Naujas modelis: „Lexus GS300/430“

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: E klasės „Mercedes-Benz“, 5 serijos BMW, S tipo „Jaguar“, „Audi A6“
Varikliai: benzininiai: 3,0 ltr. V6 (245 AG), 4,3 ltr. V8 (279 AG)
Išmatavimai: ilgis 483 cm, plotis 182 cm, aukštis 143 cm, bazė 285 cm
Svoris: 1,620 kg (su 3,0 ltr. varikliu)

Naujasis dailesnis ir erdvesnis „Lexus GS300/430“ modelis turėtų ypač patikti komfortą vertinantiems žmonėms – šis automobilius visiškai izoliuoja ne tik nuo tik nuo išorinio pasaulio, bet ir nuo savo paties variklio.

Naujasis GS300/430 yra tiek rafinuotas, kad bet koks atsitiktinis triukšmas iškart patraukia dėmesį. Be to, važiuojant pakankamai dideliu greičiu variklis dirba išties tyliai – net ir gerokai padidinus apsukas. Sukomplektuoti su šešių laipsnių automatine greičių dėže GS300/430 agregatai dirba neįtikėtinai tolygiai.

“Lexus GS”

Š iuo metu naujasis GS300/430 yra bene geriausiai valdomas „Lexus“ modelis, tačiau jis stengiasi, kad jūs to nežinotumėte. Todėl, jis izoliuoja vairuotoją ir nuo tų pojūčių, kurie sudaro vairavimo malonumą.
Kaip ir galite nuspėti išpavadinimo, GS300/430 variklių gamą sudaro tik du agregatai: 3,0 ltr. V6 ir 4,3 ltr. V8. Nors jų galia skiriasi ne taip labai (245 AG ir 279 AG), tačiau sukimo momentas – pakankamai ženkliai (V8 agregato maksimalus sukimo momentas yra net 417 Nm, tuo tarpu 3,0 ltr. variklio – 310 Nm). Kadangi variklių gausmas yra puikiai izoliuotas, apie automobilio dinamiką geriausiai spręsti išspidometro parodymų.

“Lexus GS”

Už papildomą mokestį „Lexus GS300/430“ pirkėjai gali užsisakyti vadinamąją susidūrimo prevencijos sistemą. Autopiloto davikliai stebi atstumą iki priekyje esančio automobilio, o jeigu atsitiktų blogiausia ir susidūrimas taptų neišvengiamas, sistema įtemptų saugos diržus, padidintų stabdžių jautrumą ir sustandintų amortizatorius. Be to, šis modelis turi daugybę elektroninių stabilumo sistemų.

Įvertinant tai, kad naujojo „Lexus“ modelio kūrėjai pagrindinį dėmesį skyrė komfortui, GS300/430 gana gerai slopina įvairiausius kėbulo svyravimus. Nepaisant to, didesni kelio nelygumai gali būti jaučiami ir šio automobilio salone.

“Lexus GS430″ salonas

V8 varikliu aprūpinto „Lexus“ vairuotojai gali pasirinkti tarp įprastinio ir sportiško amortizatorių nustatymų, tačiau pasirinkus sportišką rėžimą, automobilio pakaba tampa perdėm kieta ir nepakankamai nekomfortiška.

Naujasis „Lexus“ modelis išsiskiria ypač turtinga standartine įranga, kurios pavydėtų bet kurio bazinio vokiško konkurento pirkėjas. Tarp kitų dalykų į ją įtraukta 10 garsintuvų turinti garso atkūrimo sistema su 6 kompaktinių diskų keitikliu, dviejų zonų klimato kontrolės sistema, elektra valdomi visi langų kėlikliai bei daugybė kitos komforto ir saugumo įrangos.

“Lexus GS”

Apibendrinant reikia pastebėti, kad naujasis „Lexus GS300/430“ daugeliu atžvilgių yra išties puikus modelis, tačiau abejotina, kad jis galėtų pavergti tikruosius vairavimo entuziastus.

„Lexus“ automobiliais Lietuvoje oficialiai prekiauja „Autotoja“. „Lexus GS300“ kainuoja nuo 137,382 Lt. Š iuo metu individualus užsakymas įvykdomas maždaug per 4 mėn.

Liepa 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • alvydas

    mano nuomone tai vienas is rimciausiu automobiliu rinkoje,kadangi pats vairuoju gs jau penkeri metai ir net negalvoju parduoti,pries tai taip pat vazinejau su yvairiu markiu modeliais,bet lexus yra lexus,tegul zmogus pabando,tada manau gret apsispres kokios markes automobili jam pirkti,gero ir saugaus vairavimo

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: