Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Audi Allroad Quattro
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: padidinto pravažumo automobiliai
Konkurentai: „Volvo XC70“, „Subaru Outback“
Varikliai: benzininiai: 3,2 ltr. (255 AG), 4,2 ltr. (350 AG);
turbodyzeliniai: 2,7 ltr. (180 AG), 3,0 ltr. (233 AG)
Išmatavimai: ilgis 493 cm, plotis 186 cm, aukštis 150 cm, bazė 283 cm
Svoris: 1,875 kg
„Audi A6“ universalo pagrindu sukurtas „Allroad“ puikiai tiks žmonėms, kurie norėtų įsigyti visureigį, tačiau baiminasi didelių degalų sąnaudų ar neigiamos gamtos apsauga besirūpinančių kaimynų reakcijos. Kaip ir „Volvo XC70“ ar „Subaru Outback“, „Allroad“ bando derinti prestižinių universalų bei visureigių savybes, tad „Audi“ modelių gamoje šis automobilis užpildo nišą tarp „A6 Avant“ ir Q7.
Nuo „A6 Avant“ universalo „Allroad“ modelis skiriasi agresyvesne metalo ir plastiko apdaila, didelėmis chromuotomis priekinėmis grotelėmis bei visureigiams būdinga įranga, į kurią įeina reguliuojama pneumatinė pakaba. „Allroad“ yra ganėtinai pravažus ir puikiai tinka priekabai tempti. Stabilumo kontrolė turi specialų bekelės režimą, kuris užtikrina geresnę trauką važiuojant slidžia danga, o padangos puikiai sukimba su visais paviršiais. Pneumatinės pakabos aukštį vairuotojas gali keisti naudodamasis MMI daugiafunkciniu valdikliu, o „Allroad“ prošvaisa yra net 50% didesnė nei standartinio A6 modelio.
Vis dėlto „Allroad“ pravažumą veikiausiai išbandys tik nedaugelis: „Audi“ duomenimis, Vakaruose vos 2% visureigių vairuotojų išvažiuoja į bekelę. Būtent dėl to „Audi“ konstruktoriai daugiau dėmesio skyrė ne „Allroad“ pravažumui, o valdymo savybėms. Daugumos vairuotojų poreikius turėtų atitikti net ir kukliausias 2,7 ltr. dyzelinis agregatas. Š is dinamiškas ir rafinuotas variklis komplektuojamas su sklandžiai veikiančia šešių laipsnių automatine greičių dėže. Tuo tarpu galingesnis 3,0 ltr. dyzelinis agregatas leidžia gerokai sparčiau atlikti lenkimo manevrą. „Allroad“ valdymas nedaug skiriasi nuo įprastinio A6: šis komfortiškas automobilis užtikrintai įveikia posūkius, o pneumatinė pakaba nuslopina įvairiausius kelio nelygumus ir sumažina kėbulo svyravimus.
Dėl agresyvesnės apdailos „Allroad“ rafinuotumas praktiškai nenukentėjo. Kaip ir standartiniame „A6 Avant“, čia rasime net 565 ltr. tūrio bagažinę su žemu slenksčiu bei puikią salono apdailos kokybę. „Allroad“ yra gerokai brangesnis už atitinkamas „A6 Avant“ versijas, tačiau gali pasigirti gana nebloga bazine įranga, į kurią įeina minėta pneumatinė pakaba, automatinis oro kondicionierius, ESP stabilumo sistema, odinis daugiafunkcinis vairas, 17 colių dydžio lieti ratlankiai bei radijas su CD grotuvu.
Privalumai: | erdvus, kokybiškas, gerai valdomas |
Trūkumai: | daugeliui pakaktų ir pigesnio „A6 Avant“ |
Verdiktas: | rafinuotas universalo ir visureigio derinys |
„Audi“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Keturi žiedai“, „Autojuta“ bei „Klasera“. „Audi Allroad Quattro“ mūsų šalyje kainuoja nuo 167,300 Lt (su 2,7 ltr. turbodyzeliniu varikliu).
Lapkritis 28, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Dalius
Mašina j?ga pats tokia turiu………….okei
Parašykite komentarą