
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Chevrolet Captiva
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai visureigiai
Konkurentai: „Nissan X-Trail“, „Mitsubishi Outlander“, „Kia Sorento“, „Hyundai Santa Fe“
Varikliai: benzininis 2,4 ltr. (136 AG);
turbodyzelinis 2,0 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 464 cm, plotis 185 cm, aukštis 172 cm, bazė 271 cm
Svoris: 1,760 kg
„Chevrolet“ visureigiai daugeliui europiečių veikiausia asocijuojasi su gremėzdiškais amerikietiškais modeliais, kurių ratus suka įspūdingomis degalų sąnaudomis pasižyminčios V-8 jėgainės, tačiau naujasis „Captiva“ buvo sukurtas specialiai Senojo žemyno rinkai. Dėl to „Captiva“ yra pirmasis „Chevrolet“ automobilis, kurį galima užsisakyti su dyzeliniu varikliu. Be to, atsižvelgiant į europiečių skonį, šis Pietų Korėjoje gaminamas modelis nėra didelis ir veikiausiai varžysis su „Nissan X-Trail“, „Mitsubishi Outlander“ bei savo „broliu dvyniu“ „Opel Antara“.
„Chevrolet Captiva“ pirkėjai gali rinktis išpenkių arba septynių vietų versijų bei dviejų jėgainių: 2,4 ltr. (136 AG) benzininio variklio ir 2,0 ltr. (150 AG) turbodyzelinio agregato. Benzininio variklio galios šiam visureigiui pakaktų, tačiau dėl gan nedidelio sukimo momento (220 Nm esant 2,200 aps./min) pajudant išvietos tenka rimtai pasidarbuoti akceleratoriumi ir pavarų perjungimo svirtimi. Tiesa, važiuojant pastoviu greičiu ši jėgainė dirba tyliai. Manoma, kad didesnio populiarumo turėtų sulaukti dyzelinis agregatas, turintis 150 „arklių“ bei 320 Nm sukimo momentą. Š is variklis yra lankstesnis, tad mikliai pajudėti išvietos galima ir įdėjus mažiau pastangų.
Tiek penkių, tiek septynių vietų „Captiva“ turi išties erdvų saloną. Pirmose dvejose eilėse sėdinčių keleivių galvoms ir kojoms skirta daug erdvės, tuo tarpu galinės dvi vietos nėra tokios komfortiškos. Vaikai čia jausis patogiai, tačiau suaugusieji po daugiau kaip pora valandų trukusios kelionės trečioje eilėje gali pradėti niurzgėti. „Captiva“ bagažo skyrius neturi slenksčio, o durys yra gan plačios, tad patogu pakrauti ar išimti didelius bei sunkius daiktus. Kaip ir įprasta, prireikus galima nulenkti antrąją bei trečiąją sėdynių eiles. Beje, važiuojant septyniese šio visureigio bagažinėje tilps nebent pora nedidelių krepšių.
„Captiva“ sėdynes nulenkti ar nuversti yra labai lengva – pakanka truktelėti tam skirtą rankenėlę, o viduriniosios eilės sėdynės nulenkiamos specialiu spyruokliniu mechanizmu, tad tam nereikia fizinės jėgos. Visureigio interjeras puikiai suprojektuotas ir atrodo ilgaamžis. Priekinio panelio viršutinė dalis pagaminta išminkšto ir malonaus liesti plastiko, tačiau apatinės dalies medžiagos yra prastesnės. Nors „Captiva“ salonas ir nėra itin prašmatnus, jis geresnis nei kituose šios markės modeliuose.
Deja, „Captiva“ negali pasigirti geromis valdymo savybėmis, posūkiuose visureigis svyra daugiau nei turėtų, o vairas yra nepakankamai informatyvus. Automobilis gan gerai sukimba su kelio danga, tačiau kiek gąsdina dideli kėbulo svyravimai. Net ir visais keturiais ratais varomas „Captiva“ nėra skirtas nardyti po molynus. Kaip ir daugelyje šios klasės visureigių, įprastinėmis sąlygomis sukimo momentas perduodamas priekiniams ratams ir tik jiems praslydus įjungiami galiniai.
Privalumai: | erdvus salonas, geras kainos ir kokybės santykis |
Trūkumai: | vidutiniškas valdymas, triukšmingi varikliai |
Verdiktas: | įvairiapusis ir erdvus visureigis už patrauklią kainą |
„Chevrolet“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Rasmitas“, „Žaibo ratas“ ir „Armi servisas“. Penkiavietė „Chevrolet Captiva“ su benzininiu varikliu mūsų šalyje kainuoja nuo 83,887 Lt.
Kovas 13, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Ramunas
turime šį modelį (dyzelį), tai va žiemÄ… vis tenka kviesti “PagalbÄ… kelyje”, kad užvestų, o “Autoservisas” vis “nežino”, kas gi per bÄ—da - faktas tas, kad kai tik virs minus 15, taip ir ant ledo tenka sÄ—dÄ—ti, nors automobiliui treti metai tik :). Gal yra kam tų paÄių bÄ—dų? :)
Vytas
- Net didžiausiam prieÅ¡ui nesiÅ«lyÄiau įsigyti Chavrolet Captyva, Per trijų metų eksplotacijÄ…, tiek gedimų, kad neužtektų vietos komentarų langelyje, Pradedant: tris kartus keistos stabilizatoriaus traukÄ—s, akumuliatoriai.pakabos Å¡akÄ— su selenbloku ir pati silpniausia vieta tai sankaba, jei keiÄiamas diskas tai ir diskatorius, o kas be ko ir smagratis, tas malonumas kainuos apie 3000Lt . Ir kas blogiausia, kad negalima gauti.
Taip ir sutinku KalÄ—das be auromobilio, kuris pravažiavÄ™s 52000km. 2007m. Patarkit ir artimiesiems, kad nedarytų klaidos, įsigydami tÄ… nelaimÄ™. Su ateinanÄiom Å¡ventÄ—m. Pagarbiai.Vytas.
belekaas
noriu paklaust gal kam yra buve,dega tepalo geltona lempute,kaip ji uzsigesina
Audr?nas
manau pigus bet geras automobilis
Parašykite komentarą