
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Kia Carens
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai vienatūriai
Konkurentai: „Opel Zafira“, „Citroen C4 Picasso“, „Peugeot 307SW“, „Renault Grand
Scenic“
Varikliai: benzininis 2,0 ltr. (145 AG)
turbodyzelinis 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 455 cm, plotis 182 cm, aukštis 172 cm, bazė 270 cm
Svoris: 1,547 kg
Gali pasirodyti kiek neįprasta, tačiau vienatūriai kartais lyginami su bene universaliausia daržove – bulve: jie yra itin praktiški bei būna pačių įvairiausių formų, dydžių ir, žinoma, kainų. Tokiu atveju R klasės „Mercedes-Benz“ bei „Citroen C4 Picasso“ atitiktų tam tikras rafinuotų bulvinių patiekalų rūšis, o kuklus „Kia Carens“ modelis prilygtų bulvių traškučiams.
Naujasis „Kia“ vienatūris yra tikrai nebrangus – už bazinės įrangos septynvietį modelį teks atseikėti apie 66 tūkst. Lt. Pirkėjai gali rinktis 2,0 ltr. benzininį arba tokio paties darbinio tūrio turbodyzelinį agregatus. Abu varikliai yra ganėtinai žvitrūs ir lankstūs, tačiau specialistai dėl geresnės traukos esant mažoms apsukoms palankiau vertina dyzelinę jėgainę. Be to, šis variklis yra kiek dinamiškesnis. Benzininis agregatas komplektuojamas su penkių, o dyzelinis – su šešių laipsnių mechaninėmis greičių dėžėmis. Beje, panorėjus galima užsisakyti ir keturių laipsnių „automatą“, kuris veikia tyliai, sklandžiai, o pavaros yra gerai išdėstytos.
Peržvelgę Lietuvoje siūlomo „Kia Carens“ kainoraštį rasime tik septynviečio modelio kainas, tačiau esant poreikiui galima užsakyti ir penkių vietų versiją, kuri turėtų būti šiek tiek pigesnė. Išsiruošus į ilgesnę kelionę trečiosios eilės sėdynes galima nulenkti ir gauti išties nemažą bagažinę lygiomis grindimis. Beje, ši sėdynių eilė yra padalinta santykiu 50:50, tad važiuojant šešiese galima nulenkti tik vieną jos pusę. Įlipti į automobilio galą yra gana paprasta, nes vidurines sėdynes galima paslinkti pirmyn. Tiesa, dėl aptakesnio naujojo „Carens“ profilio galinis šoninis langas yra tikrai nedidelis, tad trečioje eilėje sėdintiems keleiviams gali būti kiek niūroka. Kadangi automobilio gale grindys yra truputėlį pakeltos, o vietos kojomis nedaug, trečiosios eilės vietos geriausiai tiktų vaikams, tačiau jie veikiausiai pasiges galimybės dairytis per langus.
Nulenkus santykiu 60:40 padalintą antrąją sėdynių eilę „Carens“ bagažinė nedaug nusileidžia mažam furgonui. Dvi išorinės viduriniosios eilės sėdynės yra išties ergonomiškos, erdvios ir patogios, kojoms skirta pakankamai erdvės, tačiau viduryje įsitaisęs keleivis gali jaustis kiek suspaustas. „Kia Carens“ gausu įvairių praktiškų smulkmenų, pavyzdžiui, prie pirštinių skyrelio rasime kabliuką pirkinių maišeliui pakabinti, o vairuotojui turėtų patikti daili lentynėlė akiniams. Įvairios rankenėlės ir jungikliai yra ganėtinai dideli, aiškiai pažymėti ir patogiai išdėstyti. Matomumas į priekį yra geras, tačiau dėl plačių statramsčių ir mažo galinio lango teks skirti daugiau laiko norint gerai apsižvalgyti.
„Kia“ veikiausiai tikisi, kad patraukli kaina turėtų atpirkti šio modelio trūkumus. Perkopus 2 tūkst. aps./min. ribą dyzelinis „Carens“ variklis dirba triukšmingai ir netgi važiuojant nedideliu greičiu jo ūžesys puikiai girdisi salone. Be to, vėjo keliamas triukšmas girdimas net ir mieste, o išvažiavus į greitkelį jis pradeda trikdyti. „Carens“ valdymui taip pat galima rasti priekaištų: duobės ir kiti kelio nelygumai puikiai jaučiami salone, o posūkiuose šis vienatūris gana smarkiai pasvyra. „Carens“ vairas tinkamai subalansuotas, tad parkuotis yra lengva, tačiau jam trūksta tikslumo, o tai tikrai neprideda pasitikėjimo įveikiant posūkius. Automobilio surinkimo kokybė yra nebloga, tačiau kieti plastikiniai paneliai salone atrodo prastai.
Į bazinę „Carens“ įrangą įtrauktos šešios oro pagalvės, elektroninė stabilumo sistema ESP, elektra valdomi visi langai, 15 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai bei oro kondicionierius.
Privalumai: | gera komplektacija, praktiškumas |
Trūkumai: | triukšmingas, ne itin komfortiškas, stokoja mažesnių variklių |
Verdiktas: | erdvus ir įvairiapusis, tačiau neturi ekonomiškesnių alternatyvų |
„Kia“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Kia Auto“, „Truma“, „Vakarų autocentras“, „Smėlynės autocentras“, „Š iaulių Kemi“ bei „Techruna“. „Kia Carens“ mūsų šalyje kainuoja nuo 65,990 Lt.
Birželis 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Jayde
mlIZXn I’m not easily imperssed. . . but that’s impressing me! :)
Romas
tikrai netriuksmingas auto,tik galetu buti ekonomiskesnis 2crdi
Parašykite komentarą