Naujas modelis: „Mazda 2“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Ford Fiesta“, „Opel Corsa“, „Renault Clio“, „Peugeot 207“
Varikliai benzininiai: 1,3 ltr. (75 AG), 1,3 ltr. (86 AG), 1,5 ltr. (103 AG);
turbodyzelinis 1,4 ltr. (68 AG)
Išmatavimai: ilgis 390 cm, plotis 170 cm, aukštis 148 cm, bazė 249 cm
Svoris: 1,030 kg

Pastaruoju metu mažų automobilių segmente buvo galima stebėti modelių augimo tendencijas – „Corsa“ ilgis beveik pasiekė 4 m, o „Punto“ bei „Peugeot 207“ šią ribą jau perkopė, nes jų gamintojai tvirtai tiki, kad pirkėjai ieško didesnių, erdvesnių bei ištaigingesnių transporto priemonių. Tuo tarpu naujoji „Mazda 2“ yra trumpesnė bei lengvesnė už savo pirmtaką, tad gali pasigirti 18% mažesnėmis kuro sąnaudomis bei maždaug 23 g/km sumažėjusiomis CO2 emisijomis.

“Mazda 2″

„Mazda 2“ pirkėjai gali rinktis išdviejų benzininių bei vieno turbodyzelinio variklių, kurie yra išties ekonomiški – 1,3 ltr. jėgainės vidutinės degalų sąnaudos siekia 5,4 ltr./100 km, 1,5 ltr. agregato – 5,9 ltr./100 km, o dyzelinė jėgainė 100 km kelio sunaudos vos 4,3 ltr. dyzelino. Specialistai gerai vertina 1,3 ltr. agregatą, kuris gali būti dviejų galingumų – su bazine „Classic“ įranga tiekiama 75 AG versija, o su brangesne „Touring“ – 86 AG. 1,5 ltr. jėgainė veikia tolygiai ir atrodo energinga bei dinamiška, tuo tarpu dyzelinis agregatas susilaukia priekaištų nes yra gan apatiškas ir triukšmingas, ypač pajudant išvietos ir važiuojant mažu greičiu.

“Mazda 2″

Š į automobilį vairuoti bus tikrai smagu. Vairas veikia užtikrintai ir tiksliai, važiuoklė puikiai susidoroja su visokiausiais kelio nelygumais, o greitai įlėkus į posūkį užtikrinama puiki kėbulo kontrolė. Elektrinis vairo stiprintuvas leidžia sutaupyti degalų ir yra patogus parkuojantis, tačiau kai kuriems vairuotojams jis gali pasirodyti nepakankamai informatyvus. „Mazda 2“ gali pasigirti geru matomumu, patogioje vietoje įrengta bėgių perjungimo svirtimi, o dėl reguliuojamo sėdynių ir vairo aukščio patogiai įsitaisyti neturėtų būti sunku, nors ir nėra galimybės reguliuoti šturvalo nuotolį.

Rimtesnių priekaištų gali susilaukti šio modelio interjeras – gan brangiame automobilyje juodos plastmasės durų rankenėlės atrodo nekaip, dalis plastikinių panelių yra kieti ir lengvai braižosi, o dėtuvėse galima pasigesti guminio pagrindo, neleidžiančio daiktams slidinėti. Siekiant kuo labiau sumažinti automobilio svorį buvo susiaurintas bei į viršų kilsteltas bagažinės dangtis, tad krautis bagažą čia bus ne taip patogu kaip ankstesniajame „Mazda 2“. Automobilio priekinės vietos yra pakankamai erdvios, gale kojoms skirta mažiau vietos, tačiau čia vis tiek patogiai įsitaisys du suaugę arba trys vaikai.

“Mazda 2″ salonas

Net ir bazinė šio modelio įranga „Classic“ yra gana turtinga: čia rasime šešias oro pagalves, oro kondicionierių, garso aparatūrą su CD/MP3 grotuvu, elektra valdomus bei šildomus veidrodėlius bei elektra valdomus priekinius langus.


Privalumai: ekonomiški varikliai; geras valdymas; sportiška išvaizda
Trūkumai: triukšmingas dyzelinis variklis; prasta interjero apdaila; nėra automatinės pavarų dėžės
Verdiktas: dailus, ekonomiškas ir gerai sukomplektuotas mažas automobilis

„Mazda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vista“ salonų tinklas. Penkerių durų „Mazda 2“ mūsų šalyje kainuoja nuo 40,040 Lt, o trejų durų modelį galima įsigyti už 38,760 Lt.

“Mazda 2″

Spalis 27, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: