Naujas modelis: „Ford Fiesta“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Mazda 2“, „Opel Corsa“, „Renault Clio“, „Peugeot 207“, „Fiat Punto“
Varikliai benzininiai: 1,3 ltr. (60 AG); 1,3 ltr. (82 AG), 1,4 ltr. (96 AG);
turbodyzeliniai: 1,4 ltr. (68 AG), 1,6 ltr. (90 AG)
Išmatavimai: ilgis 395 cm, plotis 172 cm, aukštis 143 cm, bazė 249 cm
Svoris: 1,036 kg

Ankstesnės kartos „Fiesta“ buvo gerai valdoma, tačiau atrodė gana prastai, todėl nemažai pirkėjų mieliau rinkdavosi mažus prancūziškus automobilius. Dėl to kurdamas naująją „Fiesta“, kurią tikisi pasiūlyti ir kitų žemynų rinkoms, gamintojas nemažai dėmesio skyrė dizainui. „Fiesta“ buvo konstruojama tos pačios platformos pagrindu kaip ir kiek anksčiau pasirodžiusi „Mazda 2“, tad šių modelių panašumas neatsitiktinis. Tai, kad po šiek tiek kitokiu kėbulu bei „Ford“ ženkleliu slepiasi japoniškas automobilis, išduoda ir vairuotojo pusėje esantis degalų bako dangtelis bei keleivio pusėje sumontuotas išmetimo vamzdis.

“Ford Fiesta”

„Fiesta“ variklių gama taip pat panaši į „Mazda 2“, tik, kaip ir įprastai, atitinkami „Ford“ varikliai yra šiek tiek silpnesni nei „Mazda“. „Fiesta“ pirkėjai galės rinktis išdviejų benzininių bei poros dyzelinių variklių. Tiesa, 1,3 ltr. benzininė jėgainė turi dvi versijas: silpnesnę (60 AG) ir stipresnę (82 AG). Kaip jau tapo įprasta, aplinkos tarša susirūpinę pirkėjai galės įsigyti specialią „ECOnetic“ versiją su kiek kitaip sureguliuotu 1,6 ltr. dyzeliniu agregatu, aptakesne apdaila bei mažesnės trinties padangomis.

“Ford Fiesta”

Kaip ir anksčiau, „Fiesta“ pasižymi geromis valdymo savybėmis. Daug pagyrų sulaukia automobilio amortizatoriai, užtikrinantys stabilumą ir komfortą važiuojant net ir labai nelygiais keliais. Tiesa, staigūs kelio dangos pasikeitimai salone jaučiami ir girdimi, tačiau tai veikiau privalumas, o ne trūkumas. Dar galima paminėti, kad gamintojas pagerino salono garso izoliaciją ir sureguliavo variklius taip, kad dabar jų gaudimas pasigirsta tik iki galo nuspaudus akceleratorių arba važiuojant labai greitai. Tiesa, naujojoje „Fiesta“, kaip ir ankstesniame modelyje, jaučiamos įvairios vibracijos.

Naujoji „Fiesta“ atrodytų patraukliau, jeigu bendro vaizdo negadintų priekinių durų trikampis langelis, labiau būdingas vienatūriams, o ne hečbekams. Be to, taip toli pirmyn nustumti statramsčiai užstoja šoninį vaizdą ir gali kelti problemų parkuojantis, nes sunku jausti automobilio gabaritus. „Fiesta“ priekinio panelio dizainas buvo įkvėptas mobiliųjų telefonų klaviatūros ir atrodo gan žaismingai. Automobilio interjeras suplanuotas pakankamai logiškai, viršutiniai, dažniausiai matomi ir liečiami, paneliai pagaminti išmalonių medžiagų, tačiau kiek žemiau naudojamos kietesnės ir šiurkštesnės medžiagos.

“Ford Fiesta” salonas

Dėl galimybės toliau atsistumti priekines sėdynes bei reguliuoti vairo aukštį ir nuotolį už „Fiesta“ vairo patogiai įsitaisys dauguma vairuotojų. Be to, naujos sėdynės geriau prilaiko kūną, o įvairioms smulkmenoms susikrauti skirta pakankamai dėtuvių ir lentynėlių. Kita vertus, galinės sėdynės yra ganėtinai ankštos, todėl aukštesni keleiviai turės įremti kelius į priekinę sėdynę. Bagažinės tūris siekia 295 ltr., tačiau aukštas slenkstis trukdo patogiai įdėti ir išimti daiktus. Galinės sėdynės atkaltę galima nulenkti, tačiau ji paprasčiausiai užsilenkia ant sėdimosios dalies, tad nepavyks gauti lygaus paviršiaus kroviniams vežti.

“Ford Fiesta”

Į „Fiesta“ bazinę įrangą įtrauktos penkios (priekinės, šoninės ir vairuotojo kelių) oro pagalvės, ABS su EBD, nuotolinio valdymo centrinis durų užraktas, šildomos priekinės sėdynės bei radijas su CD grotuvu ir „iPod“ jungtimi.


Privalumai: geros valdymo savybės; moderni išvaizda; patobulinti varikliai
Trūkumai: aukšta kaina; mažai vietos galinėje sėdynėje; lyginant su konkurentais, stokoja praktiškumo
Verdiktas: gerai valdomas ir modernus, bet brangus ir nepakankamai erdvus mažas automobilis

„Ford“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vistos“ salonų tinklas, „Vytaras“, „Milnoros autocentras“, „Ertona“ ir „Staccato“. Mūsų šalyje penkių durų „Ford Fiesta“ kainuoja nuo 39,800 Lt, o trijų durų modelį galima įsigyti už 35,900 Lt.

Lapkritis 24, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • rimas

    zajabys automobilis

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: