
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Ford Ka“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: mini automobiliai
Konkurentai: „Fiat Panda“, „Kia Picanto“, „Citroen C1“, „Renault Twingo“, „Peugeot 107“, –Toyota Aygo“
Varikliai: benzininis 1,2 ltr. (69 AG); turbodyzelinis 1,3 ltr. (75 AG)
Išmatavimai: ilgis 362 cm, plotis 166 cm, aukštis 151 cm, bazė 230 cm
Svoris: 940 kg
„Fiat“ patirtis gaminant patrauklius mažus automobilius paskatino „Opel“, o vėliau ir „Ford“ kreiptis dėl bendradarbiavimo kuriant naujus modelius: „Opel Corsa“ naudoja tą pačią platformą kaip ir „Fiat Punto“, o naujasis „Ford“ mažylis „Ka“ yra labai artimas populiariojo „Fiat 500“ giminaitis – abu šie modeliai netgi gaminami toje pačioje „Fiat“ gamykloje Tychy mieste Lenkijoje. Vis dėlto šių artimų ryšių tikrai negalima nustatyti vien išautomobilių išvaizdos, nes retro stiliaus „Fiat 500“ smarkiai skiriasi nuo kinetinio „Ford“ dizaino liniją tęsiančio „Ka“.
“Ford Ka”
„Ford Ka“ gali būti komplektuojamas su 1,2 ltr. (69 AG) benzininiu ir 1,3 ltr. (75 AG) dyzeliniu varikliais, tačiau jo „pusbrolis“ „Fiat 500“ dar turi ir galingesnį 1,4 ltr. (100 AG) variklį. 1,2 ltr. agregatas atrodo pakankamai energingas ir smagus, tad vargu ar daug pirkėjų ryšis primokėti apie 7 tūkst. Lt už dyzelinį agregatą. Be to, šių variklių vidutinės degalų sąnaudos skiriasi tik 0,9 ltr./100 km, o CO2 emisija – tik 3 g/km. Dar reiktų paminėti pernelyg įkyrų dyzelinio variklio burzgimą. Kitaip nei „Fiat 500“, „Ford Ka“ savo pirkėjams negali pasiūlyti 5 laipsnių automatizuotos transmisijos ir yra komplektuojamas vien tik su 5 pavarų mechanine dėže.
“Ford Ka”
Panašu, kad „Ford“ konstruktoriai nemažai dėmesio skyrė „Ka“ važiuoklės tobulinimui, tad šis mažylis gali pasigirti geresniu valdymu nei „Fiat 500“. „Ka“ mažiau šokčioja užvažiavęs ant kelio nelygumų, ne taip svyra posūkiuose ir yra gerokai tiksliau valdomas. Nors pastebima, kad valdymo savybėmis „Ka“ ir neprilygsta „Fiesta“, tačiau tikrai nedaro gėdos „Ford“ ženklui.
“Ford Ka” salonas
Nors „Ka“ salonas nėra toks originalus kaip „Fiat 500“, beveidžiu jo išties negalima vadinti. Kita vertus, gamintojo taupymas kuriant interjerą tikrai krenta į akis. Š io modelio įranga taip pat nėra skurdi, tačiau panašiai kainuojantys konkurentai gali pasigirti oro kondicionieriumi ar garso aparatūra. Į „Ka“ bazinę įrangą įtrauktos vairuotojo ir keleivio oro pagalvės, elektra valdomi šildomi veidrodėliai, nuotolinio valdymo centrinis užraktas, kelionės kompiuteris bei šildomos priekinės sėdynės.
“Ford Ka”
Privalumai: nebloga išvaizda; geros valdymo savybės
Trūkumai: skurdi bazinė įranga; kuklus interjeras; brangus dyzelinis variklis; nesiūloma automatinė transmisija
Verdiktas: dailus ir gerai valdomas, tačiau pernelyg kukliai aprūpintas mažas automobilis, kuris išskirtinumu negali prilygti „Fiat 500“
„Ford“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vistos“ salonų tinklas, „Milnora“, „Ertona“ ir „Staccato“. „Ford Ka“ mūsų šalyje kainuoja nuo 31,400 Lt.
Balandis 17, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
???
???????????????????????????? design ??????? adjustements ???????? stand out.???????design ???????.??
https://rosetta.digital
Parašykite komentarą