Naujas modelis: „Renault Megane“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“, „Opel Astra“, „Citroen C4“, „Peugeot 308“, „Kia Cee,d“, „Hyundai i30“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (100 AG), 1,6 ltr. (110 AG), 1,4 ltr. su turbina (130 AG), 2,0 ltr. su turbina (180 AG);
turbodyzeliniai: 1,5 ltr. (85 AG), 1,5 ltr. (105 AG), 1,9 ltr. (130 AG), 2,0 ltr. (160 AG)
Išmatavimai: ilgis 430 cm, plotis 181 cm, aukštis 147 cm, bazė 264 cm
Svoris: 1,205 kg

Ankstesnės kartos „Megane“ išvaizda buvo vertinama labai prieštaringai, todėl kurdama naują modelį „Renault“ nusprendė nerizikuoti ir pasirinko gerokai konservatyvesnį dizainą, labai primenantį neseniai pasirodžiusią „Laguna“. Kaip ir „Opel Astra“, „Citroen C4“ bei „Kia Cee,d“ atveju, „Megane“ trijų ir penkių durų versijos atrodo skirtingai, tad gamintojas aptakesnį ir sportiškiau atrodantį trijų durų modelį skambiai pavadino „Coupe“. Tokia strategija gali būti sėkminga, nes penkių durų kėbulą dažniausiai renkasi šeimos, tuo tarpu išraiškingesnis trijų durų modelis labiau orientuotas į jaunimą.

“Renault Megane”

Trijų ir penkių durų „Megane“ remiasi tą pačia platforma bei turi tokį pat variklio gaubtą, priekinius žibintus ir sparnus, panašia kėbulo klostę ties durų rankenėlėmis. Nuo šeimyninio penkerių durų modelio vadinamasis „Megane Coupe“ skiriasi žemėjančiu stogu ir žemesne važiuokle.

Verta pastebėti, kad naująjį „Megane“ vairuoti išties smagiau nei jo pirmtaką – nors valdymo negalima vadinti nepriekaištingu, vairas yra informatyvesnis, o dėl pagerintos kėbulo kontrolės ir sukibimo automobilis užtikrinčiau įveikia posūkius ir atrodo gerokai vikresnis.

“Renault Megane”

Penkiadurio modelio atrodo ganėtinai komfortiška, bet trijų durų modelis turi standesnę ir žemesnę važiuoklę, kuri kiek paaštrina pojūčius, tačiau yra mažiau komfortiška. Panašu, kad šįkart „Renault“ konstruktoriai ne itin daug dėmesio skyrė rafinuotumo gerinimui, nes pakabos tarškesiai slopinami pakankamai gerai, tačiau padangų ir vėjo ūžesys salone gali kiek erzinti, tad šioje srityje „Megane“ pastebimai nusileidžia „Volkswagen Golf“.

“Renault Megane” salonas

Dabar „Megane“ galima užsisakyti su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais, o nuo pavasario pirkėjams ketinama pasiūlyti ir naują 1,4 ltr. (130 AG) benzininį agregatą su turbina. 1,9 ltr. dyzelis yra tokios pat galios kaip ir anksčiau, bet didžiausią sukimo momentą pasiekia prie žemesnių apsukų, yra tylesnis ir veikia tolygiau. Galingiausias benzininis agregatas – 2,0 ltr. (180 AG) jėgainė – taip pat yra dinamiškas.

Trijų ir penkių durų “Renault Megane”

Nors „Megane“ matmenys padidėjo, jo salonas netapo erdvesnis. Automobilio priekyje erdvės trūkti tikrai neturėtų, tačiau gale aukštiems žmonėms gali pristigti vietos galvai. Kojoms čia taip pat ankštoka, o trejų durų modelyje padėtis dar sudėtingesnė. Naujojo „Megane“ bagažinė yra viena didžiausių savo klasėje: penkių durų modelio bagažinėje tilps net 405 ltr. krovinių. Norint pervežti didesnių gabaritų krovinį galima nulenkti galinės sėdynės atlošą, tačiau pirma teks nuversti sėdynės pagrindą. Be to, net ir tuomet negausime krovinių skyriaus lygiomis grindimis.

Trijų durų “Renault Megane”

Skaitmeninis spidometras bei elektronikos valdomas stovėjimo stabdys išpradžių gali pasirodyti keistokai, tačiau prie jų galima nesunkiai įprasti. Prietaisų skydelis atrodo ganėtinai aiškus, o priekinės sėdynės išties patogios. Matomumas čia gana geras, bet trejų durų modelyje dėl mažo galinio lango gali kilti keblumų parkuojantis, tačiau padėtis nėra tokia bloga, kaip gali atrodyti pažvelgus į šį automobilį išišorės. Interjero apdaila atrodo pakankamai kokybiška ir patvari, tačiau nusileidžia „Golf“.

Į „Megane“ bazinę įrangą įtraukta ABS su EBD, keturios oro pagalvės, centrinis užraktas bei oro kondicionierius.


Privalumai: patrauklios kainos; neblogos valdymo savybės; erdvi bagažinė; dailus triduris modelis
Trūkumai: mažai erdvės galinėje sėdynėje; stokoja rafinuotumo; neturi automatinės pavarų dėžės
Verdiktas: neabejotinai geresnis už ankstesnės kartos „Megane“, tačiau vis dar neprilygstantis šios klasės lyderiams

„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Lautra Motors“, „Sostena“, „Autotopus“ ir „Alkesta“. Penkių durų „Megane“ mūsų šalyje kainuoja nuo 46,580 Lt.

Vasaris 18, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • dariusurbutis@gmail.lt

    duru uzrakta turit

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: