Naujas modelis: „Citroen C1“

Debiutas: kitų metų pradžioje
Segmentas: mini automobiliai
Konkurentai: „Peugeot 107“, Toyota Aygo“, „Fiat Panda“, „Kia Picanto“, „Chevrolet Matiz“
Varikliai: benzininis 1,0 ltr. (67 AG);
turbodyzelinis 1,4 ltr. (54 AG)
Išmatavimai: ilgis 343 cm, plotis 164 cm, aukštis 147 cm; bazė 234 cm
Svoris: 800 kg

Pažvelgus į naująjį C1 modelį atrodo, kad šįkart „Citroen“ dizaineriai idėjų sėmėsi išžaislinių automobilių. Mažiausiasis „Citroen“ modelių šeimos narys buvo sukurtas bendradarbiaujant „PSA/Peugeot-Citroen“ ir „Toyota“. Japonijos gamintojas savo modeliui suteikė „Aygo“ vardą, „Peugeot“ jį pavadino 107, o „Citroen“ – C1. Visi trys modeliai gaminami bendroje gamykloje Koline (Čekija) ir yra beveik identiški – sutampa net 90% jų komponentų.

Iššios trijulės „Citroen C1“ veikiausiai bus pats pigiausias. Išpradžių visi trys modeliai bus aprūpinti 1,0 ltr. (67 AG) trijų cilindrų benzininiu varikliu, o šiek tiek vėliau pasirodys ir 1,4 ltr. (54 AG) keturių cilindrų turbodyzelinė jėgainė. Vis dėlto šis dyzelinis variklis bus gerokai brangesnis už benzininį, todėl jį vertėtų rinktis tik tiems, kurie šiuo mažu automobiliu ketina nuvažiuoti itin daug. Pavyzdžiui, Vokietijoje dyzelinė versija yra brangesnė už benzininę net 1,300 eurų (4,489 Lt).

“Citroen C1″

Naująjį „Citroen C1“ vairuoti yra smagu. Š io mažylio variklis mėgsta apsukas, o spustelėjus akceleratorių nustebina ir gera dinamika, todėl C1 puikiai tinka ne tik nardyti miesto gatvėmis, bet ir leistis į tolimesnes keliones užmiestyje. Tiesa, norint greitai įsibėgėti tenka dažnai perjungti pavaras. Tai atlikti yra visai nesunku, tačiau šio mažylio greičių dėžė galėtų būti ir tikslesnė.

Mažo darbinio tūrio trijų cilindrų variklis yra gana triukšmingas, todėl lekiant greitkeliu po kurio laiko pradeda varginti. Be to, važiuojant didesniu greičiu šio automobilio salone galima jausti šoninio vėjo keliamus siūbavimus.

Skriejant vingiuotu keliu C1 yra stebėtinai manevringas ir mažai svyra posūkiuose. Nepaisant to, jis nekaip sukimba su kelio danga ir yra nepakankamai komfortiškas – „Citroen C1“ salone gerai jaučiami įvairūs kelio nelygumai.

“Citroen C1″

Prancūzijos gamintojas skelbia, kad šis modelis skirtas jaunimui, todėl jo interjeras yra modernus ir žaismingas. Pavyzdžiui, C1 salone gausu kėbulo spalvos akcentų, o šildytuvo valdymo rankenėlės yra gan neįprastos formos, tačiau kartu ir stebėtinai paprastos.

Turbūt nereiktų stebėtis, kad C1 salonas nėra erdvus. Jame nesunkiai tilps keturi suaugę keleiviai, tačiau didžiąją dalį bagažo teks palikti namuose. Be to, bagažo skyriaus durys yra pernelyg mažos, o slenkstis – per aukštas. Tiesa, norint pervežti didesnį krovinį galima nulenkti santykiu 50/50 padalintas galines sėdynes. „Citroen C1“ salone yra daug kišenėlių ir lentynėlių kompaktiniams diskams, mobiliesiems telefonams ir kitiems niekučiams susidėti, tačiau išlipant išautomobilio viską reikia pasiimti su savimi, nes šiame modelyje nėra daiktadėžės.

“Citroen C1″ salonas

Pirkėjams bus pasiūlytos dvi „Citroen C1“ komplektacijos – „Advance“ ir „Style“. Abejose yra nemažai saugumo įrangos – vairuotojo bei keleivio priekinės ir šoninės oro pagalvės bei elektroninės stabilumo sistemos. Tuo tarpu už radiją ar oro kondicionierių teks papildomai primokėti, o lengvo lydinio ratlankiai nesiūlomi net ir už papildomą mokestį.

„Citroen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“, „Autoaibė“, „Š iaulių autoservisas“ ir „Javona“. „Citroen C1“ mūsų šalyje pasirodys kitų metų pradžioje ir kainuos beveik tiek, keik ir didesni C2 ar C3 modeliai. Vokietijoje „Citroen C1“ kaina prasideda nuo 8,390 eurų (28,969 Lt).

Rugsėjis 5, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • z

    kool

  • citro

    gera masynyte, taupi miesto keliams liuks wiskas puiku ir vidus geras, pliusas

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: