Nauja versija: “Škoda Octavia Combi 4×4″

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Mazda 6 Wagon AWD”, “Subaru Legacy” (universalas)
Varikliai: benzininis 2,0 ltr. FSI (150 AG);
turbodyzelinis 1,9 ltr. (105 AG)
Išmatavimai: ilgis 457 cm, plotis 177 cm, aukštis 150 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,430 kg (su benzininiu varikliu)

Tikrai toli gražu ne kiekvienam vairuotojui reikia visureigio, tačiau keturių varančiųjų ratų įvairiose gyvenimiškose situacijose laikas nuo laiko prireikia daugeliui. Pavyzdžiui, keturių varančiųjų ratų pavaros galima pasigesti žiemą įklimpus sniego pusnyje ar prireikus pervažiuoti per molingą lauką. Vis dėlto šiose situacijose gali pagelbėti ne tik gremėzdiškas visureigis, bet ir visais keturiais ratais varomas naujasis “Š koda Octavia Combi 4×4″.

“Škoda Octavia Combi 4×4″

Ekstremaliose situacijose naujasis Čekijos gamintojo modelis užtikrina geresnį sukibimą su kelio danga, tačiau normaliomis sąlygomis didžioji dalis sukimo momento perduodama priekinei ašiai ir dėl to jo valdymas nedaug kuo skiriasi nuo įprastinio “Octavia” automobilio.

Apsnigtuose ir apledijusiuose keliuose “Octavia Combi 4×4″ bandę specialistai tvirtina, kad šis automobilis išlikdavo stabilus ir tokiose situacijose, kuomet paprastas universalas prarastų sukibimą ir prasuktų ratus. Be abejo, “Octavia Combi 4×4″ negali varžytis su tokiais rimtais visureigiais kaip “Land Rover”, tačiau šio modelio galimybių visiškai pakanka saugiai važiuoti slidžiu keliu.

“Š koda Octavia Combi 4×4″

Siekiant padidinti pravažumą “Octavia Combi 4×4″ buvo šiek tiek paaukštintas, tačiau važiuojant asfaltu to visiškai nesijaučia. Kaip ir įprastinė “Octavia”, keturiais ratais varomas modelis yra komfortiškas ir gali pasigirti precizišku valdymu.

4×4 versijos bagažinės talpa yra tokia pat kaip ir standartinio “Octavia” universalo – 580 ltr. Prireikus pervežti didelių gabaritų krovinį galima nulenkti galines sėdynes ir bagažinės talpą padidinti iki 1,620 ltr. Erdvus yra ir šio modelio salonas, tad jo keleiviai turėtų jaustis išties patogiai.

“Š koda Octavia Combi 4×4″ salonas

“Octavia Combi 4×4″ pirkėjai gali rinktis iš2,0 ltr. (150 AG) benzininio ir 1,9 ltr. (105 AG) dyzelinio variklių, kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. Dyzelinis agregatas yra beveik 3 tūkst. Lt pigesnis ir gerokai ekonomiškesnis: jo vidutinės degalų sąnaudos siekia 5,9 ltr./100 km, o benzininis variklis 100 km sunaudoja 8,4 ltr. degalų. Be abejo, benzininis agregatas yra galingesnis bei rafinuotesnis, tačiau dyzelis pasižymi didesniu sukimo momentu.

“Octavia Combi 4×4″ turi turtingą bazinę įrangą, į kurią, be daugybės kitų dalykų, įtrauktos keturios oro pagalvės, elektroninė stabilumo sistema ESP, 15 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai, automatinis oro kondicionierius bei elektra valdomi ir šildomi šoninio vaizdo veidrodėliai.

“Š koda Octavia Combi 4×4″

Keturiais ratais varoma versija yra gerokai brangesnė už paprastą “Octavia” universalą, tačiau tiems, kuriems reikia pravažesnio automobilio, tai bus tikrai neblogas pasirinkimas.

“Š koda” automobiliais Lietuvoje prekiauja ARX, “Baltieva”, “Hokla”, “Atra”, “Autoairis” bei “Autodeta ir ko”. “Š koda Octavia Combi 4×4″ mūsų šalyje kainuoja nuo 71,190 Lt (su 1,9 ltr. dyzeliniu varikliu).

Spalis 25, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: