Naujas modelis: “Fiat Sedici”

Debiutas: nėra duomenų
Segmentas: kompaktiniai visureigiai
Konkurentai: „Suzuki SX4“, „Kia Sportage“
Varikliai: benzininis 1,6 ltr. (107 AG); turbodyzelinis 1,9 ltr. (120 AG)
Išmatavimai: ilgis 412 cm, plotis 176 cm, aukštis 162 cm, bazė 250 cm;
Svoris: 1,250 kg (su 1,6 ltr. varikliu)

Naujojo „Fiat“ visureigio „Sedici“ pavadinimą reiktų tarti [seidiči] – itališkai tai reiškia „šešiolika“ ir simbolizuoja kiekvienam visureigių gerbėjui puikiai pažįstamą sandaugą 4×4. Kurdamas šį modelį Italijos gamintojas siekė suderinti geriausias erdvaus kompaktinio automobilio ir visureigio savybes. Š is modelis atsirado bendradarbiaujant su „Suzuki“, tad „Sedici“ turės savo „brolį dvynį“ – „Suzuki SX4“. Abu šie visureigiai bus gaminami „Suzuki“ gamykloje Vengrijoje.

Priekinius sparnus gaubiantys „Sedici“ žibintai šiek tiek primena „Citroen“ modelius, žvelgiant iššono šis automobilis yra panašus į „Hyundai Matrix“, o galinė dalis primena „Mercedes-Benz ML“ visureigį. Beje, „Suzuki SX4“ atrodo lygiai taip pat.

„Fiat Sedici“

„Sedici“ salone iškarto į akis krinta puiki surinkimo kokybė – ne veltui šis modelis gaminamas Japonijos gamintojo valdomoje gamykloje. Gamintojo dėmesys net ir mažiausioms detalėms sukuria puikų įspūdį. Įvairiausi prietaisai ir jungikliai išdėstytai paprastai ir aiškiai, todėl vairuotojui nekyla papildomų sunkumų norint perjungti radijo stotį ar pakeisti salono temperatūrą. Nors plastikiniai paneliai yra gana kieti, o ne minkšti, kaip dabar madinga, „Sedici“ interjeras atrodo labai patvarus.

Dėl įvairių sėdynės aukščio nustatymų vairuotojui bus nesunku rasti patogią sėdėseną, tačiau nėra galimybės reguliuoti vairo nuotolį. Š į trūkumą „Fiat“ pamėgino kompensuoti vairaratyje sumontuodama garso sistemos valdymo mygtukus.

„Fiat Sedici“

Automobilio galinėje sėdynėje pakanka vietos dviems suaugusiems keleiviams, tačiau išsileidus į trumpą kelionę čia galima išsitekti ir trise. Galinės šio visureigio sėdynės yra truputį pakeltos, tad čia įsitaisę keleiviai galės mėgautis puikiu matomumu. „Fiat Sedici“ veikiausiai nuvils tuos, kurie į kelionę mėgsta pasiimti daug bagažo – šio modelio bagažinės tūris yra tik 270 ltr., t.y. maždaug ketvirtadaliu mažesnis nei „Ford Focus“. Tiesa, nulenkus ir į priekį nuvertus galines sėdynes krovinių skyriaus talpa padidėja iki 670 ltr.

Š is visureigis puikiai tinka nardyti miesto gatvėmis – jis gali pasigirti tikslia sankaba, patogiai išdėstytais pedalais ir sklandžiai veikiančia pavarų dėže. Be to, „Sedici“ transmisija dirba labai tolygiai. 1,6 ltr. (107 AG) benzininio variklio sukimo momentas yra akivaizdžiai per mažas (145 Nm), o prie didesnių apsukų ši jėgainė veikia gana triukšmingai. Be to, norint įsibėgėti, kartais tenka net du kartus sužeminti pavarą, tad dinamišku šio automobilio tikrai nepavadinsi. Tuo tarpu dyzelinio variklio maksimalus sukimo momentas yra beveik dvigubai didesnis (280 Nm), todėl jis daug geriau tinka šiam nedideliam visureigiui.

„Fiat Sedici“

„Sedici“ gali pasigirti neblogu valdymu, be to, įvertinus šio modelio aukštį, jis gana gerai įveikia posūkius. Š is visureigis yra itin komfortiškas – jis puikiai nuslopina net ir didelius miesto gatvių nelygumus. Š iek tiek papriekaištauti būtų galima dėl prasto matomumo, nes masyvus priekinis statramstis gerokai apriboja matomumą, ypač posūkiuose.

Prisiminus, kad šis modelis buvo kuriamas kartu su didelę visureigių gamybos patirtį turinčia „Suzuki“ bendrove, jo pravažumu nereikėtų abejoti. Be abejo, jis negali prilygti tokiems rimtiems visureigiams kaip „Land Rover“, tačiau „Sedici“ puikiai įveikia molingus pažliugusius kelius, stačias įkalnes bei gana gilias vandens brastas.

Siekiant sumažinti kuro sąnaudas įprastinėmis sąlygomis varomi tik priekiniai šio modelio ratai, tačiau pradėjus slysti įsijungia visų keturių varomų ratų pavara. Š is rėžimas turėtų tenkinti daugelio vairuotojų poreikius, tačiau panorėjus šalia pavarų perjungimo svirties esančiu mygtuku galima įjungti ir nuolatinį 4×4 režimą.

„Sedici“ itališkai reiškia „šešiolika“

Į „Sedici“ bazinę įrangą įtraukta ABS ir EBD stabdžių sistemos, keturios oro pagalvės, oro kondicionierius, radijas su CD grotuvu bei kita įprastinė komforto ir saugumo įranga.

Privalumai: komfortiška rida; geras valdymas; 4×4 pravažumas
Trūkumai: triukšmingas ir silpnas 1,6 ltr. variklis; prastas matomumas
Verdiktas: gerai valdomas ir pravažus nedidelis visureigis už patrauklią kainą

„Fiat“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autobrava“, „Adampolis“, „Autovygreda“ ir „Fiada“. Deja, „Fiat“ atstovai dar negalėjo pasakyti, kada šis modelis debiutuos mūsų šalyje.

Kovas 21, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Chandru

    helps be honest Happen to be here since ever since debcemer. Haven’t seen anything worth meeting up with up since I have be married women looking Sunset Acres Louisiana LA en here. Prove me personally wrong. pic as well as number gets acquire.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: