
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Citroen Berlingo“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: daugiatiksliai vienatūriai
Konkurentai: „Peugeot Partner“, „Renault Kangoo“, „Fiat Doblo“, „Opel Combo Tour“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (109 AG);
turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (75 AG), 1,6 ltr. (90 AG)
Išmatavimai: ilgis 438 cm, plotis 181 cm, aukštis 180 cm, bazė 273 cm
Svoris: 1,472 kg
Naujasis „Citroen Berlingo“ puikiai tiks tiems, kurie ieško erdvaus, praktiško ir nebrangus šeimos automobilio. Nors „Berlingo“ negali pasigirti įspūdinga išvaizda – vos žvilgtelėjus iškart matyti, kad šis modelis buvo kuriamas kaip komercinis automobilis – jis atrodo žaismingai ir moderniai. „Berlingo“ patogiai įsitaisys penki keleiviai, tuo tarpu pagal kainą jis gali varžytis su mažais automobiliais – šis erdvus vienatūris yra pigesnis nei, pavyzdžiui, „Peugeot 207“, „Mazda 2“ ar „Toyota Yaris“.
“Citroen Berlingo”
Dėl aukšto stogo automobilyje tikrai nepritrūks vietos galvai, o plačios slankiojamos galinės šoninės durys leis patogiai išlipti net ir ankščiausioje stovėjimo aikštelėje. Tiesa, į bazinę „Berlingo“ įrangą įtrauktos tik dešinės pusės galinės šoninės durys, tačiau brangesnėse versijose rasime ir kairės pusės šonines duris. Automobilyje tikrai neturėtų pritrūkti vietos įvairioms smulkmenoms susidėti: tam skirtos dėtuvės po grindimis, stoge, priekiniame panelyje bei po sėdynėmis. Už papildomą mokestį galima užsisakyti įspūdingą „Modutop“ stogą su stoglangiais bei dėtuvėmis ir tris atskiras antros eilės sėdynes, kuomet, nulenkę vidurinę, gausime patogų staliuką.
“Citroen Berlingo”
Automobilis gali būti komplektuojamas su keturiais 1,6 ltr. varikliais: dviem benzininiais ir tiek pat turbodyzelinių. Galingesnio dyzelinio agregato šiam modeliui tikrai pakanka, tačiau benzininiai varikliai atrodo kiek senstelėję – pavyzdžiui, į C4 jau montuojamas modernesnis 1,6 ltr. (120 AG) agregatas. Be to, automobilis komplektuojamas tik su 5 laipsnių mechanine greičių dėže.
“Citroen Berlingo” salonas
Kaip ir būtų galima tikėtis, bazinė „Berlingo“ įranga yra gana skurdi, tačiau ir joje rasime dvi priekines oro pagalves, ABS, šildomas priekines sėdynes, centrinį užraktą bei net tris „Isofix“ kėdučių tvirtinimo taškus. Brangesnėse versijose rasime oro kondicionierių, priešrūkinius žibintus, garso sistemą, elektra valdomus langus bei veidrodėlius.
Privalumai: patraukli kaina; erdvus ir praktiškas salonas; patogi vairuotojo vieta
Trūkumai: savita išvaizda; kukli bazinė įranga; nėra automatinės greičių dėžės
Verdiktas: erdvus, praktiškas ir nebrangus šeimos automobilis
„Citroen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“, „Automobilių lagūna“, „Š iaulių autoservisas“, „Autovygreda“, „Be limito“, „Javona“ ir „Eristika“. Mūsų šalyje „Citroen Berlingo“ kainuoja nuo 39,800 Lt.
Už papildomą mokestį gali būti užsakomas “Modutop” stogas
Spalis 29, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą