forester“ vairuotojai gali drąsiai leistis į kelionę ten, kur „Honda CR-V“ ar „Toyota RAV4“ galimybės nesiekia. Minkšta pakaba buvo būdinga visoms „Forester“ kartoms, tačiau galima pastebėti, jog su automatine greičių dėže automobilis labiau siūbuoja ir yra prasčiau valdomas. Be to, su mechanine greičių dėže komplektuojamas pavarų sužemintojas, leidžiantis įveikti dar sudėtingesnį reljefą. Ant asfalto šis automobilis taip pat jaučiasi gerai, tačiau naujas elektroninis vairo stiprintuvas nors ir leidžia sutaupyti šiek tiek degalų, bet dėl to nukenčia vairo informatyvumas.

“Subaru Forester” salonas

„Forester“ salonas yra erdvus ir lengvai pritaikomas įvairiausioms reikmėms, o dėl platesnių durelių į automobilį įlipti tapo dar patogiau. Naujas modelis turi turtingesnę saugumo įrangą – šešias oro pagalves bei elektroninę stabilumo sistemą. Automobilio interjeras taip pat atrodo geriau nei ankstesniame modelyje. Į bazinę „Forester“ komplektaciją įtraukta garso sistema su CD/MP3 grotuvu, automatinis oro kondicionierius, tempomatas bei priekiniai rūko žibintai.


Privalumai: geras pravažumas; erdvus salonas; palanki kaina
Trūkumai: neefektyvi automatinė pavarų dėžė; silpnas 2,0 ltr. benzininis variklis
Verdiktas: visureigis, kuris bekelėje gali gerokai daugiau nei daugelis agresyviau atrodančių jo varžovų

„Subaru“ automobiliais Lietuvoje prekiauja JMA salonų tinklas. Naujasis „Forester“ mūsų šalyje kainuoja nuo 66,900 Lt.

“Subaru Forester”

Lapkritis 14, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Eduardas

    Teko isbandyti si automobiliuka. Vaziuoja super! Minkstas,dinamiskas,pakankamai gerai valdomas. Cia kalbant apie eilini vartotoja.Jei Jums truksta galingumo,yra dar du puikus varikliai 2.5xt turbo. Na o jei nemokat vaziuoti,tai jums ir su Hameriu bus blogai.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: