Naujas modelis: „Honda FR-V“

Debiutas: kovo mėnesį
Klasė: kompaktiniai vienatūriai
Konkurentai: „Fiat Multipla“, „Opel Zafira“, „Toyota Corolla Verso“ , „Volkswagen Touran“
Varikliai: benzininiai: 1,7 ltr. (125 AG), 2,0 ltr. (150 AG);
turbodyzelinis: 2,2 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 429 cm, plotis 181 cm, aukštis 161 cm; bazė 268 cm
Svoris: 1,396 kg (su 1,7 ltr. varikliu)

Apie savo vienatūrį FR-V „Honda“ kalba taip, tarsi ji būtų sukūrusi pirmąjį šio tipo šeimos automobilį. Vis dėlto kompaktinio vienatūrio autorystė priklauso „Renault“ – 1996 m buvo pristatytas „Scenic“, o po trejų metų pasirodęs „Fiat Multipla“ modelis turėjo šešias sėdynes, išdėstytas dvejose eilėse.

Nepaisant tokio grubaus istorinių faktų traktavimo, FR-V yra puikus automobilis, o neįprastas sėdynių išplanavimas gali patikti originalumą vertinantiems žmonėms. FR-V yra sukurtas CR-V platformos pagrindu, tik jo bazė yra šiek tiek prailginta. Vienatūris yra gana gerai valdomas, o jo salonas tinkamai išplanuotas ir turi dideles pritaikymo konkretiems poreikiams galimybes. Bene vieninteliai didesni FR-V trūkumai yra gremėzdiškų priekinių statramsčių ribojamas matomumas ir greitkelyje girdimas didelis vėjo keliamas triukšmas.

“Honda FR-V”

Automobilis dabar gali būti komplektuojamas su dviem benzininiais varikliais, nes dyzelinis agregatas bus pristatytas vėliau metų eigoje. FR-V išesmės pakanka iš„Honda Stream“ vienatūrio paimto 1,7 ltr. variklio galios. Š is agregatas komplektuojamas be stabilumo kontrolės ir su penkių (vietoje šešių) laipsnių pavarų dėže. Dėl „žemų“ pavarų 1,7 ltr. variklis leidžia startuoti pakankamai gerai (0-100 km/val. per 12,3 s), o lenkimo metu pakanka tik vieną kartą sužeminti pavarą. Vis dėlto lenkimo manevrui reikia gana daug vietos, o iš1,7 ltr. variklio greitkelyje skleidžiamo garso galima spręsti, kad jam trūksta šeštosios pavaros. Vis dėlto, dėl nedidelio kainų ir ekonomiškumo skirtumo specialistai rekomenduoja rinktis galingesnį 2,0 ltr. benzininį variklį.

“Honda FR-V”

„Honda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Š iaulių autoservisas“, „Auto Sabina“, „Hondera“ ir „Javona“. FR-V Lietuvoje bus pristatytas tik kovo mėnesį, ir jo kainos dar nėra žinomos.

Sausis 17, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Egidijus

    ke nori ka

  • Pegis

    Plauk kiausa

  • renatas

    sveiki, o sie automobiliai genda? nes girdejau is tokio Herkaus, kad prastai sumontuoti varikliu karbiratoriai, noriu pirkt savo dukrai va 23 sueina, manu du du turbo dyzeliukas butu pats tas, nes papigiai zaliaja mes gaunam

  • Tomas

    Masina tikrai neprasta, nusipirkau pries menesi, tai patenkinta visa seima, as pats irgi. Bulviu prikraunu pilna bagazine, daug telpa, o svarbiausia ant kelio gerai stovi. Labai manevringa, dazniausiai vaziuodamas pas karves i laukus susidurdavau su keblumais, laviruojant zvirkelio vingiais, o dabar, katuka, pasaka, kuo puikiausiai posukius isima, ir karves greit apeinu ir nuotaika gera.

  • renatas

    aciu tomai, ta ir norejau suzinot, nes kaip ir sutapimas uzvakar dvi telycias isigijom tai dabar leksim su honduke

  • rimas

    turiu mazda mpv dyzelis septyniu vietu sildymai vebastos dvi ira kai pirty vaziuoji,tik beda igaraza netelpa 480 ilgis,f-rv trumpesnes galeciau mainyti,sudejau visas dalis naujas is mazdos firmos usakeu viska parsiunte ziedus svaistiklius,tarpines guolius.dirzus,zodziu vaziuokle pakeiciau gaila parduoti na gera galec mainyti.

  • HONDISTAS

    Kokie ratai tikt?

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: